AleksHH Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Når bestilte du? Jeg bestillte 08.1.12 kl 22:16. 2 min etter at komplett skrev på facebook at de hadde lagt den ut på forhåndsbestilling Men forsto det slik at de som hadde status 1 stk reservert på lager skal få over helgen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) En liten time før meg da Men det høres herlig ut! Endret 25. januar 2012 av Mala Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Tror jeg må bestille den her nå. Har jeg noen sjanse for å få den før 10. Februar i en fysisk butikk, eller burde jeg forhåndsbestille pronto for å ha noen sjanse? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Er det noen som vet om det går å skjøte usb-ledningen for å lade den? Om den er like kort som laderen til den vanlige transformeren så blir det fort veldig upraktisk å lade... Jeg har prøvd å skjøte ledningen til en kompis sin transformer, og vi fikk det ikke til å fungere. (ledningen var til sammen rundt tre-fire meter, i allefall under fem) Evt: er det noen som vet om en uoriginal ladekabel som er lengre? Edit: spesifisering. Endret 25. januar 2012 av 3irik Lenke til kommentar
Swome Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Tror det skal fungere med en usb 3.0 ledning. 2.0 gir vel ikke nok strøm. Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Er det noen som vet om det går å skjøte usb-ledningen for å lade den? Om den er like kort som laderen til den vanlige transformeren så blir det fort veldig upraktisk å lade... Jeg har prøvd å skjøte ledningen til en kompis sin transformer, og vi fikk det ikke til å fungere. (ledningen var til sammen rundt tre-fire meter, i allefall under fem) Evt: er det noen som vet om en uoriginal ladekabel som er lengre? Edit: spesifisering. http://www.dealextreme.com/p/usb-3-0-superspeed-male-to-female-extension-cable-180cm-length-48893 Denne tror jeg vil fungere til å skjøte med Hvor lang er ladekablen? DX selger også denne http://www.dealextreme.com/p/usb-data-charging-cable-for-asus-eee-pad-transformer-tf101-95cm-length-114609 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Tror jeg må bestille den her nå. Har jeg noen sjanse for å få den før 10. Februar i en fysisk butikk, eller burde jeg forhåndsbestille pronto for å ha noen sjanse? Bare forhåndsbestill du. Husk at du ved å forhåndsbestille en var reserverer du bare et beløp på kontoen din og butikken reserverer en vare til deg. Du kan kansellere når som helst. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Bah alt for lenge å vente gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
nordang Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Tror jeg må bestille den her nå. Har jeg noen sjanse for å få den før 10. Februar i en fysisk butikk, eller burde jeg forhåndsbestille pronto for å ha noen sjanse? Bare forhåndsbestill du. Husk at du ved å forhåndsbestille en var reserverer du bare et beløp på kontoen din og butikken reserverer en vare til deg. Du kan kansellere når som helst. Netonnet får inn et parti til helgen, og det er ikke solgt ut ennå (ser det ut til) Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Mange av nettbutikkene som har "ubekreftet 30.01". Forhåndsbestilte på netshop nå, om det ikke kommer inn der men kommer inn et annet sted så får jeg bare kanslerere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Hvordan er det med Spotify på android tablets forresten? Er det like søppel som på iPad? Altså, kun en rævkjørt mobilversjon man får servert ? Endret 25. januar 2012 av Mala Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Kommer den med klar med ICS nå, eller må den oppgraderes? Kommer med Honeycomb, men oppdateringen skal være tilgjengelig så snart du skrur den på tror jeg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 1 stk nylig bestilt til lager – normal leveringstid 30 dager fra bestilling Meh! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hvordan er det med Spotify på android tablets forresten? Er det like søppel som på iPad? Altså, kun en rævkjørt mobilversjon man får servert ? Tror desverre det, men tror nok en pad versjon kommer rimelig snart. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Pfft, de har grove fundementale bugs i mobilversjonen som har vært der i årevis. Spotify er underbemannet, udugelige og likegyldige, og det er ikke så rart - det er det resultatet du får når grådige plateselskap komme inn på eiersiden. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg har fått sporingsnummer til pakken min fra ps.no nå! :D Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Noen som har testet wifi-direct mot en tv eller kjerm? Lenke til kommentar
stue Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 PS sender ut før komplett da Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Da bryter isåfall PS med ASUS. Komplett har de også på lager, men de har blitt fortalt at de ikke får lov å sende de ut før lanseringsdato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå