thoomaas Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Heisann. Lurte bare på siden det er USB inngang på denne, om det da er mulighet for tilkobling av ekstern harddisk? Eks. Western digital? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Heisann. Lurte bare på siden det er USB inngang på denne, om det da er mulighet for tilkobling av ekstern harddisk? Eks. Western digital? Ja. Lenke til kommentar
RaBbItS Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Står på nokre sider som har testa Prime`n att tabben startar å lade når du tek i Docken, kan ikkje du då ødelegge batteriet til tabben (bli dårligare), eller går det heilt fint? Blir litt domt vist du må vente til tabben e opplada før du kan ta ut docken. Batteria er vel so gode no fortida at det ikkje gjer noke skade på batterilevetida eller teke eg heilt feil? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Står på nokre sider som har testa Prime`n att tabben startar å lade når du tek i Docken, kan ikkje du då ødelegge batteriet til tabben (bli dårligare), eller går det heilt fint? Blir litt domt vist du må vente til tabben e opplada før du kan ta ut docken. Batteria er vel so gode no fortida at det ikkje gjer noke skade på batterilevetida eller teke eg heilt feil? Dagens batterier er definitivt ikke så gode at de tåler alt, må nok regne med at det vil bli tap der, men tror klattlading som den du beskriver ikke skal være noe stort problem(ved normal bruk). Det som er mest skadelig for batteriene skal være å tappe dem helt ut og utsette dem for høye temperaturer. Faktisk taper battereien seg raskere ved maks kapasitet enn når de er halvfulle, så tror definitivt ikke du må vente på å få ladet den fullt hver gang. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Det er riktig som EirikLF sier, det er faktisk bedre å klattlade dagens batterier, enn å lade de fullstendig ut hver gang. Bare husk at av og til bør man lade den helt ut Endret 29. januar 2012 av Mixy Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er det ikke sånn at litiumbatterier aldri bør lades helt ut? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 De er designet for å "dø" før de egentlig er helt tomme. Men ja, hvis de blir ladet helt ut (liggende for lenge med lite kapasitet uten bruk f.eks), så vil du ikke få liv i det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er det ikke sånn at litiumbatterier aldri bør lades helt ut? Jep, men som Mixy sier, er det ikke noe problematsk i praksis - men bae noe man må passe på om man holder på direkte med Lithium-celler. Typisk så "dør" enheter som bruker lithium-ion-batterier, selv om man kunne tømt det ned til 2,8V uten å skade atteriet nevneverdig. Men om du lar et batteri "tappes" helt i enhete, g så legger den fra deg et år, kan batteriet bli helt ødelagt. Lenke til kommentar
RaBbItS Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Veit noken om det går and å bruke en multimediaspelar som spelar filmar og du kan legge til undertekstar, sånn som VLC, er det nokon app som er heilt lik pc-modellen? Tar veldi mykje buss, så blir mykje filmsjåing på tabben. Eg har ikkje android tablet eller mobil så eg kan ikkje sjekke dette sjølv.. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Veit noken om det går and å bruke en multimediaspelar som spelar filmar og du kan legge til undertekstar, sånn som VLC, er det nokon app som er heilt lik pc-modellen? Tar veldi mykje buss, så blir mykje filmsjåing på tabben. Eg har ikkje android tablet eller mobil så eg kan ikkje sjekke dette sjølv.. Flere video spillere på android market støtter srt tekst (Mx video player, diceplayer osv), så det skulle ikke være noe problem. Mkv filer med innebygget tekst funker og da selvsagt. Lenke til kommentar
RaBbItS Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Veit noken om det går and å bruke en multimediaspelar som spelar filmar og du kan legge til undertekstar, sånn som VLC, er det nokon app som er heilt lik pc-modellen? Tar veldi mykje buss, så blir mykje filmsjåing på tabben. Eg har ikkje android tablet eller mobil så eg kan ikkje sjekke dette sjølv.. Flere video spillere på android market støtter srt tekst (Mx video player, diceplayer osv), så det skulle ikke være noe problem. Mkv filer med innebygget tekst funker og da selvsagt. Takker! Gratis? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Takker! Gratis? Jepp. Gratis versjonene har en lite reklame bar nederst når du skal velge video, men den er så liten at du merker ikke det. Ellers kan du kjøpe mx video player pro uten reklame for 32kr. Men jeg ser ikke helt vitsen, for reklamen synes ikke når videoen spilles, og det er jo da det teller. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Mx funker utmerket hos meg iallefall Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Testet gps nå, hadde en nøyaktighetsradius på 20 meter når jeg satt innendørs, noe som er veldig bra. Kan du bekrefte att dette er GPS og ikke WPS? Lenke til kommentar
adale Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvordan får jeg nrk netttv til å virke? Får ikke installert Flash, og jeg trenger en wmp plugin for Android også. http://nrk.no/informasjon/hjelp/1.2614661 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Hverken silverlight eller WMP fins til android dessverre. Skulle da tro NRK hadde en fix for oss med android, annet enn den nrk tv appen som kun streamer kanalene. Edit: Ah, funket med mobil utgaven av nrk. Endret 29. januar 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg så da sist på Nett-TV av siste Brille-episode, åpnet seg i videospilleren når jeg først klikket på streamen fra nettsiden. Flash er installert og brukte original browser. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Standardvideoavspilleren i ANdroid er fullt ut kapabel til spille av wmv-streams så vidt jeg vet. En del ting (kapitler, spoling osv.) Kan det imidlertid hende at ikke fungerer. Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvordan får han til dette? Har xbox 360 kontroll med usb ladekabel, har prøvd å koble den til og starte shadowgun men får det ikke til å fungere. Må jeg ha en annen kabel? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvis noen ikke har fått tak i en prime enda, så står det at digital impuls har 2 stk på lager i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå