Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Gleder meg sånn at jeg ikke klarer konsentrere meg om annet! Ti dager igjen til den sendes ut til meg :D

Du er definitivt ikke alene der! :> Men vet forsåvidt at Komplett sender varen ut 29., ikke at det har noen praktisk forskjell om du må vente på posten.

Endret av ekun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ups sender av og til faktura for fortolling i etterkant.

Om varen skal fortolles så ordner UPS dette for deg, de legger også ut for deg og tar renter på dette beløpet + et gebyr for at de gjør dette. Så fortollinga blir noe dyrere enn f.eks om det hadde gått via posten. Selv om posten opererer med gebyrer de også.

UPS har 3ggr. så høye gebyrer enn posten.

Hvis du handler fra USA lønner det seg f.eks å bruke USPS isteden, for de samarbeider med det norske postvesenet og du slipper det syyykt dyre fortollingsgebyret til UPS.

Unngå forøvrig også FedEX og DHL om du kan... USPS :thumbup:

Skal du handle fra england anbefaler jeg Royal Mail :thumbup: , da får du også hente på posten

FedEx er til gjengjeld sykt bra på leveringen. Jeg har aldri i mitt 25 år unge liv fått posten til å levere på døra, de har aldri prøvd, selvom de påstår det på hentelappen. FedEx har tilogmed levert til meg utenfor tidsrommet de opererer med, uten ekstra kostnad.

Lenke til kommentar

har bestilt denne. ved å bruke koden "PREODRMS" så koster det bare 187kr. eneste beskyttelsen dock+nettbrett til prime som jeg har sett.

:dribble:

Du kostet meg 187 NOK :w00t:

EDIT: Forresten, hva var den koden for noe, gavekort?

Endret av Ulven93
Lenke til kommentar

har bestilt denne. ved å bruke koden "PREODRMS" så koster det bare 187kr. eneste beskyttelsen dock+nettbrett til prime som jeg har sett.

:dribble:

Du kostet meg 187 NOK :w00t:

EDIT: Forresten, hva var den koden for noe, gavekort?

ja, skriv den inn samme sted som du velger betalingsmåte. er 46kr. med den er frakta på 2kr :p

Lenke til kommentar

Lurar på kor mange vesker/etui/etc. eg har kjøpt til denne babyen no, som framleis er langt unna. Men no har eg til absolutt alle bruksområde. Takk! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...