Tom Ames Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Er det mulig å bruke simkort i denne? Må isåfall ha meg en sånn Det står på forskjellige android nettsider at en 3G versjon vil komme senere, vil vel si til våren... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Om ikke det er klart for alle, så vil jeg bare benytte anledningen til å advare folk mot at den kan erstatte en pc på alle områder, bare fordi den har tastatur. Personlig har jeg originalen og er storfornøyd, den er super til surfing og stort sett alt jeg kaster på den. Ser dog at det er mange tilfeller der jeg kommer til kort om jeg sammenligner med en ordinær pc. Office her en feks svært simpelt, og du vil aldri få noe profesjonelt uttrykk på det du produserer med mindre du går innom en pc etterpå. Å bruke Google docs i nettleseren kan du også bare glemme. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvorfor kan man glemme å bruke Google Docs i nettleseren? Skrivefeil i første avsnitt forresten, du skriver at den kan erstatte, ikke at den ikke kan Lenke til kommentar
Swome Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Tror nok at de fleste er klar over at dette ikke er som en pc med f.eks. windows. Nettbrett er vel først og fremst brukt til surfing og underholdning i sofaen eller i farten. Er i hvert fall det eg kommer til å bruke den til. Tastatur sammen med berøringsskjerm gjør at den også er bra egnet til å ta notater i forelesninger. Ser ikke på dette som en fullverdig pc-erstatter, men heller som et enkelt og portabelt supplement til pcen. Lenke til kommentar
kaje Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Den kommer nok til å erstatte min laptop, utenom spilling så klart, men det er minimalt på pc for min del. Har tidligere hatt nettpc å var fornøyd med det, selv om den var treg med w7 så dette blir nok knall som pc for meg. Hvordan takler android å skrive ut fra en skriver via wifi? Lenke til kommentar
teknolicious Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg kan legge til her at jeg har vært i kontakt med Asus sine PR-folk og de sier at det ikke går an å bruke tastaturdacken fra første gen. sammen med Prime http://www.teknolicious.com/2011/11/09/asus-eee-pad-transformer-prime-er-offisielt-lansert/ Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Antar at det ikke er mulig å skifte batteri på en slik sak? Ikke at det i praksis betyr noe. Med mobiler er ihvertfall erfaringen at jeg bytter dem ut før batteriet har tatt kvelden. Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) [*]1.2MP front-facing camera [*]8MP rear camera with LED flash and auto-focus lurer på når de skal fokusere mer på frontkamera enn bakkamera. kommer ikke til å bruke paden som et kamera akurat, men er greit å ha et ordentlig frontkamera til skype osv. Endret 11. november 2011 av oyfug Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 1,2 mp er større oppløsning enn skjermen, så ser ikke behovet for det. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 1,2 mp er større oppløsning enn skjermen, så ser ikke behovet for det. Ved videosamtale så er det vel ikke vesentlig hvilken skjerm du har til kameraet, men hvilken skjerm mottakeren har. Eller.... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Klart det, men det setter jo ting i perspektiv. De fleste enheter har problemer med nettverket, før frontkameraet setter noen begrensning. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 En heldiggris i Brasil som har fått litt hands-on time med Prime og har lagt ut mange bilder og et par videoer. Fan så eg har lyst på den http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=pt&tl=en&u=http%3A%2F%2Fztop.com.br%2F2011%2F11%2F11%2Fhands-on-asus-eee-pad-transformer-prime-tegra-3%2F 2 Lenke til kommentar
kaje Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 En heldiggris i Brasil som har fått litt hands-on time med Prime og har lagt ut mange bilder og et par videoer. Fan så eg har lyst på den http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=pt&tl=en&u=http%3A%2F%2Fztop.com.br%2F2011%2F11%2F11%2Fhands-on-asus-eee-pad-transformer-prime-tegra-3%2F Skulle den ikke være fingeravtrykk avisende? Det ser ikke mye sån ut:-P Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Skal visst være et belegg som skal begrense fingermerker på utsiden, men om det hjelper får vi bare vente og se. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Disse bildene skal visstnok være tatt med Transformer Prime: Info om kameraet: Kilde Ikke at eg kommer til å bruke kameraet mye, men dette ser veldig lovende ut. 1 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Veldig imponert av kameraet isåfall, TF1 var vel ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har TF1, og den tar bilder som er på høyde med min gamle N73. Ikke at jeg har savna noe bedre kamera i grunn, men hadde vel vært greit å ha. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Amazon Tyskland har lagt den ut for pre-order til €599 for 32gb med tastatur eller 64 gb og €149 for tastatur. Håper den blir billigere enn det.. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hvis Amerikanerne får kjøpe den til 500 dollar lokalt, vil jeg tro vi kan kjøpe den for rundt 550 dollar + 40 dollar i frakt på ebay/Amazon (USA). Dollar som er tingen nå vettu. Siden release i USA er i Desember engang, betyr det da at den kommer ut i resten av verden i Februar/Mars? Endret 17. november 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 4 januar til nederland er en dato det har gått litt rykter om. Hvis den kommer rundt årsskiftet er eg fornøyd, men klarer ikke å vente helt til februar. Må nesten blir import da. Sender Amazon til Norge btw? Eneste eg har klart å kjøpe derfra er dvder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå