Swome Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Beste videoen så langt. For en nydelig liten sak. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZHaczwP3nHI Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Er ikke så sinnsykt mye billigere i USA. 492.20 dollar pluss 150 dollar for dock blir 615.25. Gang med 1.25 for å få med norsk moms og legg på ekstra 200 kroner i tollavgift eller hva de svinene kaller det nå om dagen. Da er du oppe i 4697,- og da er det ikke tatt med jetcarrier frakt (vet ikke hvor mye det ligger på). Til sammenligning får du den samme 32gb versjonen MED dock til 4885,-. Da slipper du også å kuke for mye med frakt og moms og du får alle de rettighetene ekstra du har som norsk konsument. For meg blir valget enkelt: jeg kjøper i Norge. Endret 23. november 2011 av Kimma16 Lenke til kommentar
stue Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Prisen i norge på 4885 er vel UTEN tastaturet. Den koster tilsvarende 2870 kroner på amazon. Så kommer jo mva og toll og frakt i tillegg. Sparer vel kanskje rundt 7-800 kroner på å få den fra USA når man regner med alle kostnadene tenker jeg. Eller er kanskje prisen i norge inkludert dockingen?? Endret 23. november 2011 av stue Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nei, det er med tastaturet. Netshop eller hva det nå er selger ihvertfall en med dock til 4999,- som har samme modellnummer som alle de andre på prisguiden. Da stiller prisen i norge kontra usa seg litt annerledes. Lenke til kommentar
stue Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Hvis det stemmer, så blir det mye mer aktuelt å vente på lanseringen i Norge ja. Håper det er riktig, og ikke bare slurv fra Netshop. Endret 23. november 2011 av stue Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvis det stemmer, så blir det mye mer aktuelt å vente på lanseringen i Norge ja. Håper det er riktig, og ikke bare slurv fra Netshop. Står ihvertfall docking i beskrivelsen deres. Lenke til kommentar
steininho Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kommer den med 3G? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Etterhvert kommer den med 3G, men ikke i første omgang Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Her er den også til 5k med docking. Er en grei pris d. Litt vel optimistisk med ubekreftet dato 1.12? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det er litt vel optimistisk ja.. Får ikke opp håpene mine i alle fall Når det gjelder prisen så er jo den veldig bra! 650 dollar for docking+tablet blir 4750 med mva til Norge. Og det er uten frakten. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Får håpe det ikke er en trykkleif at den prisen er med dock. Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Frister å bestille fra Amazon også, siden jeg har familie der og kan bare be dem shippe til meg. Hvordan er garantien? Har Asus verdensgaranti? 1 year North America warranty Damn. Vurderer å avbestille. Lenke til kommentar
stue Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hva skjer hvis man forhåndsbestiller på Netshop nå, og så kommer de i ettertid å sier....nei, dette var skrivefeil prisen gjelder uten dock. Har man noen rettigheter?? Jeg mistenker veldig at dette er feil fra nettbutikkenes side. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Du kan få avbestilt før varen er sendt (hvis det oppdages så tidlig). Får du tilsendt varen og oppdager at det er uten dock så kan du benytte angreretten innenfor 14 dager. Du taper da kun det Posten tar for å sende varen i retur. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hva skjer hvis man forhåndsbestiller på Netshop nå, og så kommer de i ettertid å sier....nei, dette var skrivefeil prisen gjelder uten dock. Har man noen rettigheter?? Jeg mistenker veldig at dette er feil fra nettbutikkenes side. Ta en print screen og legg ut her som bevis: ' alt=''> Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvis det er uten dock, så oppdages nok dette i god tid før de sendes ut uansett. De som da evnt. har bestilt får vel en mail om at de kan få tilbakebetalt beløpet de har betalt og kansellere ordren, eller velge å beholde ordren. Skjønner ikke hvorfor folk er så utrolig skeptiske til at dette er med dock. Ett sted mellom 4500-5000,- er jo helt spot on med dock. Akkurat der jeg regnet med at prisen ville ligge på. Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ser at deal.no også spesifiserer med dock no, så satsar på at det stemmer. Avbestiller hos Amazon. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er ikke umulig at prisene vil forandre seg senere, men det ser absolutt lovende ut hvis hele pakka koster under 5000 i norge. Eneste argumentet for å kjøpe den i USA nå er vel det at man kanskje får den 2. mnd før andre, men hvis prisen blir den samme vil vel de fleste klare å vente. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Hvis det er noen som lurer på hvordan en transformer kan brukes til å skrive notater i en forelesning kan dere se her: http://www.youtube.com/watch?v=0OgmBJa2Vgs&feature=related Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 ser at det bare går an å forhåndsbestille 32 gb versjonen, kommer 64 gb enda seinere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå