Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Mulig at jeg kommer med tidenes jinx her nå, men så langt (24timer) har ICS fungert helt fint for min del. Ingen fc eller lockups

Hm, ja så langt har heller ikke jeg merket noen problemer. Men har kun kjørt ICS i noen få timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øh, kommer disse med flatt batteri fra fabrikken?

Har ladet min i en halvtime, indikatoren lyser oransje, men når jeg prøver skru den på

blinker den et par ganger (holder knappen inne), men tab'en vil ikke starte opp!

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt tabben i noen timer, og må si at det er spesifikt 2 ting som irriterer meg meget!

1. Polaris office er tungvint! Jeg har enda ikke funnet ut hvordan man kan redigere dokumenter i "google docs" får så å enkelt kunne lagre de på nettet igjen. Noen som sliter med det samme?

2. Akselerometeret kan da ikke være kalibrert. Testet det på google sky map der vertikal bevegelse ble registrert mens derimot horisontal bevegelse ikke ble registrert. Har heller ikke funnet ut noe slags måte å kalibrere akselerometeret på. Noen tips her?

Endret av V_V
Lenke til kommentar

Om noen fortsatt ikke har fått bestillt seg prime eller plages av tanken på lang ventetid, så fikk de inn et lite parti på harddisk.no i går. Bestilte for 10minutter siden, og de har flere igjen. Sender min allerede i morgen! :D

Takker!

Ikke hørt om den sjappa før, men tok sjansen og la inn en bestilling.

Lenke til kommentar

"Pakken er underveis" sto det på mandag kveld 22.21 og det har ikke roppdatert seg i løpet av dagen, jeg blir gal!

fra netonnet eller? jeg har fått beskjed at min er i trondheim, men ikke på det postkontoret jeg vil :)

Netonnet ja, hvordan er det mulig at de har rotet noe til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...