ekun Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Korleis svarar den bildeserien på spørsmålet mitt? Ut frå det eg klarer å tyde av plakatane på bileta er ikkje bakdekslet nevnt med eit ord. du ser bilde av den? Er jo bare å bla mellom bildene Det ser jo klart ut som den har blitt tykkere på toppen og fått fjernet deler av baksida for å legge senderne øverst. For å spekulere litt Endret 9. januar 2012 av ekun Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Uansett får vi nok vite det ganske snart, kanskje allerede i morra, da CES starter. Ryktene vil ihvertfall ha det så: http://www.theverge.com/2012/1/9/2693179/asus-transformer-prime-tf700t-1920-x-1200-android-4-ces-2012 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Korleis svarar den bildeserien på spørsmålet mitt? Ut frå det eg klarer å tyde av plakatane på bileta er ikkje bakdekslet nevnt med eit ord. du ser bilde av den? Er jo bare å bla mellom bildene Det ser jo klart ut som den har blitt tykkere på toppen og fått fjernet deler av baksida for å legge senderne øverst. For å spekulere litt Ja, eg ser bileta. Spørsmålet mitt var korleis Asus omtalte dette, med sine ord. Ulike kjelder har skildra alt mellom "fullstendig redesign" og "små endringar for å betre trådlaust samband", eg lurar på kva Asus uttalte sjølv. Ulven93: Det følgjer ikkje med noko veske, og eg er ganske sikker på at det ikkje følgjer med nokon skjermbeskyttar heller. Endret 9. januar 2012 av enixitan Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Tror ikke jeg klarer å vente lenger på et nettbrett nå.. Blir nok Prime på meg, uansett hva som skjer på CES.. Noen som vet om det følger med veske og evnt. skjermbeskytter til padden? Om ikke må jeg gjøre noen bestillinger på Ebay snarest http://www.ebay.com/itm/Nylon-Sleeve-Case-Pouch-ASUS-EEE-PAD-TRANSFORMER-PRIME-10-1-TABLET-/150723771499?pt=UK_iPad_Tablet_Accessories&hash=item2317d63c6b#ht_2231wt_1163 Den var jo supersnasen Det følger ikke med annet enn lader og en pussefille Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Det var akkurat det jeg savna så jeg kommer til å vente på den nye Transformeren selv om jeg er lei av å vente. Edit, video: Endret 9. januar 2012 av Mad Esc Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Skjermbeskytter er vel kanskje ikke nødvendig heller? fra Asus sine sider: "Scratch resistant corning glasses: Exceptional damage resistance to the scratches and impact damage of everyday use." Lenke til kommentar
Vet Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Bestilte denne i natt, noe som betyr at jeg må finne billigere skolebøker og spise mindre enn jeg hadde planlagt virker heldigvis som om det blir verdt det. (Om ikke disse WIFI-problemene skal vedvare..) Skulle egentlig på Januar-salg(klær) i morgen, men kansellerte dette fordi jeg heller ville ha en iPad, så ble jeg misfornøyd fordi iPaden var Apple og at jeg måtte bruke AppStor også videre, etter å ha lest gjennom "alt" av tester bestemte jeg meg for denne. Superspent og nysjerrig på min første tab. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Spurte ps.no om når de trodde den ville sendes: Hei. Asus har desverre ikke satt en bekreftet lanseringsdato for Prime i Norge enda. Den ble nok noe forsinket til markedet pga søksmål grunnet navnevalg. Vi har indikasjoner på rundt 23.01, men ingenting sikkert. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 oppdateringen har nå kommet. jeg kjører nå ICS 4.0.3 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Da har du kanskje en amerikansk versjon? Jeg har WW versjonen, og har ikke fått oppdateringen ennå Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Finnes det flere versjoner? min kommer fra Taiwan, men ser ut til å inneholde de fleste språk, bl.a. norsk.(har ikke min her så vet ikke hvilken versjon jeg har) ser ut på XDA siden at mange nå har fått oppdateringen, også USA Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 De har delt det opp i forskjellige SKU's, da har du den som heter TW. hva som er forskjellen vet jeg ikke, men jeg har den som heter WW, og hverken "vi" eller CN som er Canada har fått ennå Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kjipt at Asus nå lanserer en bedre Prime: http://www.dinside.no/886885/transformer-prime-oppgraderes Kjipt for de som allerede har kjøpt/bestilt den gamle med dårligere spesifikasjoner. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fekk akkurat e-post frå Dustin med oppdatert leveringsdato. 10. februar. Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hm, kan ikke si jeg synes dette var så smart markedsføring. For de potensielle kundene som nå heller blir å velge å sitte på gjerdet til neste, blir kanskje ikke å kjøpe den likevel for da har det kanskje kommet andre mer fristende brett på markedet som Ipad3 osv. Kjipt at Asus nå lanserer en bedre Prime: http://www.dinside.no/886885/transformer-prime-oppgraderes Kjipt for de som allerede har kjøpt/bestilt den gamle med dårligere spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hah, glad for at jeg ikke bestilte meg en TP fra USA eller lignende. Nå blir jeg heller sittende på benken til den oppgraderte versjonen kommer, og da må den også være konkuransedyktig i forhold til Samsungen som kommer i samme periode. Endret 10. januar 2012 av LordErik Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fekk akkurat e-post frå Dustin med oppdatert leveringsdato. 10. februar. FUUUUU... samme her. Trodde da virkelig at den skulle komme den 31. januar. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Komplett har 30 januar. Forhåpentligvis. 1 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Virker mer realistisk med midten av Februar her i Norge ja. Det er enda utsolgt i USA, og ser ut til å være slik til Februar der også. Synd at Asus ikke klarer å levere nok tablets, men så har de jo hatt store problemer med wifi rundt launch. Det er og en del folk som har problemer etter ICS updaten virker det som (wifi, gps). Edit: Ser og ut til at Asus har valgt å overklokke CPUen til 1.6Ghz stock etter ICS updaten, fra 1.4ghz. Endret 10. januar 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
V_V Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Forhåndsbestilte akkurat en på oppkrav hos komplett. Håper det går greit å avbestille vist Ekspert eller Elkjøp får den inn på lager før komplett? Jeg vil jo ha den i hus så fort som overhode mulig Noen med erfaringer når det kommer til kansellering av en forhåndsbestilt vare på nett? Endret 10. januar 2012 av V_V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå