Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står "Sent" under mine ordre, noe jeg regner med betyr at den er sendt.. Men bestilte i går kveld så er litt usikker enda. Denne statusen kom med en gang jeg bestilte så det er nok noe automatisk. Regner med de pakker og sender den idag :)(

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Bestilte nettopp fra harddisk.no, litt usikker på om jeg var i tide egentlig. Men er jo lov å håpe. (De fikk bare inn 25 stk. til sammen) De har åpenbart ikke 24 stk. tilgjengelig ihvertfall!

Edit: Ringte de like godt: De hadde fått inn flere enn de hadde regnet med, var nok mindre enn 24 igjen. Men fortsatt tilgjengelig. Han lovte at den ble sendt i løpet av dagen :w00t:

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Synes harddisk.no kan oppdatere sidene sine om de har igjen noen eller ei. Er rimelig fysen på å bestille i dag, men vet ikke om jeg bestiller om de ikke har noen igjen på lager og jeg må vente 3 uker. :p

Se posten over, hvis du bestiller nå straks kan det hende den blir sendt i dag!

Lenke til kommentar

Skader jeg Prime'n om jeg drar USB kabelen ut fra pc'en uten å avslutte forbindelsen mellom dem? Akkurat som en harddisk

Blir vel litt avhengig av hva slags overføring som foregår. Kan hende du kan korrumpere noen systemfiler hvis du gjør det mens den syncer, men normalt sett tror jeg du skal være uheldig for at det skal skje noe galt.

Lenke til kommentar

Burde jeg vente med å legge inn ICS? gidder ikke at den skal monge helt :p

Lite sannsynlig at det skal bli problemer, og eventuelle feil bør uansett rettes opp med oppdateringer. Men det er jo ingen mulighet til nedgradering, så det aller sikreste er å vente.

Lenke til kommentar

Skader jeg Prime'n om jeg drar USB kabelen ut fra pc'en uten å avslutte forbindelsen mellom dem? Akkurat som en harddisk

Blir vel litt avhengig av hva slags overføring som foregår. Kan hende du kan korrumpere noen systemfiler hvis du gjør det mens den syncer, men normalt sett tror jeg du skal være uheldig for at det skal skje noe galt.

Blir nok bare musikk, bilder og filmer som skal overføres over til Prime'en. Jeg drar ikke kabelen ut før alle filene er overført

Lenke til kommentar

Er jo bare å ringe dem å høre om de har flere igjen. Går uansett raskere å bestille per tlf, slipper å opprette konto også. Pluss at man kan mase om å sende raskt ;p

Hei,

Jeg ringte og bestilte en nå (klokken 1205). De hadde noen få igjen sa han jeg snakket med. De skulle sende den i dag.

Edit: De = Harddisk.no

Endret av Futelva
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...