co2 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Noen som har bestilt fra netonnet idag som har fått bekreftelse? Har ikke fått Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ikke her heller.. Bestilte klokken ett. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Jeg får søkt på min, men den står fremdeles på "3169 Stokke". Står at Forventet levering er 31.01? Hvorfor i granskauen skal det ta 4 (3) arbeidsdager å få pakken levert kun 10 mil i luftlinje? Latterlig Det er dessverre slik posten er strukturert, det flyttes ikke pakker i helgene blant annet. Tar like lang tid for at jeg skal få den til trondheim, det er bittelitt lengere hit Så, jeg som har bestilt via mypack kan ikke regne med å få pakken min i morgen? Skuffende... Jeg har ikke gitt opp håpet ennå, tollpost oppgir at den er lastet inn på utgående enhet fra oslo klokka 21.30 i kveld. Kanskje den er på vei til Trondheim allerede Endret 27. januar 2012 av EirikLF Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Dette er så perverst at denne kommentaren kommer til å bli slettet uansett.. Men jeg MÅ si det. Jeg tror jeg får hentet kjæresten min på postkontoret imorra :D Om posten frakter pakker på lørdager da... De gjør det,sant? Mener jeg har erfart det før. Sorry skriveleifer, sitter på tlf. Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Dette er så perverst at denne kommentaren kommer til å bli slettet uansett.. Men jeg MÅ si det. Jeg tror jeg får hentet kjæresten min på postkontoret imorra :D Om posten frakter pakker på lørdager da... De gjør det,sant? Mener jeg har erfart det før. Sorry skriveleifer, sitter på tlf. Kjæreste ja Kanskje denne kommer til Prime også? 3 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Dette er så perverst at denne kommentaren kommer til å bli slettet uansett.. Men jeg MÅ si det. Jeg tror jeg får hentet kjæresten min på postkontoret imorra :D Om posten frakter pakker på lørdager da... De gjør det,sant? Mener jeg har erfart det før. Sorry skriveleifer, sitter på tlf. Kjæreste ja Kanskje denne kommer til Prime også? Episk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Quickoffice HD Pro - Noen som har erfaringer med denne pakken tilpasset nettbett? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Noen fler som synes nettleseren er skremmende treig med tanke på at det er quad core cpu i tabletn? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Noen fler som synes nettleseren er skremmende treig med tanke på at det er quad core cpu i tabletn? WIFI problemene .... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tviler, har bra signal laster ned torrents på godt over 100kb/s, men websider hakker fryktelig før de er ferdig lastet. Mulig det er flash som gjør det, men uansett, quadcore burde takle flash uten problemer. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har hentet den nå, har nesten pusteproblemer nå som jeg har åpnet pakken. Var like overbeskyttende mot pakken på vei hjem som Gollum var mot ringen Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har hentet den nå, har nesten pusteproblemer nå som jeg har åpnet pakken. Var like overbeskyttende mot pakken på vei hjem som Gollum var mot ringen Myyyy prrrrrrecious.. *host* ulven! *host* ulven! Står grønn dato på min netshop ordre nå, kanskje jeg får den om et par dager :o Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Bare å glede seg. Fant dog en feil med mitt. Det var en god del bleeding på høyre side når den startes opp og du setter inn dato osv, men det gikk bort når jeg var ferdig Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har du prøvd med relativt høy brightness og en svart JPEG som i denne videon? http://www.youtube.com/watch?v=80pSCclf9Eg Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Dårlig av netonnet at de enda ikke har sendt ut noe info, de burde skaffe seg kundesider asap.. 1 Lenke til kommentar
Vet Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Hva tar så lang tid her i Oslo ? ( Edit: Ant.kolli Status Avdeling Tidspunkt 1 av 1 kolli Inn på terminal. OSLO 2012-01-27 19:09 1 av 1 kolli Sortert til port på terminal OSLO 2012-01-27 19:10 De har hatt 15 timer på seg til å flytte pakken de få km som er til Ullevål nå Endret 28. januar 2012 av Vet Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Nå skal jeg løpe og intercepte pakken din på terminalen føler jeg ;D Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Dårlig av netonnet at de enda ikke har sendt ut noe info, de burde skaffe seg kundesider asap.. Det samme tenkte jeg, akkurat der ligger de bak alle andre. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Nå skal jeg løpe og intercepte pakken din på terminalen føler jeg ;D Ufint, jeg har dibs og alt! Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Prøver å spore pakka. Men ifølge posten så finnes den ikke. Sporinga sier at enten så har jeg skrevet feil eller så har ikke de fått noe melding om den ennå. Jeg spora pakka senest i natt. Er det bare siden til posten som kødder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå