Ivantacus Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har et spm ang lading av batteriet. La oss si at du nesten er tom for strøm. Brettet står i docken (tastaturet). Du har 10% strøm på tastaturet plus 10% på tastaturet. når man da kobler til lader lurer jeg på hva som lades. Lades både brettet og tastaturet samtidig? Eller vil f.eks brettet bli ladet 100% før i det hele tatt tastaturet begynner å bylles med strøm? Det vil aldri skje at du har 10% på begge samtidig. Docken vil begynne å lade brettet så snart det er under 50% eller noe, ikke sikker på nøyaktig prosent. Så når batteriprosenten på docken er på 0%, så er kanskje brettet sin prosent på 70-100%. Men si docken er på 40%, og brettet på 80%, når du da setter i laderen så vil brettet lade mye fortere enn docken, men når brettet er fulladet, så vil docken lade for fullt. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ganske si på at selve nettbrettet prioriteres, da det er faktisk det som er det som kjører systemet. Det stemmer også etter hva jeg har sett på widgets Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Vil gjene deaktivere flash i den medfølgende nettleseren, men fant ingen valgt for dette? Dessverre ser det ut som om skjermen min blør litt lys igjennom nede i hjørnet til høgre, samt litt nesten i topp på høgre siden Kun merkbart med mørk bakgrunn dog, men likevel... Endret 30. januar 2012 av Mala Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Da var min kommet, og keyboard/docken er stein død Var litt redd det skulle bli problemer, men dette var værre enn jeg så for meg Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Urg. Hvis min har problemer så tilter jeg :/ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det mulig å installere 64gb micro SD? Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det mulig å installere 64gb micro SD? Brettet skal egentlig ikke støtte microSDHX, men har derimot lest at folk har brukt 64 micro SD likevel, så skal være mulig, uten at jeg skal si noe 100 % sikkert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvordan er det med apper på transformer prime kjøpt i statene ? Kjøpte meg en her om dagen, er fortsatt i statene og pålogget wifi, men får ikke lastet ned appen til tv 2 sporten med følgende melding " Asus Transformer Prime TF201 This item cannot be installed in your device's country" Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Den sjekker sikkert ip, slik at om du sitter på en amerikansk ip så får du ikke brukt den. Sitter selv i USA og er masse norske greier som ikke funker uten proxy. TV2 sumo osv. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Har et spm ang lading av batteriet. La oss si at du nesten er tom for strøm. Brettet står i docken (tastaturet). Du har 10% strøm på tastaturet plus 10% på tastaturet. når man da kobler til lader lurer jeg på hva som lades. Lades både brettet og tastaturet samtidig? Eller vil f.eks brettet bli ladet 100% før i det hele tatt tastaturet begynner å bylles med strøm? I testen fra dinside står det litt om dette. (Nesten nederst, over avsnittet om multimedia.) Etter halvannen time i ladekontakten (hvor de startet med 0% på docken og 18% på brettet, var batteriet fylt med 20% på docken og 80% på brettet. Dvs begge lader, men heldigvis er det styrt så brettet får mesteparten. Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Har et spørsmål! Fikk alle dere oppdatering til 4.0 automatisk via brettet eller må det legges inn fra PC? For når jeg trykker på "se etter oppdatering" på brettet står det ingen oppdatering tilgjengelig! -Per Lenke til kommentar
ekun Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Har et spørsmål! Fikk alle dere oppdatering til 4.0 automatisk via brettet eller må det legges inn fra PC? For når jeg trykker på "se etter oppdatering" på brettet står det ingen oppdatering tilgjengelig! -Per Med en gang jeg startet opp brettet for første gang, lastet det ned oppdateringen av seg selv. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Hmm. Ladet den over natten i tastaturet og nå virker den ikke. Den registrer at den er der men ingen taster fungerer. Edit: Da går min i retur. For mange feil til prisen. Endret 31. januar 2012 av Crimar Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei! Ingen som har en litt fullverdig rapport med bilder og tekst? Hadde vært kjekt å fått vite litt mer om hva folk synes. - J Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 http://www.amobil.no/artikler/asus_transformer_prime/104590 kan dette være noe du er ute etter? Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Alltid greier å å det direkte fra nye brukere, og ikke fra et journalistisk perspektiv. Håper noen kan sy sammen litt hva de synes om den snart. Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Har et spørsmål! Fikk alle dere oppdatering til 4.0 automatisk via brettet eller må det legges inn fra PC? For når jeg trykker på "se etter oppdatering" på brettet står det ingen oppdatering tilgjengelig! -Per Med en gang jeg startet opp brettet for første gang, lastet det ned oppdateringen av seg selv. Hmm.. Merkelig at jeg ikke har fått min oppdatering da! Forhåpentligvis kommer den snart, 4.0 er vell fremdeles litt buggy så er ikke verdens undergang.. Fordel nå er også at jeg får et inntrykk av forbedringene når den først kommer! Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Alltid greier å å det direkte fra nye brukere, og ikke fra et journalistisk perspektiv. Håper noen kan sy sammen litt hva de synes om den snart. Brettet er fantastisk, ICS derimot har mye å gå på. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gary key fra Asus sa følgende i dag ang. wifi/bt/force close problemene: 1/31/12 Update - We are now testing a firmware and driver update. I will provide an update once initial alpha testing is completed. Kommer nok om noen dager. Lenke til kommentar
ekun Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Mulig at jeg kommer med tidenes jinx her nå, men så langt (24timer) har ICS fungert helt fint for min del. Ingen fc eller lockups Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå