Swome Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Hvilke hastigheter får folk på speedtest egentlig? Min får alt fra 1600-10000 kbps ned og 3000-12000 opp. Ganske langt unna min huawei mediapad som ligger stabilt på 25000-30000 kbps ned og opp. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Får man tak i denne uten tastaturet, eller selges den bare med det? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 I Norge selges den bare med tastatur. Du kan jo importere fra USA hvis du absolutt ikke vil ha det. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Får man tak i denne uten tastaturet, eller selges den bare med det? Jeg har en fra usa men ønsker tastatur, så om du ikke vil ha med tastatur kan du kjøpe en her i norge og selge meg tastaturet:-) 1 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Får 10mbps/1mbps rett ved ruteren, mens nede i stua er det 1-7mbps/0.5-0.7mbps. Utrolig kjedelig at det skal vippe opp og ned slik. Ganske frustrerende å surfe i stua i hvertfall, tar heller laptoppen med meg ned da. Syns faktisk prime er treig til å surfe med selv rett ved ruteren og. Gary Key fra Asus sier de jobber med en fix, de sa og at de skulle komme med mer info om 2 dager, for 5 dager siden. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har noen en god nettleser og anbefale, jeg syns den som følger med krasjer litt vel ofte...? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Har noen en god nettleser og anbefale, jeg syns den som følger med krasjer litt vel ofte...? Overall er vel Dolphin Browser HD det beste akkuratt nå. Chrome beta kom ut i USA i dag, og den ser veldig lovende ut. Kommer vel til norske market om noen uker. Her er apk fila til chrome beta for de som vil teste den ut. Husk at det er beta da. Endret 7. februar 2012 av kidio007 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Får man tak i denne uten tastaturet, eller selges den bare med det? Jeg har en fra usa men ønsker tastatur, så om du ikke vil ha med tastatur kan du kjøpe en her i norge og selge meg tastaturet:-) Hmm, mulig.. Men må se ann litt nermere. For øyeblikket leker jeg bare med tanken på å kjøpe meg nettbrett, og har jo forstått at man ikke kan kjøpe noe dårligere? Men siden jeg har 2 netbooks, tenkte jeg at tastaturet blir unødvendig... Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har noen en god nettleser og anbefale, jeg syns den som følger med krasjer litt vel ofte...? Overall er vel Dolphin Browser HD det beste akkuratt nå. Chrome beta kom ut i USA i dag, og den ser veldig lovende ut. Kommer vel til norske market om noen uker. Her er apk fila til chrome beta for de som vil teste den ut. Husk at det er beta da. Har testa ut chrome beta selv, og syns den er litt tregere enn dolphin på å laste sidene, men er heldigvis bare beta versjon så kan jo bli den beste nettlesern Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jepp, kommer nok til å ta igjen dolphin etterhvert. Gary Key fra Asus kom med noen nye updates i dag: 2/7/12 Update - We should have an announcement/plan in a couple of days for users suffering from the WiFi/BT dropout problem or severe WiFi dropouts. 2/7/12 Update - We received another new code update from NVIDIA for testing today. Hopefully we will be able to release a beta patch or OTA update shortly. I will have an update after testing is completed tomorrow. 1 Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 hvordan får man til å bruke en kontroller? har en ps2/ps3/pc kontroll og en ps3 trådløs kontroll. Jeg kobler inn og bare noen knapper funker. Når jeg går inn i et spill er alt snudd på hodet. drar jeg styrespaken til venstre, så går den rett fram etc. må jeg ha en app som setter opp knappefunksjonen? evt hvilken? lurer siden folk har sagt at de bare plugger den inn og alt funker. Du må roote primen, så installere sixaxis fra android market. Med den appen kan du mappe keysa på kontrolleren. Så er det bare å mappe keysa på den emulatoren du vil spille. Jeg har lest at det skal gå an uten root hvis man har ledning. Er det noen ulemper ved å roote? Vil primen se og oppføre seg likt etc? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 hvordan får man til å bruke en kontroller? har en ps2/ps3/pc kontroll og en ps3 trådløs kontroll. Jeg kobler inn og bare noen knapper funker. Når jeg går inn i et spill er alt snudd på hodet. drar jeg styrespaken til venstre, så går den rett fram etc. må jeg ha en app som setter opp knappefunksjonen? evt hvilken? lurer siden folk har sagt at de bare plugger den inn og alt funker. Du må roote primen, så installere sixaxis fra android market. Med den appen kan du mappe keysa på kontrolleren. Så er det bare å mappe keysa på den emulatoren du vil spille. Jeg har lest at det skal gå an uten root hvis man har ledning. Er det noen ulemper ved å roote? Vil primen se og oppføre seg likt etc? Ah, med ledning trenger du ikke root nei. Kobla ps3 kontrolleren min til prime via usb nå, og gta 3 og alle spill-emulatorene fungerte utmerket. Det er visst ikke alle spill som støtter ps3 kontrollen enda, hvilke prøvde du som du fikk problemer med? Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 okey. prøvde bare forsjellige spill? Noen av mmo spill etc. Prøvde også å spille skyrim gjennom gjennom pcn med splashtop men funka ikke. Bare noen knapper funka og hadde feil funksjon. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Nå har jeg aldri hatt et nettbrett før, så jeg visste ikke helt hva jeg kunne forvente, men så langt har det fungert svært bra, å ikke har jeg skjermbleeding heller etter hva jeg har sett så langt. Hadde jo mange spill til SG2n, og noen har jeg innstallert på Primen, men det ser ikke ut til at alle støtter PS3 kontroll. Noen som vet om feks NFS shift kan brukes med kontroll? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kun disse spillene støtter ps3 kontroll: GTA3 Muffin Knight Pool Break Riptide GP ShadowGun Shine Runner Sonic CD Soulcraft THD Spill-emulatorer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Støtter de samtidig Xbox-kontrollere? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Støtter de samtidig Xbox-kontrollere? Via usb, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja, vet via USB. Og at det ikke funker med ladekabel, men at man må ha en kablet kontroller (irriterende nok, tviler på at jeg gidder å kjøpe nye spaker kun for det. ) Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kun disse spillene støtter ps3 kontroll: GTA3 Muffin Knight Pool Break Riptide GP ShadowGun Shine Runner Sonic CD Soulcraft THD Spill-emulatorer Ok takker Shadowgun har faktisk hengt seg endel, og WIFI har sluttet å virke en gang...etter at jeg oppdaterte Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 NRK appen virker heller ikke etter oppdateringen...pokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå