A.J Green Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det ser kanskje ut som at produktet suger fordi enkelte klager på noen greier. Det er jo i hovedsak det vi gjør her, klager over ting i håp om at noen har løsninger. Ikke skrive om hvor godt vi liker produktet. Muligens ikke en åpenbar tankegang men jeg tror den har hold i virkeligheten. Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ser at mpx å komplett har sluttet å selge prime Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Komplett har også tatt den ut. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hmmm kan ikke være et godt tegn at den ikke kan leveres mer Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Valhall: Jeg har ikke opplevd noen problemer med youtube overhodet, men jeg har kun brukt youtube-appen da, det kan ha noe med det å gjøre. Jeg kan ikke bruke annet en youtube appen på Prime, som sagt får jeg ikke youtube til å spille av hvis jeg bruker browsern. Det er merkelig at youtube videoene har små stutter hos meg å ikke hos deg da Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Dere som har denne tableten, bestilte dere alle tabletene på markedet eller er har den bare ikke kommet til norge offisielt enda? Kjenner jeg har drittlyst på denne, men den blir jo utsatt hos Komplett hele tia, fra 10ende, til 20ende og nå 29ende Dustin har Prime på lager. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kan noen svare meg hvorfor jeg ikke får spilt av youtube videoer i nettleseren?. Det går bra å spille av i youtube appen, men der opplever jeg at det av og til hakker i begynnelsen av videoen, noen andre som har dette problemet og kan redegjøre hvorfor dette skjer? Jeg har prøvd både strømsparemodus og normal,med samme resultat Takk på forhånd Kanskje litt for tidlig å bumpe men Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Dere som har denne tableten, bestilte dere alle tabletene på markedet eller er har den bare ikke kommet til norge offisielt enda? Kjenner jeg har drittlyst på denne, men den blir jo utsatt hos Komplett hele tia, fra 10ende, til 20ende og nå 29ende Dustin har Prime på lager. Er dette løgn, eller har det rett og slett blitt utsolgt så fort ...? Not cool, uansett De er i alle fall tomme igjen nå. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har stått 22 der i en uke nå så de har nok ikke hatt noen på lager utover allerede bestillte... Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er heilt sikker på at det var grønt og fint "i lager" der då eg kikka. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kan noen svare meg hvorfor jeg ikke får spilt av youtube videoer i nettleseren?. Det går bra å spille av i youtube appen, men der opplever jeg at det av og til hakker i begynnelsen av videoen, noen andre som har dette problemet og kan redegjøre hvorfor dette skjer? Jeg har prøvd både strømsparemodus og normal,med samme resultat Takk på forhånd Kanskje litt for tidlig å bumpe men Jeg vet ikke hvorfor, men har du prøvd andre browsere? Jeg opplever ICS browser+ som den browseren som takler flash best. Lenke til kommentar
fifl Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Jeg ventet på en fra mpx som skulle komme 24. februar.. nå står det 01.03.12 Noen som vet hvorfor de har fjernet den fra sortimentet? Endret 13. februar 2012 av kristiss Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kan noen svare meg hvorfor jeg ikke får spilt av youtube videoer i nettleseren?. Det går bra å spille av i youtube appen, men der opplever jeg at det av og til hakker i begynnelsen av videoen, noen andre som har dette problemet og kan redegjøre hvorfor dette skjer? Jeg har prøvd både strømsparemodus og normal,med samme resultat Takk på forhånd Kanskje litt for tidlig å bumpe men Jeg vet ikke hvorfor, men har du prøvd andre browsere? Jeg opplever ICS browser+ som den browseren som takler flash best. Takk for svar Har lasted ned Dolphin med samme resultat,samt at henger seg i hytt å pine. Flash virk jo bra når jeg ser VGnett men virker altså ikke på youtube via browser. Dette er rart fordi det virket godt på min SG2 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg ventet på en fra mpx som skulle komme 24. februar.. nå står det 01.03.12 Noen som vet hvorfor de har fjernet den fra sortimentet? MPX/Komplett er sluttet å selge Prime. Snakket nettopp med en selger og spurte om de hadde prime inne, ja sa han, men etterhvert ble han overassket over at de ikke kunne levere mer før rundt mai. De hadde over 1000 Prime i ordre og over 280 ville ikke få de levert. Da jeg spurte etter begrunnelsen for at de ikke kunne levere mer så visste han ikke det. Lenke til kommentar
fifl Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det høres jo helt sinnsykt ut. Vurderer å bestille fra noen andre nå, selv om jeg helst ville hatt fra MPX.. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Svar fra komplett: Transformer Prime har vært så populær at alt bestilt fra ASUS foreløpig er utsolgt. Vi har derfor besluttet å fjerne muligheten for bestilling av denne frem til vi vet noe mer eksakt om leveringer ut over de vi har på vei da ASUS foreløpig ikke kan bekrefte leveringstiden. Vi beklager dette. hvis man vil selge primen sin, er tida nå Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Svar fra komplett: Transformer Prime har vært så populær at alt bestilt fra ASUS foreløpig er utsolgt. Vi har derfor besluttet å fjerne muligheten for bestilling av denne frem til vi vet noe mer eksakt om leveringer ut over de vi har på vei da ASUS foreløpig ikke kan bekrefte leveringstiden. Vi beklager dette. hvis man vil selge primen sin, er tida nå Idotisk. Nå som jeg endelig har bestemt meg for å kjøpe en. Endret 13. februar 2012 av Jakoozie Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 ååååååååååååååhhhhh!!! Wifi er sååååå treg tl tider, må av og til bare bytte pc så det går fortere . Er det pga hardware el software? Hvis det er hardware så må jeg vel sende den tilbake. Eneste minuset jeg har er treg wifi, mye dårligere signal enn på de andre pcene jeg har, og det minuset erstort synes jeg. Ellers synes jeg den er toppers, knall med den batteritiden, og utseendet erogså knall. Krever litt tilvenning med tastatur og android.. Er ikke blitt vant til det ennå. Hentet min på onsdag. Blir skikkelig frustrert noen ganger pga tregheta i nettet/wifi Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 ååååååååååååååhhhhh!!! Wifi er sååååå treg tl tider, må av og til bare bytte pc så det går fortere . Er det pga hardware el software? Hvis det er hardware så må jeg vel sende den tilbake. Eneste minuset jeg har er treg wifi, mye dårligere signal enn på de andre pcene jeg har, og det minuset erstort synes jeg. Ellers synes jeg den er toppers, knall med den batteritiden, og utseendet erogså knall. Krever litt tilvenning med tastatur og android.. Er ikke blitt vant til det ennå. Hentet min på onsdag. Blir skikkelig frustrert noen ganger pga tregheta i nettet/wifi Ta nå å vent et par dager til oppdateringen kommer for å se om ikke det hjelper. Har du prøvd å spille av youtube videoer?, isåfall har du små hikkups i HD video, eller er det helt smoth? Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Svar fra komplett: Transformer Prime har vært så populær at alt bestilt fra ASUS foreløpig er utsolgt. Vi har derfor besluttet å fjerne muligheten for bestilling av denne frem til vi vet noe mer eksakt om leveringer ut over de vi har på vei da ASUS foreløpig ikke kan bekrefte leveringstiden. Vi beklager dette. hvis man vil selge primen sin, er tida nå Idotisk. Nå som jeg endelig har bestemt meg for å kjøpe en. cdon.com har visst noen på lager. løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå