stue Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen forskjell på USA og europa-modellene? Lenke til kommentar
kaje Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kommer til å vurdere å ta den fra statene om den ikke kommer til Norge i år. Regner med det bare er garanti som er annerledes med den da? Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Garanti og tastatur vist du velger med dokking. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Skal bli spennende å se prisen på denne, snakkes vel om 400-500$, og da nærmer vi oss vel fort 3500-4000 her til lands. Ellers er jo selvfølgelig også tilgjengelighet spennende, med en lansering 9.11 vil jo i alle fall målet være at det skal bli en finfin julegave, men om jeg ikke husker feil så slet Asus med levering av sin første Transformer. Lenke til kommentar
kaje Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Vil det bli noe form for presentasjon man kan følge live en plass på onsdag? Får ikke håpe det blir leveringsproblemer med den, og dem har vell lært fra forrige gang får man tru:-) Endret 7. november 2011 av kaje Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Har ikke hørt noe angående live presentasjon ennå. Skal gi en lyd om eg finner noe. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 CNET eller andre vil vel ha en live blogg vi kan følge med bilder etc. Lenke til kommentar
kaje Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er det bare meg eller ser det ut som om det er litt tjukk ramme rundt skjermen? Ser nesten tjukkere ut en transformer er i dag. Har ikke noe tablet enda, heller aldri prøvd så mulig det er en fordel å ha litt å holde i? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Du kan jo ganske tydelig se en del ramme på den "offisielle teasersiden". Men av det jeg har brukt tablets så har det vært en fordel ja. Det må være plass til en tommel langs rammen for å slippe å trykke overalt. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Flere rykter som peker mot 2012 release. Fudzilla goes on to report that the Transformer Prime will be a priority product for the US market with other territories like “EU, Australia and probably even Asia” to follow at a later date. http://androidandme.com/2011/11/devices/asus-transformer-prime-to-go-on-sale-in-us-a-few-weeks-after-november-9th-event/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+androidandme+%28Android+and+Me%29 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ja det er vel få overraskelser i det egentlig. Sjeldent vi ser global lansering av et såpass "nytt" produkt på under 2-3mnd fra annonsering. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hadde et lite håp om at den kom til Norge før jul, men utrolig irriterende at det, mest sannsynlig, ikke blir globalt. Koster den 500 dollar i USA + 30 dollar USPS priority mail, blir det 3700kr inkl. moms. Tror virkelig ikke at jeg klarer vente til etter jul. :!: Lenke til kommentar
kaje Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Kan man kjøpe den fra statene uten tastaturet å kjøpe det I Norge når det kommer så man får norske taster? Å vil man få android på norsk? Endret 8. november 2011 av kaje Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kan man kjøpe den fra statene uten tastaturet å kjøpe det I Norge når det kommer så man får norske taster? Å vil man få android på norsk? Du kan fint kjøpe den i USA, for så å flashe nordisk formware. Hvordan tilgjengeligheten på offisiell firmware er for denne modellen vet jeg ikke, men for Samsung lekker disse ut på nettet ofte før de er offisielt tilgjengelig. Sjekk forumet til den første Transformer på XDA så finner du fort ut hvilke muligheter du sannsynligvis også vil ha med Transformer Prime. Lenke til kommentar
kaje Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kan man kjøpe den fra statene uten tastaturet å kjøpe det I Norge når det kommer så man får norske taster? Å vil man få android på norsk? Du kan fint kjøpe den i USA, for så å flashe nordisk formware. Hvordan tilgjengeligheten på offisiell firmware er for denne modellen vet jeg ikke, men for Samsung lekker disse ut på nettet ofte før de er offisielt tilgjengelig. Sjekk forumet til den første Transformer på XDA så finner du fort ut hvilke muligheter du sannsynligvis også vil ha med Transformer Prime. Betyr det att man må roote den? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ikke hvis man bare skal endre til norskt språk, OG man har offisiell norsk firmware tilgjengelig. Da kan man bare legge inn den som en oppdatering. 1 Lenke til kommentar
stue Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Det blir nok kjøp fra USA. Kan heller kjøpe tastaturet senere når det blir tilgjengelige i norske butikker. Operativsystemet synes jeg er best å ha på engelsk uansett. Endret 8. november 2011 av stue Lenke til kommentar
kaje Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 For man kan bruke us tablet på nordisk tastatur? Er jo forsovet det samme om android er på engelsk, bruker ikke org tastatur på mine android telefoner uansett. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Skulle overraske meg om det var noe stort annet enn selve tastaturer (eller tilogmed bare trykket på tastene) som var forskjellig. Man kan jo stille inn for å få æ-ø-å på engelsk tastatur, det er jo bare software Lenke til kommentar
kaje Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Høres bra ut, blir nok å ta fra statene med mindre det blir veldig lite mellomrom mellom releasene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå