ekun Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Gleder meg sånn at jeg ikke klarer konsentrere meg om annet! Ti dager igjen til den sendes ut til meg Du er definitivt ikke alene der! :> Men vet forsåvidt at Komplett sender varen ut 29., ikke at det har noen praktisk forskjell om du må vente på posten. Endret 20. januar 2012 av ekun Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Såvidt jeg har skjønt så kommer den ikke med grå farge til Norge? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Såvidt jeg har skjønt så kommer den ikke med grå farge til Norge? Har ikke fulgt så mye med i tråden, men betyr det at det er den svarte som kommer til Norge? isåfall Endret 20. januar 2012 av ArcticOC Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Virker som om det bare er gold champagne (Sølv/metallic) som kommer til Norge. Det er ihvertfall ikke noen grå å få kjøpt/forhåndsbestillt i Norge per dags dato. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ups sender av og til faktura for fortolling i etterkant. Om varen skal fortolles så ordner UPS dette for deg, de legger også ut for deg og tar renter på dette beløpet + et gebyr for at de gjør dette. Så fortollinga blir noe dyrere enn f.eks om det hadde gått via posten. Selv om posten opererer med gebyrer de også. UPS har 3ggr. så høye gebyrer enn posten. Hvis du handler fra USA lønner det seg f.eks å bruke USPS isteden, for de samarbeider med det norske postvesenet og du slipper det syyykt dyre fortollingsgebyret til UPS. Unngå forøvrig også FedEX og DHL om du kan... USPS Skal du handle fra england anbefaler jeg Royal Mail , da får du også hente på posten FedEx er til gjengjeld sykt bra på leveringen. Jeg har aldri i mitt 25 år unge liv fått posten til å levere på døra, de har aldri prøvd, selvom de påstår det på hentelappen. FedEx har tilogmed levert til meg utenfor tidsrommet de opererer med, uten ekstra kostnad. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Angående amethyst grey-fargen så spurte eg asus når de var hos komplett og da sa de at den kanskje kommer i feb/mars. Foreløpig er d bare gullfargen som kommer. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Kanskje kommer.. Liker ikke kanskje Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Noen som vet hvordan det er å avbestille fra dustin? Tenkte da på om hvis jeg skulle være så heldig å få kjøpe den fysik i butikken den 30. Står på bestillingen min at de ikke sender før den 10. feb... Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det er bare å sende ein e-post til [email protected] med ordre- og kundenummer, og seie at du vil avbestille, så ordnar det seg. Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Denne går akkurat under tollgrensen og ser betydlig bedre ut. Tror jeg selv kommer til å kjøpe denne. Hva med denne? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Finnes det ingen skikkelige cases for denne enheten? Lenke til kommentar
Vet Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Denne går akkurat under tollgrensen og ser betydlig bedre ut. Tror jeg selv kommer til å kjøpe denne. Hva med denne? Så feil :$, men ser vel grei ut den der? Ser litt billig ut kanskje, men skal vel holde. Endret 21. januar 2012 av Vet Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Denne går akkurat under tollgrensen og ser betydlig bedre ut. Tror jeg selv kommer til å kjøpe denne. Hva med denne? De er vel tilnærmet like, bare at den du linket til er litt finere i kantene. Dog så får du ikke kjøpt den før 26 Januar. Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 har bestilt denne. ved å bruke koden "PREODRMS" så koster det bare 187kr. eneste beskyttelsen dock+nettbrett til prime som jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) har bestilt denne. ved å bruke koden "PREODRMS" så koster det bare 187kr. eneste beskyttelsen dock+nettbrett til prime som jeg har sett. Du kostet meg 187 NOK EDIT: Forresten, hva var den koden for noe, gavekort? Endret 21. januar 2012 av Ulven93 Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 har bestilt denne. ved å bruke koden "PREODRMS" så koster det bare 187kr. eneste beskyttelsen dock+nettbrett til prime som jeg har sett. Du kostet meg 187 NOK EDIT: Forresten, hva var den koden for noe, gavekort? ja, skriv den inn samme sted som du velger betalingsmåte. er 46kr. med den er frakta på 2kr Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 har bestilt denne. ved å bruke koden "PREODRMS" så koster det bare 187kr. eneste beskyttelsen dock+nettbrett til prime som jeg har sett. Lurar på kor mange vesker/etui/etc. eg har kjøpt til denne babyen no, som framleis er langt unna. Men no har eg til absolutt alle bruksområde. Takk! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Drittsekker hele gjengen, nå har jeg kjøpt en jeg også Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Selges denne kun i Norge med fargen Gullchampagne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå