ekun Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Etter en halvtime kom første reboot ... Kjempe jobb ASUS Min var som før inntil jeg kjørte en restart. Etter det har jeg ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Lrrrrr Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen som har erfaring med tastatur uten æøå? Er det mulig å få et onscreen tastatur med bare de tre tastene, f.eks? Har akkurat bestilt fra Taiwan, så gleder meg til den dukker opp Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg har akkurat oppdatert min. På kjøkkenet som er lengst unna router så hadde jeg før en strek på Wifi men etter oppdatering så er den nå på tre og faller noen ganger ned på to. Ser bra ut så langt 1 Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 jan_banan: Selv om det fysiske tastaturet ikke har æøå taster så kan du fortsatt bruke norsk tastaturoppsett, og dermed skrive alle tegnene du er vant til fra et norskt tastatur. Tastaturet vil fungere 100% som et vanlig norsk et, bortsett fra at ikke alle de fysiske tastene har "riktig" symbol i forhold til hva som skrives når man trykker på dem. For meg er dette dog en ren vanesak, så om tastaturet er norskt eller ikke betyr ingenting i lengden. Jeg håper dette var noenlunde klart! Lenke til kommentar
Ola77 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har akkurat oppdatert min. På kjøkkenet som er lengst unna router så hadde jeg før en strek på Wifi men etter oppdatering så er den nå på tre og faller noen ganger ned på to. Ser bra ut så langt Så kommer 10 000kr spørsmålet... Har de gjort endringer med software for at hardwaren skal motta signalet bedre, eller har de endret skalaen på mottakstyrke vs antall strek i signal-meteret? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Så kommer 10 000kr spørsmålet... Har de gjort endringer med software for at hardwaren skal motta signalet bedre, eller har de endret skalaen på mottakstyrke vs antall strek i signal-meteret? Hehe, det kan jo være det de har gjort Jeg har sjekket Wifi Analyzer også og det ser bedre ut der også. Brukte maskinenen noen timer i går kveld og merket ikke noe ustabilitet eller reboots. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Komplett fortsetter å dytte leveringstiden og skylder på Asus. Noe som sikkert er riktig. Jeg kansellerte ihvertfall ordren min, dette tar for lang tid... Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tastaturdocken mitt har switchet over på amerikansk layout, dvs at alle tegn er feil, samt æøå. Skjedde etter jeg installerte Thumb keyboard, hvordan skifter jeg docken til norsk mens jeg fortsatt kan bruke Thumb? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du må manuelt skifte tilbake til Asus keyboard når du docker (dessverre) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har hatt én reboot så langt. Står jo forøvrig alltid til lading også, har ikke merka meg noe annet enn at jeg må vente et par sekunder før tastaturet på docken reagerer. Hvor får jeg forresten kjøpt en HDMI-adapter av noe slag slik at jeg kan koble den til en TV? Lenke til kommentar
fifl Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har hatt én reboot så langt. Står jo forøvrig alltid til lading også, har ikke merka meg noe annet enn at jeg må vente et par sekunder før tastaturet på docken reagerer. Hvor får jeg forresten kjøpt en HDMI-adapter av noe slag slik at jeg kan koble den til en TV? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1377669 Han her har samlet MYE info om dill dall du kan kjøpe til Primen din Ting du ikke tenkte du trenger selv en gang. Det du leter etter er på punkt nr. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ja, jeg fant den der, men lurte på om det var noe jeg kan kjøpe i Norge, går litt raskere enn å hande fra eBay eller Deal Extreme. Amazon er jo litt sketchy med å sende elektroniske dingser til Norge. Har jo JetCarrier-adresse, men ... Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ja, jeg fant den der, men lurte på om det var noe jeg kan kjøpe i Norge, går litt raskere enn å hande fra eBay eller Deal Extreme. Amazon er jo litt sketchy med å sende elektroniske dingser til Norge. Har jo JetCarrier-adresse, men ... De selger på cdon Lenke til kommentar
fifl Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 De kablene jeg finner i norske butikker koster rundt 200kr mot 3$ på amazon :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Pleier å være sånn. Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ser ut som prime forsvinner fra nettbutikkene? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det er vel den nye modellen som er på vei - samme som skjedde med Transformer TF101 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Sliter fortsatt med at nettleseren henger seg til stadighet jeg altså. Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Fikk mail fra netshop i dag om at TF201 skal sluttes å selges allerede. Var noen få igjen som skulle til Norge. Trodde TF700 skulle være en "oppgradert" versjon, til en stivere pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå