ekun Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Første forsendelse til ps.no skal komme i morgen (vis den ikke er forsinket). Første forsendelse er selvfølgelig utsolgt allerede. Men jeg bestilte min Prime 16.desember Meget skeptisk, ASUS har selv sagt at denne enheten har release i norge 30. januar, så kan ikke forstå hvordan en norsk butikk mener at de skal få inn den nordiske enheten og sende ut denne før release date. Lenke til kommentar
afixy Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 kidio007, bra oppsummering. Kommer nok til å gå for den nye versjonen, videoen delen har også en del og si, da jeg kommer til å bruke den mest til surfing og film serier mm.. Lurer på om denne leser av subs(tekster) bruker for det meste SLTfiler. Noen vet noe konkret pris uten docking for en 32gb versjon? Lenke til kommentar
ekun Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 kidio007, bra oppsummering. Kommer nok til å gå for den nye versjonen, videoen delen har også en del og si, da jeg kommer til å bruke den mest til surfing og film serier mm.. Lurer på om denne leser av subs(tekster) bruker for det meste SLTfiler. Noen vet noe konkret pris uten docking for en 32gb versjon? Den blir foreløpig ikke solgt uten dock i norge for øyeblikket. Er ingen anslag på når dette kan skje eller hva prisen vil bli da. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hvis noen lurer på hvordan Transformer Prime er i forhold til den første Transformeren anbefaler jeg å se denne Veldig nøye og nøktern anmeldelse, med mange sammenligninger mellom de to. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Første forsendelse til ps.no skal komme i morgen (vis den ikke er forsinket). Første forsendelse er selvfølgelig utsolgt allerede. Men jeg bestilte min Prime 16.desember Blæ, jeg bestilte også på 16. men fikk bekreftelse den 19. Står bare "venter på varer" på ordrestatussidene Står det noe annet på din? Jeg sendte en mail for noen dager siden og de nevnte at et mindre parti ville bli sendt før de mottar neste batch men sa ikke noe om jeg var en av de heldige, så jeg tviler sterkt . Suger ass Endret 23. januar 2012 av A.J Green Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Fikk nettopp mail fra ps.no at den ikke kom i dag, men at den var bekreftet 30. jan Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvordan er det og se på filmer/tv serier med denne? 16 GB er jo fryktelig lite egentlig, og ikke er det vel USB inngang med mindre den er docka, og man gidder ikke ha med seg docking stasjon på tog o.l. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Den kommer med 32 og 64 gb, IKKE 16. I tillegg til minst 32gb så har du micro SD tilgang på tabben der du får 32 til for 200 spenn. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvordan er det og se på filmer/tv serier med denne? 16 GB er jo fryktelig lite egentlig, og ikke er det vel USB inngang med mindre den er docka, og man gidder ikke ha med seg docking stasjon på tog o.l. Asus Transformer Prime kommer KUN i 32GB og 64GB versjoner! Hvis dock er uaktuelt og 32GB ikke er nok, så kan du kjøpe et 32gb micro sd kort. Du kan og kjøpe et USB adapter slik at du kan koble til en minnepenn uten dock. Med dock får du og plass til et 32GB SD kort. Den fungerer og meget bra til filmtitting da den støtter alt av formater og enkodinger. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Med docken kan du vel bare hamre inn 64 eller 128gb sd kort? Lenke til kommentar
stue Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Det er altså ikke noe minnekortleser på selve nettbrettet? Hva slags usb adapter må man kjøpe for å koble en dongle til nettbrettet? Link? Fant det: Endret 23. januar 2012 av stue Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det er micro sd kort leser på selve brettet, men ikke annet enn det. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Så vidt jeg forstår så er det microsd på selve brettet, og full sd på docken. Så max kan du vel ta inn en 64gb minisd og en 128gb full sd for max lagringsplass om du vil det Så lenge brettet støtter det da, har jeg ikke sjekka Endret 23. januar 2012 av Photon Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 River meg selv i håret her.. Hvorfor Asus... Hvorfor er lanseringen den 30.1?? Lenke til kommentar
Vet Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Den kommer med 32 og 64 gb, IKKE 16. I tillegg til minst 32gb så har du micro SD tilgang på tabben der du får 32 til for 200 spenn. Link til micro SD kort på 32 gb for 200? Føler at dette var en noe lav prisvurdering, men har ikke sett på varen siden 2-3 år siden, da var det svindyrt. Edit: Bestilte et for 400 nå, grei pris det. Endret 23. januar 2012 av Vet Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Den kommer med 32 og 64 gb, IKKE 16. I tillegg til minst 32gb så har du micro SD tilgang på tabben der du får 32 til for 200 spenn. Link til micro SD kort på 32 gb for 200? Føler at dette var en noe lav prisvurdering, men har ikke sett på varen siden 2-3 år siden, da var det svindyrt. Edit: Bestilte et for 400 nå, grei pris det. 400 er mye for 32gb. Kjøpte et micro-sdhc Kingston kort på deal.no til 250,- for 3 dager siden. Endret 23. januar 2012 av Ulven93 Lenke til kommentar
stue Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Dere som har bestilt på komplett. Ser dere noe antatt "sendingsdato" på ordrebekreftelsen? jeg finner det ikke på min noe sted. 1 Lenke til kommentar
Vet Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Den kommer med 32 og 64 gb, IKKE 16. I tillegg til minst 32gb så har du micro SD tilgang på tabben der du får 32 til for 200 spenn. Link til micro SD kort på 32 gb for 200? Føler at dette var en noe lav prisvurdering, men har ikke sett på varen siden 2-3 år siden, da var det svindyrt. Edit: Bestilte et for 400 nå, grei pris det. 400 er mye for 32gb. Kjøpte et micro-sdhc Kingston kort på deal.no til 250,- for 3 dager siden. Takk, da avbestiller jg den og kjøper et til 250! Noen som vet om Komplett.no trekker penger med en gang eller om du drar kortet når du henter varen eller hvordan det egentlig fungerer? (Aldri bestilt derfra før og usikker på om kortet er trukket eller ei) 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Dere som har bestilt på komplett. Ser dere noe antatt "sendingsdato" på ordrebekreftelsen? jeg finner det ikke på min noe sted. Ser ikke det jeg heller nå, selv om jeg vet jeg får min ved første forsendelse. Når bestilte du? Den kommer med 32 og 64 gb, IKKE 16. I tillegg til minst 32gb så har du micro SD tilgang på tabben der du får 32 til for 200 spenn. Link til micro SD kort på 32 gb for 200? Føler at dette var en noe lav prisvurdering, men har ikke sett på varen siden 2-3 år siden, da var det svindyrt. Edit: Bestilte et for 400 nå, grei pris det. 400 er mye for 32gb. Kjøpte et micro-sdhc Kingston kort på deal.no til 250,- for 3 dager siden. Takk, da avbestiller jg den og kjøper et til 250! Noen som vet om Komplett.no trekker penger med en gang eller om du drar kortet når du henter varen eller hvordan det egentlig fungerer? (Aldri bestilt derfra før og usikker på om kortet er trukket eller ei) Ingen av delene. Det eneste de gjør er å reservere et beløp på kontoen din, som du ikke får gjort noe med. Det trekkes når varen sendes. 1 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det står nå at den er på lager og ventes på å sende ut på min ordre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå