U1ven Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det står nå at den er på lager og ventes på å sende ut på min ordre. Mulig at de som får Prime ved første forsendelse ser bare at varen er på laget, mens de som må vente til 10.02 ikke har den beskjeden på sin ordre. Står dog bare "reservert på lager" her, ikke noe annet. Lenke til kommentar
stue Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Står på lager hos meg...bestilte 9 januar. Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) det står "1,00 STK bestilt til lager (ubekreftet). Forventet sendingsdato 30.01.2012" bestilte den 20 min etter at de la den ut for forhåndsbestilling, så håper jeg var rask nok Endret 23. januar 2012 av Tasaran Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hos meg står det 1 stk reservert på lager så håper jeg får den til mandag. Jeg bestillte kl 22:16 og komplett la ut på facebook om forhåndsbetilling kl 22:14 så tror jeg var tidlig nok ute Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 1 stk reservert på lager her og. Gleder meg stort til denne. Håper bare virkelig at wifi er i orden. Gps bryr jeg meg ikke om, men er wifi dårlig går den nok i retur. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Da var brettet mitt på plass Positivt førsteinntrykk, bra flyt på det meste, er spent på hvordan det takler HD-video. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Da var brettet mitt på plass Positivt førsteinntrykk, bra flyt på det meste, er spent på hvordan det takler HD-video. Bruk diceplayer, funker som en drøm. Husk å last ned tegra 2 plugin og. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Da var brettet mitt på plass Positivt førsteinntrykk, bra flyt på det meste, er spent på hvordan det takler HD-video. Bruk diceplayer, funker som en drøm. Husk å last ned tegra 2 plugin og. Jeg har veldig god erfaring med MX video player, den har full støtte for ICS.. https://market.android.com/details?id=com.mxtech.videoplayer.ad&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwiY29tLm14dGVjaC52aWRlb3BsYXllci5hZCJd Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Mx video player spiller flere av mkv filene jeg har prøvd med lyden litt ute av sync, noen filer der virker ikke lyden i det hele tatt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Finnes det en billigutgave uten docking og 16gb minne? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Finnes det en billigutgave uten docking og 16gb minne? Orginale Transformer skal fortsatt være tilgjengelig og blir på en måte billigutgaven. Det kommer også en 7 tommer fra asus med tegra 3 til kun $250 til våren en gang. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jeg har hatt min TF201 med dock i en ukes tid (studerer i Hong Kong for tiden), og er storfornøyd. Den er mer sexy enn jeg kunne drømt om, og den føles virkelig solid. Jeg har fargen Amethyst Gray, og den er mørk med et kraftig skjær av lilla. Absolutt ikke en kjedelig farge. Angående wifi så har jeg ikke opplevd noe som helst ustabilitet, men signalstyrken på tilkoblingen virker noe svakere på Prime enn på min bærbare (3/4 signalstyrke på TF201 og 5/5 på min bærbare når de står på samme sted). Endret 25. januar 2012 av Te'om Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Bestilte den 09.januar hos Komplett, forventet leveringsdato 30.januar sto det. Sjekket ordren min nå, nå står det bare 1 stk reservert på lager. Andre som sitter i samme båt? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Champagne dock på vei, var in stock på newegg i ca 1 time før de ble utsolgt, fikk snappa opp en. Gleder meg, og hvis denne dobler batteritiden så er jo det ganske sykt. Lader 2 ganger i uka uten dock, og da bruker jeg den over 1 time daglig. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Bestilte den 09.januar hos Komplett, forventet leveringsdato 30.januar sto det. Sjekket ordren min nå, nå står det bare 1 stk reservert på lager. Andre som sitter i samme båt? Står samme min, det handler vel bare om at de har fått den inn på lager nå? De skrev hvertfall det på Facebooksiden deres for et par dager siden. Blir sur og bitter om jeg ikke får min et par dager etter den lanseres i Norge.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg blir jævlig sur og bitter om jeg ikke får min et par dager lanseringen også! Spesielt om dere som bestilte i januar fra komplett får og ikke jeg som bestilte i desember fra ps... Haha. Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Kommer den med klar med ICS nå, eller må den oppgraderes? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Bestilte den 09.januar hos Komplett, forventet leveringsdato 30.januar sto det. Sjekket ordren min nå, nå står det bare 1 stk reservert på lager. Andre som sitter i samme båt? Står samme min, det handler vel bare om at de har fått den inn på lager nå? De skrev hvertfall det på Facebooksiden deres for et par dager siden. Blir sur og bitter om jeg ikke får min et par dager etter den lanseres i Norge.. Står det på min og, men kan ikke skjønne annet enn at jeg skal være på forsendelse når jeg bestilte 09.01 klokka 00:45. Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Bestilte den 09.januar hos Komplett, forventet leveringsdato 30.januar sto det. Sjekket ordren min nå, nå står det bare 1 stk reservert på lager. Andre som sitter i samme båt? Står samme min, det handler vel bare om at de har fått den inn på lager nå? De skrev hvertfall det på Facebooksiden deres for et par dager siden. Blir sur og bitter om jeg ikke får min et par dager etter den lanseres i Norge.. Står det på min og, men kan ikke skjønne annet enn at jeg skal være på forsendelse når jeg bestilte 09.01 klokka 00:45. står det samme hos meg. Snakket akkurat med komplett og jeg har i hvertfall fått bekrefta at jeg får min over helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå