Schr0dinger Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kommer 64GB-versjonen til Norge? Finner bare 32 ... Det er ikke bekreftet noe foreløpig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Typisk. Så da er det like greit å bare kjøpe 32 og stappe i et minnekort her og der? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Dere som har bestilt fra harddisk.no: Har de fått sent tableten? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Står "Sent" under mine ordre, noe jeg regner med betyr at den er sendt.. Men bestilte i går kveld så er litt usikker enda. Denne statusen kom med en gang jeg bestilte så det er nok noe automatisk. Regner med de pakker og sender den idag ( Endret 1. februar 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
JAH Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Står også bare sent på ordrestatus. Lagerstatus har heller ikke minket. Fortsatt 24 på lager Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er helt normalt da ettersom klokken bare er 11 og vi begge bestilte i går kveld. De somler seg til å sende den idag! Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Da har jeg fått min prime også. Ikke fått startet den opp enda i og med at den ligger å lader men satser på at det skjer i løpet av dagen Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Bestilte nettopp fra harddisk.no, litt usikker på om jeg var i tide egentlig. Men er jo lov å håpe. (De fikk bare inn 25 stk. til sammen) De har åpenbart ikke 24 stk. tilgjengelig ihvertfall! Edit: Ringte de like godt: De hadde fått inn flere enn de hadde regnet med, var nok mindre enn 24 igjen. Men fortsatt tilgjengelig. Han lovte at den ble sendt i løpet av dagen Endret 1. februar 2012 av EirikLF Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Synes harddisk.no kan oppdatere sidene sine om de har igjen noen eller ei. Er rimelig fysen på å bestille i dag, men vet ikke om jeg bestiller om de ikke har noen igjen på lager og jeg må vente 3 uker. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Synes harddisk.no kan oppdatere sidene sine om de har igjen noen eller ei. Er rimelig fysen på å bestille i dag, men vet ikke om jeg bestiller om de ikke har noen igjen på lager og jeg må vente 3 uker. Se posten over, hvis du bestiller nå straks kan det hende den blir sendt i dag! Lenke til kommentar
Drjones88 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er jo bare å ringe dem å høre om de har flere igjen. Går uansett raskere å bestille per tlf, slipper å opprette konto også. Pluss at man kan mase om å sende raskt ;p Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skader jeg Prime'n om jeg drar USB kabelen ut fra pc'en uten å avslutte forbindelsen mellom dem? Akkurat som en harddisk Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skader jeg Prime'n om jeg drar USB kabelen ut fra pc'en uten å avslutte forbindelsen mellom dem? Akkurat som en harddisk Blir vel litt avhengig av hva slags overføring som foregår. Kan hende du kan korrumpere noen systemfiler hvis du gjør det mens den syncer, men normalt sett tror jeg du skal være uheldig for at det skal skje noe galt. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Burde jeg vente med å legge inn ICS? gidder ikke at den skal monge helt Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Burde jeg vente med å legge inn ICS? gidder ikke at den skal monge helt Lite sannsynlig at det skal bli problemer, og eventuelle feil bør uansett rettes opp med oppdateringer. Men det er jo ingen mulighet til nedgradering, så det aller sikreste er å vente. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Burde jeg vente med å legge inn ICS? gidder ikke at den skal monge helt Har ikke opplevd noen problemer med ICS enda, brukt den ca 24t. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skader jeg Prime'n om jeg drar USB kabelen ut fra pc'en uten å avslutte forbindelsen mellom dem? Akkurat som en harddisk Blir vel litt avhengig av hva slags overføring som foregår. Kan hende du kan korrumpere noen systemfiler hvis du gjør det mens den syncer, men normalt sett tror jeg du skal være uheldig for at det skal skje noe galt. Blir nok bare musikk, bilder og filmer som skal overføres over til Prime'en. Jeg drar ikke kabelen ut før alle filene er overført Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg har også ingen problemer med ics så langt. Finnes det en enkel task manager noet sted? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ikke helt task manager, men om du holder inne "knappen" nederst til høyre med to firkanter på så får du opp alle kjørende programmer. Swipe dem til høyre for å avslutte dem ;D 1 Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Er jo bare å ringe dem å høre om de har flere igjen. Går uansett raskere å bestille per tlf, slipper å opprette konto også. Pluss at man kan mase om å sende raskt ;p Hei, Jeg ringte og bestilte en nå (klokken 1205). De hadde noen få igjen sa han jeg snakket med. De skulle sende den i dag. Edit: De = Harddisk.no Endret 1. februar 2012 av Futelva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå