Seisi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Da satser vi på at ICS fungerer Asus la jo ut en ny versjon for 2 dager siden, kanskje med litt bugfixes Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg har også ingen problemer med ics så langt. Finnes det en enkel task manager noet sted? Ehh.. asus task manager under widgets? Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg har også ingen problemer med ics så langt. Finnes det en enkel task manager noet sted? Ehh.. asus task manager under widgets? Ja den er fin, men det finnes ingen shortcut til å starte den fra alle programmet? Utenom å legge den til "skrivebordet" og gå dit liksom. Den greia med to vinduer er vel bare "recently used" og er ikke nødvendigvis kjørende i bakgrunnen? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hmmm forstår.. men nå er det vel strengt tatt ikke nødvendig med taskmanager på Android plattformen Det eneste du oppnår er vel at det vil føre til økt batteriforbruk da du "killer" mange av oppgavene som allikevel bare vil starte opp igjen... Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jo jeg trenger ingen task manager som dreper alt mulig rart, mer faktiske programmer som driver og surrer i bakgrunnen som jeg nylig har brukt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er jo bare å ringe dem å høre om de har flere igjen. Går uansett raskere å bestille per tlf, slipper å opprette konto også. Pluss at man kan mase om å sende raskt ;p Aberet med det er at jeg har akutt telefonskrekk. :/ Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Sykeste wow-faktoren jeg har hatt på lenge når jeg satte i docken, dæven må bare si at det var over all forventning hvor bra det faktisk fungerte. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Jo jeg trenger ingen task manager som dreper alt mulig rart, mer faktiske programmer som driver og surrer i bakgrunnen som jeg nylig har brukt Du kan gå inn på settings/deveveloper options/ hake av for Don`t keep activities da vil den kille programmer så snart du slutter å bruke de Endret 1. februar 2012 av DroidOle Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Er jo bare å ringe dem å høre om de har flere igjen. Går uansett raskere å bestille per tlf, slipper å opprette konto også. Pluss at man kan mase om å sende raskt ;p Aberet med det er at jeg har akutt telefonskrekk. :/ Oh well. Sendte mail og fikk svar om de fortsatt har noen igjen. Da må jeg bare bestemme meg for om jeg skal bestille nå eller vente. Sist jeg gjorde noe så impulsivt var da jeg bestilte meg tatoveringstime i 2008. e: Og der var den bestilt, woop! Endret 1. februar 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er jo bare å ringe dem å høre om de har flere igjen. Går uansett raskere å bestille per tlf, slipper å opprette konto også. Pluss at man kan mase om å sende raskt ;p Aberet med det er at jeg har akutt telefonskrekk. :/ Oh well. Sendte mail og fikk svar om de fortsatt har noen igjen. Da må jeg bare bestemme meg for om jeg skal bestille nå eller vente. Sist jeg gjorde noe så impulsivt var da jeg bestilte meg tatoveringstime i 2008. e: Og der var den bestilt, woop! du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nei, jeg regner med jeg blir fornøyd. Så kan mor og far sitte der med hver sin iPad 2 og støve ned. Og endelig kan jeg vinke farvel til den mindre fungerende (og bærbare) laptopen min og den enda mindre fungerende netbooken min. Så får jeg bruke penger utover året på å kjøpe til minnekort, samt finne en billig case på eBay. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg leser mye rundt om kring at folk sliter med trådløst på prime'n. Gjelder det dere som har kjøpt i Norge også? Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skal gi tilbakemelding på den jeg bestilte på Amazon (til Norge for under 200kr) når jeg får den om et par dager. Virker iaffal ganske bra =) Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg leser mye rundt om kring at folk sliter med trådløst på prime'n. Gjelder det dere som har kjøpt i Norge også? Jeg har fullt signal på begge mine aksesspunkter, et i første og ett i andre etasje. men har ikke prøvd på aksesspunkter som er veldig langt unna. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Jeg leser mye rundt om kring at folk sliter med trådløst på prime'n. Gjelder det dere som har kjøpt i Norge også? Min funker litt bedre enn Galaxy S2en min og litt dårligere enn en vanlig laptop PC mtp signalstyrke. Hastighetsmessig (jeg har 30/30 linje): Fra rett ved siden av routern får jeg: 20/33 Fra stua (2 rom bortenfor) får jeg: 8/14 (laptopen får 25/14) Fra underasjen (rett under routern) får jeg: 13/21 Og fra lengst bort mulig i huset (lengst borte i overetasjen) får jeg: 2/4 Vet ikke hvorfor upload alltid er så mye bedre Endret 1. februar 2012 av Photon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Med min flaks vil jeg ikke få internett i det hele tatt. Har store problemer med det på rommet mitt allerede. Har aksesspunkt 2 meter unna, men klarer så og si ikke å dra nytte av 70/10-linja mi. Mobilen vil ikke koble seg på, PC-en får rimelig shady fart (snitt på 8/10). Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Swipe dem til høyre for å avslutte dem ;D Tror ikke swiping avslutter programmene mtp. at taskmanageren i android kun har oversikt over nylig kjørte programmer og avslutter programmer på egenhånd når det trengs. Tror bare de fjernes fra lista. Om noen er interessert så har harddisk.no ihvertfall sendt min som ble bestilt i går kveld klokken halv ti! Yay Til mine store glede fant jeg ut at harddisk.no holder til i straume som tydeligvis er rett utfor Bergen hvor jeg bor. Endret 1. februar 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Harddisk.no har sendt til meg og! Mindre enn 2.5 timer etter at jeg la inn bestilling Endret 1. februar 2012 av EirikLF Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ditto. Fantastisk å åpne mailen og lese dette: "Hei! Da er Asus Transformer Prime gått ut med posten til deg i dag. Under har du sporing, denne vil være sporbar fom i kveld. Ha en god kveld, takk for handelen og hør gjerne fra deg dersom du har kommentarer eller spørsmål." Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg leser mye rundt om kring at folk sliter med trådløst på prime'n. Gjelder det dere som har kjøpt i Norge også? Min funker litt bedre enn Galaxy S2en min og litt dårligere enn en vanlig laptop PC mtp signalstyrke. Hastighetsmessig (jeg har 30/30 linje): Fra rett ved siden av routern får jeg: 20/33 Fra stua (2 rom bortenfor) får jeg: 8/14 (laptopen får 25/14) Fra underasjen (rett under routern) får jeg: 13/21 Og fra lengst bort mulig i huset (lengst borte i overetasjen) får jeg: 2/4 Vet ikke hvorfor upload alltid er så mye bedre Samme gjalt for meg. Bedre upload en download, men min ble drastisk redusert etter 10m fra ruter. Det og at tastaturer stoppet å fungere endte med en retur til komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå