Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

snakker om oppdateringer som hjelper på browser ytelse og ICS generellt. Slik det er nå hamler ikke denne opp med iPad 2 til nettbrowsing en gang.

+1

Den er faktisk tregere enn min orginale Galaxy Tab 7, og mot ipad2 er det bare flaut å sammenligne - hjelper lite med all verdens tech specs når det føles ut som alt står i sirup.

Og jeg har selvfølgelig elendig wifi også... supert......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan skal man egentlig koble til docken? Jeg prøvde på rappen, men det er jo steinhardt å få den ned. De gummisakene som er inni brette, skal de fjernes? De dyttes inn i brette når jeg prøver å koble til.

Du må ta ut gummibeskyttelsen ja, 3 stk. så dytter du den nedi, pil mot pil.

Nøyaktig hvordan fjerner jeg de gummibeskyttelsene på alt? De sitter da så satans godt. Til og med de som dekker for USB-porten.

Jeg lånte damas øredobber :p

Lenke til kommentar

snakker om oppdateringer som hjelper på browser ytelse og ICS generellt. Slik det er nå hamler ikke denne opp med iPad 2 til nettbrowsing en gang.

+1

Den er faktisk tregere enn min orginale Galaxy Tab 7, og mot ipad2 er det bare flaut å sammenligne - hjelper lite med all verdens tech specs når det føles ut som alt står i sirup.

Og jeg har selvfølgelig elendig wifi også... supert......

Tok en sammenligning mellom madammen sin ipad 2 og min TP på forrige side, og TPen kom faktisk bedre ut, ikke mye men det er ihvertfall ikke store forskjellen mellom dem.

Lenke til kommentar

Tok en sammenligning mellom madammen sin ipad 2 og min TP på forrige side, og TPen kom faktisk bedre ut, ikke mye men det er ihvertfall ikke store forskjellen mellom dem.

Plukket opp min egen svært lite brukte ipad2, og alt skjer nesten øyeblikkelig i forhold, det eneste punktet TFP'en er klart bedre er på skjermkvalitet, som er heller laber på ipad2.

Synes hele produktet virker noe uferdig - spesielt ICS.

Lenke til kommentar

Hvordan skal man egentlig koble til docken? Jeg prøvde på rappen, men det er jo steinhardt å få den ned. De gummisakene som er inni brette, skal de fjernes? De dyttes inn i brette når jeg prøver å koble til.

Du må ta ut gummibeskyttelsen ja, 3 stk. så dytter du den nedi, pil mot pil.

Nøyaktig hvordan fjerner jeg de gummibeskyttelsene på alt? De sitter da så satans godt. Til og med de som dekker for USB-porten.

Jeg lånte damas øredobber :p

Jeg brukte en skarp kniv ;) Det bittelille hullet i midten på de er fine å bruke, dytt en skarp ende inn i de og vipp ut. (Kulepenn, sikkerhetsnål e.l.)

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg en Prime, også synkroniserte jeg den med Google kontoen min slik at jeg fikk alle appene jeg har lastet ned på telefonen.

Noen som vet hvordan man lager mapper i hovedmenyen?

Prime er forøvrig en fornøyelse å bruke, eneste minuset hittil er at skjermen "blør" litt lys i kantene når man ser på film i mørket.

Lenke til kommentar

Kobla den nå til docken og begynte å oppdatere firmware, siden jeg ikke fikk lov til å utsette det lenger, ser nå at tida har flydd siden jeg fikk den for noen timer siden. Trodde ikke klokka var rukket å bli halv seks. :p

Irriterer meg at jeg skal på fylla om et par timer. Jeg vil leke med dingsen!

Lenke til kommentar

Hei

Nå har jeg en Prime på vei i posten, men grunnet all negativitet her inne vurderer jeg å ikke avhente den og bruke angrefristen.

Jeg leste ganske mange tester før jeg kjøpte den, og den får jo svært god omtale, så jeg blir svært betenkelig når jeg leser brukererfaringer her inne.

Skal jeg vente til en mer stabil versjon kommer eller?. Kommer den til å bli noe bedre med ny sofware?

Lenke til kommentar

Hei

Nå har jeg en Prime på vei i posten, men grunnet all negativitet her inne vurderer jeg å ikke avhente den og bruke angrefristen.

Jeg leste ganske mange tester før jeg kjøpte den, og den får jo svært god omtale, så jeg blir svært betenkelig når jeg leser brukererfaringer her inne.

Skal jeg vente til en mer stabil versjon kommer eller?. Kommer den til å bli noe bedre med ny sofware?

Min går nok i retur(skal teste gps litt rundt i byen for å være sikker)Regner med at det er HW relatert.

Tar like gjerne å venter på HD versjonen eller nye Samsung Tab

Lenke til kommentar

Virker som gyrosensoren min ikke er helt ved sine fulle fem. Rotasjon av skjermbildet funker ikke alltid. Er litt av og på, men funker som regel alltid etter en reboot. Hvis skjermbildet er låst i vertikal stilling, skiftes det automatisk til horisontalt når docken kobles til, og tilbake til vertikalt uavhengig av hvilken vei jeg holder tableten. Høres det ut som SW eller HW? Noen som vet?

Ser ut som det kanskje blir angrerett på meg også. Wifi-en begynner også å svikte nå. I går gikk resultatene på speedtest veldig opp og ned uten at jeg en gang flyttet på tabletet. Var noen ganger nede i en tiendedel av hva jeg fikk på min Galaxy S2...

Lenke til kommentar

Enig med siste taler. Åpenbart at dette er for dårlig. .... og når det skrives om at det kan være hardware-feil også - så kan det jaggu være det samme.

Håper noen hoder ruller i den "Kvalitetssikringsavdelingen" til ASUS. Dette skulle jo ikke vært mulig !!! Kan ikke selge ting som ikke virker !!

Virker som det er ren LOTTO hvorvidt man får en som virker eller ei.

Irriterende - siden den har endel unike specs.

såååååå - whats up next ? Når kommer neste stjerne-MÅHA-goodis ?

Endret av yalmar00
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...