c7Nn Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Takk - ser jo lovende ut :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Tok en liten sammenligning mellom iPad 2 og TP`en hva wi-fi dekning angår. La de ved siden av hverandre, og tok ut iPad 2 av sin case slik at begge låg med bar bakgrunn ned mot bordet/sengen. Det er snakk om en NextGenTel 20/1 tilkobling, der jeg mistenker at hastigheten ligger på 14 mb/s av en eller annen grunn..har ihvertfall gått jevnt nedover de siste mnd Får gi en lyd til de igjen på facebook så ordner det seg nok. iPad 2 Stuebordet: Ned mb/s 10.58 7.64 13,25 Opp mb/s 1.11 1,09 1.09 Gjesterommet (lengst fra router hvor det kan tenkes den blir brukt her i kåken) Ned mb/s 5,17 10,7 4,9 Opp mb/s 1,06 1,1 1,08 Transformer Prime Stuebordet: Ned mb/s 13,21 12,16 13,71 Opp mb/s 1,18 1,26 1,21 Gjesterommet (lengst fra router hvor det kan tenkes den blir brukt her i kåken) Ned mb/s 6,05 7,88 8,41 Opp mb/s 1,19 1,22 1,24 2 Lenke til kommentar
Drjones88 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Havnet i ei knipe her. La av en prime hos Expert før jeg bestilte fra harddisk.no. Expert regnet med levering i midten av februar. Men den kom idag, og den fra harddisk.no er sendt og kommer på lørdag. Greide ikke vente så grisekjørte til Expert å kjøpte den tvert når jeg fikk beskjed om at den hadde kommet. Er jo en fordel å ha mulighet til å "stikke innom" Expert om noe skulle skje + forsikring. Spm mitt er da: må jeg regne med å måtte betale for frakta på den andre paden? Eller er det vanlig med gratis retur av varen? :/ Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Du må bruke angreretten. Etter reglane må du betale frakt for returen, men butikken kan velje å vere grei om dei vil. Dustin har til dømes gratis retur ved angrerett. Du vil få tilbake kjøpesummen og frakt til deg, altså betalar du kun frakta for vegen tilbake. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Havnet i ei knipe her. La av en prime hos Expert før jeg bestilte fra harddisk.no. Expert regnet med levering i midten av februar. Men den kom idag, og den fra harddisk.no er sendt og kommer på lørdag. Greide ikke vente så grisekjørte til Expert å kjøpte den tvert når jeg fikk beskjed om at den hadde kommet. Er jo en fordel å ha mulighet til å "stikke innom" Expert om noe skulle skje + forsikring. Spm mitt er da: må jeg regne med å måtte betale for frakta på den andre paden? Eller er det vanlig med gratis retur av varen? :/ Du kan jo prøve å selge den videre med en ørliten fortjeneste. Den er jo utsolgt overalt. Lenke til kommentar
Drjones88 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Havnet i ei knipe her. La av en prime hos Expert før jeg bestilte fra harddisk.no. Expert regnet med levering i midten av februar. Men den kom idag, og den fra harddisk.no er sendt og kommer på lørdag. Greide ikke vente så grisekjørte til Expert å kjøpte den tvert når jeg fikk beskjed om at den hadde kommet. Er jo en fordel å ha mulighet til å "stikke innom" Expert om noe skulle skje + forsikring. Spm mitt er da: må jeg regne med å måtte betale for frakta på den andre paden? Eller er det vanlig med gratis retur av varen? :/ Du kan jo prøve å selge den videre med en ørliten fortjeneste. Den er jo utsolgt overalt. Det er jo en mulighet hehe Eller bruke angreretten som nevnt over ;> Akkurat fyrt opp primen nå. Sykt digg maskin. Overgår alle forventninger. Fett Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fant den linken her fra en topic som var linka til lenger oppe her. Start å lese på 2. posten ned på den siden jeg har linka til, en kar som hadde helt rævva wifi/GPS som klarte å fikse det til å bli vedlig bra GPS/wifi. Virker som om det er noe problem med kontaktene mellom antenne og resten av maskinen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1474391&page=6 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 For dere som lurer på når sumo kommer med en app for android, fikk følgende svar fra tv2. Vi har dessverre ikke en fastsatt dato for når appen vil være tilgjengelig helt ennå, men forhåpentligvis er den rett rundt hjørnet. Vi jobber med å få appen ut til flere forskjellige enheter. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fant den linken her fra en topic som var linka til lenger oppe her. Start å lese på 2. posten ned på den siden jeg har linka til, en kar som hadde helt rævva wifi/GPS som klarte å fikse det til å bli vedlig bra GPS/wifi. Virker som om det er noe problem med kontaktene mellom antenne og resten av maskinen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1474391&page=6 Spennende, spennende, hva gjør Asus nå? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Ett innlegg har blitt slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Sjekk ut denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1474391 Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Linka til den litt lenger opp på siden Lenke til kommentar
JAH Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ja,GPS var jo bra, dvs funker ikke.Legger den rett ved siden av SGS2 og den får lock etter få sek, men TP vil ikke i det hele tatt. Ser på XDA at det er problem, men noen her inne som har fått en mulig semidefekt tablet? Gidder ikke helt å jekke opp tableten før ASUS kommer med noe offisielt. Siste FW. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ser vel ut som ASUS har drete seg ut litt It is reported that, after failing in a number of complaints, ASUS USA website, has modified the Transformer Prime description - removed one of the GPS function description. Specs fra ASUS Transformer Sensors : G-Sensor, Light Sensor, Gyroscope, E-Compass GPS Transformer Prime Sensors : G-Sensor, Light Sensor, Gyroscope, E-compass GPS fjernet med vilje?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Gammelt nytt. Har det blitt sagt noe om oppdateringer de kommende dagene? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Gammelt nytt. Har det blitt sagt noe om oppdateringer de kommende dagene? Vet jo at det er gammelt nytt, men hva hjelper en oppdatering hvis det er HW relatert med løse ledninger ol. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 snakker om oppdateringer som hjelper på browser ytelse og ICS generellt. Slik det er nå hamler ikke denne opp med iPad 2 til nettbrowsing en gang. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Haha, fant nå en som var villig til å kjøpe den ekstra primen jeg hadde bestilt til 5100,-Slipper å sende den tilbake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Woo! Da sitter jeg og leker med primen min. Vel, den ligger på sofaen tilkobla mobilnettet mitt og laster ned alle appsa jeg hadde kjøpt på market fra før av. Glad jeg har en god del å ta av og sjelden bruker mobilnettet mer enn et par minutter i døgnet til vanlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvordan skal man egentlig koble til docken? Jeg prøvde på rappen, men det er jo steinhardt å få den ned. De gummisakene som er inni brette, skal de fjernes? De dyttes inn i brette når jeg prøver å koble til. Du må ta ut gummibeskyttelsen ja, 3 stk. så dytter du den nedi, pil mot pil. Nøyaktig hvordan fjerner jeg de gummibeskyttelsene på alt? De sitter da så satans godt. Til og med de som dekker for USB-porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå