Beyma Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 C1 her og. Ja, den går rett tilbake hvis det er noe feil. Til 5000 burde den fungere bra. Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Er wifi "problemet" merkbart, såpass at det er vits i å vente på neste modell, eller fungerer det bra selv i litt dårlige forhold / lange avstander? gps og oppløsning bryr jeg meg mindre om. Les denne http://blogs.computerworld.com/19602/transformer_prime_wifi_performance Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ser på Facebook siden til komplett at det er en som påstår at han har hentet sin Prime på pickup point allerede. Noen her som har fått hente melding? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Endringer på komplett: Lagerstatus: Ikke på lager. 100+ stk. Ubekreftet 20.feb.2012 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Jævlig surt å hive seg på ps.no sin email og sitte her over en måned senere og se folk få sine idag. 2 uker til sa ps at jeg må regne med. Sinnsykt uproft. Men det er vel egentlig Asus som er uproffe om jeg skal se nøytralt på det hele. Endret 27. januar 2012 av A.J Green Lenke til kommentar
nordang Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 NetOnNet sendte ut i dag, (tror de har flere fra første ladning igjen) Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Da har Komplett sendt ut min. Gleder meg til å komme hjem fra ferie til mandag og dra rett til pick-up point for å hente Prime'n Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Komplett viser fortsatt reservert på lager hos meg, håper inderlig de får sendt den i dag... Edit: Og der, 4 min. etter jeg skrev det ble de ferdig med plukkingen Endret 27. januar 2012 av EirikLF Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 NetOnNet sendte ut i dag, (tror de har flere fra første ladning igjen) Bestilte likesågodt en derfra også. Så avbestiller jeg på de andre butikkene avhengig av hvem som får sendt ut først. Haha. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) NetOnNet sendte ut i dag, (tror de har flere fra første ladning igjen) Står i telefonkø for å bekrefte! EDIT: Bestilte uansett..etter 15min i kø Endret 27. januar 2012 av co2 Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har mottatt hentemelding på sms til pick up point Sandefjord. Da blir det å hive seg i bilen og kjøre og hente med en gang Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har mottatt hentemelding på sms til pick up point Sandefjord. Da blir det å hive seg i bilen og kjøre og hente med en gang Henter du en til meg og? Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 La inn en rask ordre hos Netonnet. Står at de har på lager. Spent på om den blir sendt ut idag!! 1 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Heisann. Vi har Prime til levering på lansering mandag 30 januar. Dette er helt sikkert da de alt et på lager. Vi får bare ikke lov til og selge de før mandag Blir digital impuls på meg, da kan jeg hente gratis I byen også. Tipp topp. Krysser faen meg fingrene, håper jeg unngår enda mer bullshit. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Noen som har fått bekreftelse at det er blitt sendt fra netonnet idag, som har bestilt idag? vurderer å kanselere hos dustin å bestille der. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 De sender ut mail om sending på ettermiddagen Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Bestilt fra begge nå, så får vi se kl 18.00 om jeg avbestiller hos dustin eler netonnet Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Dersom man avbestiller fra f.eks. NetOnNet, er pengene tilbake på konto med en gang ettersom de bare blir "reservert"? Har sjekket saldoen min, og den viser jo at pengene har blitt trukket.. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Håper virkelig at dere slipper wifi og bluetooth problemene. Ellers har Asus sagt at de jobber med 2 fixes som blir tilgjengelige i starten av Februar ifølge en forum tråd laget av Gary Key, markeds manager i Asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå