c7Nn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Mulig at jeg kommer med tidenes jinx her nå, men så langt (24timer) har ICS fungert helt fint for min del. Ingen fc eller lockups Hm, ja så langt har heller ikke jeg merket noen problemer. Men har kun kjørt ICS i noen få timer. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg har fått en wait/force close men trykket wait og programmet responderte igjen umiddelbart. Den rebootet en gang under videoavspilling. Har opplevd noe artifacts ved video og selve uiet, muligens utløst av autorotation. Satser på dårlig software og ikke hardware Lenke til kommentar
Drjones88 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Om noen fortsatt ikke har fått bestillt seg prime eller plages av tanken på lang ventetid, så fikk de inn et lite parti på harddisk.no i går. Bestilte for 10minutter siden, og de har flere igjen. Sender min allerede i morgen! Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Bestilte fra Digital Impuls i går kveld, ble sendt i dag. Blir spennende. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Øh, kommer disse med flatt batteri fra fabrikken? Har ladet min i en halvtime, indikatoren lyser oransje, men når jeg prøver skru den på blinker den et par ganger (holder knappen inne), men tab'en vil ikke starte opp! Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hørte det sto noe om at den burde lades i 8 timer før bruk Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det er bare en anbefalt greie pga sensorer osv. Om den ikke starter i det hele tatt så høres det mer ut som om noe er defekt. Med mindre det er en brukerfeil mtp å skru den på e.l Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Min kom ikke med flatt batteri, men du kan jo vente litt og se om enten pad eller tastaturet delen lyser grønt før du ringer produsent/forhandler.. Men høres litt defekt ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg greier ikke helt å like nettleseren altså. Den er treg og viser sjeldent sidene godt nok. Langt i fra noen apple opplevelse ihvertfall:p Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 "Pakken er underveis" sto det på mandag kveld 22.21 og det har ikke oppdatert seg i løpet av dagen, jeg blir gal! Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Den er ganske så dårlig ja, noe som er synd med tanke på hardwaren i prime. Eneste browseren jeg orker å bruke er opera. Lenke til kommentar
V_V Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Da har jeg hatt tabben i noen timer, og må si at det er spesifikt 2 ting som irriterer meg meget! 1. Polaris office er tungvint! Jeg har enda ikke funnet ut hvordan man kan redigere dokumenter i "google docs" får så å enkelt kunne lagre de på nettet igjen. Noen som sliter med det samme? 2. Akselerometeret kan da ikke være kalibrert. Testet det på google sky map der vertikal bevegelse ble registrert mens derimot horisontal bevegelse ikke ble registrert. Har heller ikke funnet ut noe slags måte å kalibrere akselerometeret på. Noen tips her? Endret 31. januar 2012 av V_V Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Virker jo helt lotto om man får en random defekt her eller ikke, hva er det asus driver med? Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 "Pakken er underveis" sto det på mandag kveld 22.21 og det har ikke oppdatert seg i løpet av dagen, jeg blir gal! fra netonnet eller? jeg har fått beskjed at min er i trondheim, men ikke på det postkontoret jeg vil Lenke til kommentar
JAH Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Om noen fortsatt ikke har fått bestillt seg prime eller plages av tanken på lang ventetid, så fikk de inn et lite parti på harddisk.no i går. Bestilte for 10minutter siden, og de har flere igjen. Sender min allerede i morgen! Takker! Ikke hørt om den sjappa før, men tok sjansen og la inn en bestilling. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Haha, ser at jeg har fått 3 måneder med sumo gull fra komplett nå fordi jeg har kjøpt meg en ny "pc" Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sitter og tuller med min nå. Ser ikke noe bleed sånn i utgangspunktet på svarte skjermer, og jeg får bedre wifi dekning enn S2en min. Installerer ICS nå :o Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Den ligger og lader nå. Får se om jeg klarer å holde fingra av den resten av dagen >.> Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 "Pakken er underveis" sto det på mandag kveld 22.21 og det har ikke roppdatert seg i løpet av dagen, jeg blir gal! fra netonnet eller? jeg har fått beskjed at min er i trondheim, men ikke på det postkontoret jeg vil Netonnet ja, hvordan er det mulig at de har rotet noe til? Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er det forresten noen som har fått tak i et cover som de er fornøyd med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå