Fragment Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Opera mobile er forøvrig en meget bra nettleser uansett om du er på mobil eller nettbrett. Krysser fingra for en feilfri prime i morra! Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Laget en egen tråd for apps her jeg, så vi ikke roter opp den episke tråden vår her Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) *** Endret 28. januar 2012 av Ulven93 Lenke til kommentar
kabbern Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har ventet litt med å bestille pga Wi-fi problemene,men nå frister det for mye. Hvor er det lettest å få tak i denne før 1 mars egentlig? ser mpx og komplett har ubekreftet 20feb. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har ventet litt med å bestille pga Wi-fi problemene,men nå frister det for mye. Hvor er det lettest å få tak i denne før 1 mars egentlig? ser mpx og komplett har ubekreftet 20feb. Netonnet skal ifølge nettsiden deres få en ny leveranse 16.02 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Skulle det ikke være 16gb integrert i docken? Jeg har ihvertfall ikke sett noe til de. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Skulle det ikke være 16gb integrert i docken? Jeg har ihvertfall ikke sett noe til de. Ikke hørt noe om dette, er vel 32 gb i taben og det er al? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Skulle det ikke være 16gb integrert i docken? Jeg har ihvertfall ikke sett noe til de. Ikke hørt noe om dette, er vel 32 gb i taben og det er al? Du har helt sikkert rett. Kjøpte et 16GB SD kort, sikkert derifra jeg blandet det litt Lenke til kommentar
adale Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt norsk tastatur docking? Kjøpte brettet på Amazon. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt norsk tastatur docking? Kjøpte brettet på Amazon. Selges ikke docking alene per dags dato i Norge. Kan hende det kommer senere, men det vil tiden vise. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Opplevde en jævla rar bug da jeg tuklet tidligere idag. Menylinjen hoppet opp og ned... det samme gjorde dato/mail widgeten. Noen merket dette? Tar film imorgen om jeg får replikert det, når står den til lading. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt norsk tastatur docking? Kjøpte brettet på Amazon. Selges ikke docking alene per dags dato i Norge. Kan hende det kommer senere, men det vil tiden vise. Kan man ikke bruke docken til tf101? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Gamle docken passer ikke med prime og vice versa. Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Var innom Digital impuls i oslo i dag og de kunne fortelle meg at de får inn 60 Tf201 til onsdag torsdag det var bare 3 av de som var forhåndsbestillt da Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Noen som vet hvordan jeg får spillt shadowgun med min xbox 360 kontroll Har en ladekabel til kontrollen som jeg plugger inn i usb porten på asusen og den lyser men jeg finner ikke ut av hva jeg gjør galt, finner ikke noe valg på settings. Må jeg legge inn et program først? Har oppdatert til ICS Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er jo mange nettbutikker hvor det står "ikke på lager" i prisguide, men om du går på siden deres så står det at de får den da og da f.eks. Min ordre på netshop ble grønn for litt siden, så jeg håper det betyr at de sender den i morgen Lenke til kommentar
bengh Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hva med GPS, fungere den ? Hva med kontakten til tastatur og rundt det. Virker det solid nok ? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Testet gps nå, hadde en nøyaktighetsradius på 20 meter når jeg satt innendørs, noe som er veldig bra. Kontakten er solid. Tastaturet har forresten en slide-it funksjon. Nyttig når en skal skrive lange ord Lenke til kommentar
Vet Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Tastaturet har forresten en slide-it funksjon. Hva er dette? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Tastaturet har forresten en slide-it funksjon. Hva er dette? Går ut fra at han mener at du kan skrive med sammenhengende bevegelser, sånn som du kan med slide-it(et skjermtastatur tilgjengelig i android market) eller swype(skjermtastatur som ligger inne som standard på mange android telefoner). Du kan jo google det for å se hvordan det brukes i praksis. Er en kjapp måte å skrive på små skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå