geirte Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Fikk samme beskjeden, og jeg kjenner det krible i hele kroppen. Kansellerte min ordre hos komplett. Stor takk til harddisk.no Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skal teste min på skolen. Får jo bra signal der er jeg fornøyd. Der er avstanden en del større enn andre plasser jeg bruker wifi Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Noen andre som synes at når nettbrettet og docken er "lukket" sammen, at det føles litt løst? Er en liten cm I begynnelsen når du åpner brettet som ikke har noen motstand. Veldig dårlig formulert, men håper dere forstår hva jeg mener... Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Det sitter bedre på primen enn det gjør på laptoppen min, merker ikke at det er løst i det hele tatt. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er det normalt at nye trådløse devices ikke har n-støtte for tiden? Min er ganske hard selv den første cm forresten på åpning Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Noen i nærheten av Stavanger som vil ha? Var nettopp på Expert Forus og hentet min. De har sikkert flere igjen. Åpner min nå Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Netshop sendte meg akkurat en mail om at de har 17 på lager Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Noen andre som synes at når nettbrettet og docken er "lukket" sammen, at det føles litt løst? Min er direkte vanskelig å åpne fordi den sitter så godt, og det er absolutt ingen slark/løshet. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Sitter og tukler med min naa, litt dumt jeg fikk en god del bleed nede til hoeyre Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 hvilken app bruker dere til å teste wifi? Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Jada! Fant akkurat ut at skjermen ikke roterer... Edit: Puh! Fikset seg etter en reboot. Var sikker på at jeg måtte sende mitt tilbake igjen! Endret 1. februar 2012 av Lightly Lenke til kommentar
kabbern Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Siden nettbrette er bare en liten tass,men fortsatt har 4kjerner burde det jo være ganske raskt. Jeg syns den er veldig treig med å overføre filer fra pc på nettverket og over. typ 350mb filer bruker den kanskje 15-20min på. Er dette normalt? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 hvilken app bruker dere til å teste wifi? For å teste hastigheten kan jo appen fra speedtest.net være grei. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 hvilken app bruker dere til å teste wifi? Jeg bruker WiFi Analyser og Speedtest. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg syns den er veldig treig med å overføre filer fra pc på nettverket og over. typ 350mb filer bruker den kanskje 15-20min på. Er dette normalt? Tiden det tar å kopiere ting over til nettbretet har ingenting med farten på chipen å gjøre. Regner med det er pga. grensesnittet mellom pc og nettbrett. Usb 2 er jo ikke akkurat veldig kjappt da. Lenke til kommentar
kabbern Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg syns den er veldig treig med å overføre filer fra pc på nettverket og over. typ 350mb filer bruker den kanskje 15-20min på. Er dette normalt? Tiden det tar å kopiere ting over til nettbretet har ingenting med farten på chipen å gjøre. Regner med det er pga. grensesnittet mellom pc og nettbrett. Usb 2 er jo ikke akkurat veldig kjappt da. bruker ftp Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Synes den medfølgende file managern er helt på trynet. Hang seg og fikk brettet til å reboote i stad, og er ganske treig og dårlig i bruk. Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 får ca 11mbps der jeg sitter nå. jeg sitter i kjellern mens routeren er ca 8-9m og en 1 etasje opp. det er med2 browsere oppe. får det samme påkjærestens galaxy 10.1. da betyr det at primen har ok internett ut ifra forrutsetningene? Lenke til kommentar
Drjones88 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Noen som har fått tak i et cover/case til prime'n som de er fornøyd med? (ink. dock) Finner ikke noe som er overbevisende nok. Kjipt å få et som ikke er funksjonelt om jeg bestiller fra utlandet. HATER å gå og vente på noe som viser seg å ikke stille til forventningene Endret 1. februar 2012 av Drjones88 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nooes! Er det noe som tar xvid .avi? Lyden høres "pikslete" ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå