Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herligheten er ankommet postkontoret... Skal eller skal ikke hente den... hmm..

Er det fortsatt mange som plages med den? Hvilke plager?

Er den treg?

Å du skal bare hente den du. Jeg hadde samme tanker som deg men angrer ikke på at jeg henta den....sålangt ihvertfall. Jeg var mest bekymret for at jeg ikke skulle få siste batch, men etter hva jeg forstår har jeg siste versjon

Lenke til kommentar

Skulle filme i går med den, men oppdaget at det går ikke an å filme sikkelig lenge. Med 1080p tror jeg det var rundt 15 min og med 720p var det rundt 30 min, etter det sluttet den å filme. Er det noen muligheter for å få den til å filme så lenge jeg vil at den skal filme?

Skulle også overføre filene over til PCen, men fikk opp en feilmelding. Må man gjøre noe spesielt for å overføre filer?

Lenke til kommentar

Er den treg?

Å du skal bare hente den du. Jeg hadde samme tanker som deg men angrer ikke på at jeg henta den....sålangt ihvertfall. Jeg var mest bekymret for at jeg ikke skulle få siste batch, men etter hva jeg forstår har jeg siste versjon

Da er jeg på veg til posten for å hente den.. Blir spennende..

Lenke til kommentar

Skulle filme i går med den, men oppdaget at det går ikke an å filme sikkelig lenge. Med 1080p tror jeg det var rundt 15 min og med 720p var det rundt 30 min, etter det sluttet den å filme. Er det noen muligheter for å få den til å filme så lenge jeg vil at den skal filme?

Skulle også overføre filene over til PCen, men fikk opp en feilmelding. Må man gjøre noe spesielt for å overføre filer?

Kan jeg spørre om filene på begge filmene var rett ved 4gb når den Stoppet?

Er det noen som kan være så grei å laste opp filene fra mappen /system/usr/keylayout enten hit, til dropbox eller annet sted så jeg kunne fått De? Spesielt den som heter asusec.kl og Generic.kl.. Det er for at jeg som kjøpte med utenlandsk dock skal kunne få norske bokstaver :)

Takk

Lenke til kommentar

Pokker altså! Har hatt min snart en uke, og nå funker den ikke mer!

Skjermen er helt svart og vil ikke starte opp uansett hva jeg nå enn gjør. Noen andre som har opplevd det samme?

Edit: fikk den på igjen ved å trykke volum opp og power et par ganger, da vibrerte den og kom å igjen. Aner ikke hvorfor den hang seg. Har ikke roota min.

Endret av seigmann
Lenke til kommentar

Er den treg?

Da er jeg på veg til posten for å hente den.. Blir spennende..

Har ikke slått den på ennå. Men den ser meeeget bra ut utseendemessig. :)

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om filene på begge filmene var rett ved 4gb når den Stoppet?

Er det noen som kan være så grei å laste opp filene fra mappen /system/usr/keylayout enten hit, til dropbox eller annet sted så jeg kunne fått De? Spesielt den som heter asusec.kl og Generic.kl.. Det er for at jeg som kjøpte med utenlandsk dock skal kunne få norske bokstaver :)

Takk

Tror de største filene var rundt 2Gb. Skal ta å sjekke når jeg kommer hjem, kan også se om jeg finner de filene du prater om

Lenke til kommentar

Kom ny systemoppdatering nå nettopp, som kanskje vil fikse noe/mye av problemene folk har. Det er ny wifi og BT drivere, samt en oppdatert kernel. Blir å teste wifi nå.

Edit: Dere som er rooted, husk OTA root keeper hvis dere vil beholde root etter update.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Slo den på.. Tastaturet virker ikke. Hva skal jeg gjøre for å få tastaturet til å virke?

Mvh

Sikker på at det er ladet? Sa det klikk når du satt på paden?

Sto at det er 9% strøm på tastaturet, satte den på lading så får jeg se senere om den virker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...