Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Joda, applikasjoner som ikke har tabletgrensesnitt blir forstørret til å dekke hele skjermen. Og de blir ofte litt mer pikselert (om det er et ord). En liten ting som irriterer er at enkelte applikasjoner ikke er bygd for liggende skjerm, slik at hvis du har tableten docket så får du ikke bildet i riktig retning mens applikasjonen er åpen. Har bare opplevd det på en app da.

Endret av kristwa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apps som er tilpasset tablet er en av de største manglene med android i dag, de aller fleste apps er i det minste til en viss grad tilpasset(speedtest.net er et tydelig unntak her), men en god del krever at du bruker tableten liggende og nesten ingen utnytter det store skjermarealet serlig godt. Det er jo solgt relativt få android tablets til nå, men forhåpentligvis vil det endre seg nå som prisene er på vei ned og brukeropplevelsen er på vei opp.

Lenke til kommentar

Merket nå nettopp at det øverste dekselet (på skjermen sin side) har løsnet rett over volumknappene. Det er veldig lite, men nok til å kjenne at det ikke er helt tight, slik at du kan dytte den litt innover. Noen andre som har opplevd det samme?

 

 

Ja, der oppe og nede til høgre på flaten, litt dårli byggekvalitet, men ELSKER tabben fordiom :-)

Lenke til kommentar

Hvilken kabel skal jeg bruke for å spille på tabben med ps3 eller xbox 360 ?

Link?

Svar raskt, skal til Sverige imorgen, takk ! :)

 

Mener du å bruke Prime'n som monitor for konsoll?

 

 

ja, sånn som vist på mange videoer.

Er det forskjellige usbkabler på ps3 og Xbox 360?

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har problemer med lyd til tider på Diceplayer? Er hovedsaklig på noen filmer der lyden til tider blir veldig sprakete, som om du har en sprengt høytaller.

Trodde først det var øretelefonene mine, men var det samma på to forskjellige. Trodde så kanskje det var primen, men når jeg prøvde samme scene med en annen videoplayer så ble det borte, så det er diceplayer som gjør det.

Er hovedsaklig litt høye kraftige toner som bare blir helt sprakete og statisk poppende osv. Noen andre?

Lenke til kommentar

Jeg har amerikansk versjon.. serie: bc0kas

 

Dessverre er den fortsatt ustabil etter oppdateringer i denne uken. Mer enn før. Foreløpig hr det skjedd nårjeg leser epost med native client og gmail, og når jeg har spilt video fra microSd kort. I går skjedde det hele 3 ganger i løpet av 1 time når jeg forsøkte å skrive en epost.. Jeg håper det kommer flere oppdateringer.

Lenke til kommentar

Skulle det ikke komme en oppdatering denne uke? Bare jeg som ikke har fått den?

 

.14 updaten kommer enten i morgen eller tirsdag. Det skulle komme en oppdatering denne uka ja (.13), men denne hadde så mange problemer at Asus valgte å ikke slippe den til WW primes.

 

Har ikke hatt noen problemer etter .14 selv, men tydelig at det fortsatt er enkelte som har problemer enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...