Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Hva er siste status på HVEM I NORGE selger først ?

 

...eller er det slik at alle (KOMPLETT, MPX, etc) får dette samtidig ?

....les: det er hipp som happ hvor man skriver seg på liste

 

Komplett får nok i alle fall først, sammen med flere andre butikker. Tviler på at noen får før de i alle fall.

 

Det som er synd er at du må stå på liste for å få første batch da den allerede er utsolgt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har US modellen.. og kan bekrefte at den uten noe problem kan settes opp med æøå rett ut av boksen:-)

Var det bare å sette norsk som språk under oppsettet, og resten ordnet seg selv med tanke på æ/ø/å?

 

 

Helt rett:-) det følger med 2 keybord sw.. orginale ICS og Asus sitt eget.. begge for æøå når man endrer input språket til norsk:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er siste status på HVEM I NORGE selger først ?

 

...eller er det slik at alle (KOMPLETT, MPX, etc) får dette samtidig ?

....les: det er hipp som happ hvor man skriver seg på liste

Det virker å være lagt opp til at en rekke nettbutikker får inn en første ladning den 30. jan. Disse tror jeg i stor grad er utsolgt allerede. Neste ladning er vel den 10 februar, som jeg tror er det du får oppgitt nå. Tror det er ganske hipp som happ, men ville valgt en butikk jeg stolte litt på. Vil ikke ha noe klabb og babb her.

Lenke til kommentar

Noen som har noe tips til beskyttelsesmapper eller lignende til denne? Ser at de originale asus versjonene skal være svært dårlige...

Kunne vel egentlig trenge 2, en som har plass til tastaturet og en som kun passer til tableten.

Er også i samma båt.

En litt større en til begge deler, og en slim liten lærsak e.l for bare tableten uten tastatur

Lenke til kommentar

Noen som har noe tips til beskyttelsesmapper eller lignende til denne? Ser at de originale asus versjonene skal være svært dårlige...

Kunne vel egentlig trenge 2, en som har plass til tastaturet og en som kun passer til tableten.

Er også i samma båt.

En litt større en til begge deler, og en slim liten lærsak e.l for bare tableten uten tastatur

Jeg har kjøpt en sånn en: http://www.ebay.com/itm/Black-Folid-Stand-PU-Leather-Case-Cover-Asus-Eee-Pad-Tran.sformer-Prime-TF201-/110803491453?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D2%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D5669560213490551545#ht_4543wt_1037

 

Skal si ifra hvordan den er når jeg får den.

Lenke til kommentar

Noen som har noe tips til beskyttelsesmapper eller lignende til denne? Ser at de originale asus versjonene skal være svært dårlige...

Kunne vel egentlig trenge 2, en som har plass til tastaturet og en som kun passer til tableten.

Er også i samma båt.

En litt større en til begge deler, og en slim liten lærsak e.l for bare tableten uten tastatur

Jeg har kjøpt en sånn en: http://www.ebay.com/itm/Black-Folid-Stand-PU-Leather-Case-Cover-Asus-Eee-Pad-Tran.sformer-Prime-TF201-/110803491453?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D2%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D5669560213490551545#ht_4543wt_1037

 

Skal si ifra hvordan den er når jeg får den.

 

Har lett etter de som OGSÅ sendes til Norge, men har ikke funnet noen. Når jeg prøver å kjøpe denne får jeg også opp:

 

"Transaction Blocked

Sorry, this item may no longer be available." :(

 

Slenger meg forøvrig på båten for en case for både med og uten dock.

Lenke til kommentar

 

Kjøpte den same (denne får du sendt til Noreg). Kjøpte ein Targus Zamba til å ha både tastatur og brett i, rekna meg fram til at den skulle passe, så eg håpar eg har rett.

Lenke til kommentar

 

Kjøpte den same (denne får du sendt til Noreg). Kjøpte ein Targus Zamba til å ha både tastatur og brett i, rekna meg fram til at den skulle passe, så eg håpar eg har rett.

 

Jeg får ikke kjøpt den. Får opp:

 

Transaction Blocked

Sorry, this item may no longer be available.

 

Når jeg trykker på "buy it now" :(

Lenke til kommentar

Da var primen i hus. Betalte ingenting da jeg hentet den heller. 3200kr well spent.

 

Wow, det tok da ikke mange dagene, og uten moms!? Frister å avbestille på komplett nå

 

Tror egentlig tollvesenet tabbet seg ut, skulle jo egentlig betale 800kr i mva siden varen var verdt 3000kr. Men utrolig rask shipping de hadde med UPS worldwide saver. Bestillte fredag, så kom den i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...