Mala Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 La inn en bestilling jeg, regner med at jeg går for dette brettet uansett hva som blir vist på CES. Det som vises der kommer tvilsomt i nærmeste fremtid uansett...gidder ikke dette evige vente greiene hele veien Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kan man installere linux på den? ubuntu/mint/annet Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Er det bare gullfargen som kommer eller? Har mest lyst på grå. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 La inn en bestilling naa. LIke greit at Komplett sender den ut s0ndagen 29.januar, da jeg er paa ferie akkurat naa og er hjemme til 30.januar. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er det bare gullfargen som kommer eller? Har mest lyst på grå. Har ikkje undersøkt om det har kome motstridande annonseringar, men det siste eg leste var at det ikkje var planlagt å lansere gråfargen i Europa. Bestilte hjå Komplett, men ventar på at Prisjakt skal få TF201 inn i produktlistene sine, så eg kan få automatisk prisovervaking. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Forhåndsbestilte jeg og.. Like greit det sålenge jeg kan avbestille i tenketiden.. Er litt usikker på om jeg burde vente på 3g/4g versjonen, men når jeg har en SGII med meg omtrent overalt så burde det egentlig gå veldig fint.. Er også smålig missfornøyd med fargeutvalget, men champagne ser jo ikke helt forferdelig ut det heller. Så.. Litt nølende her, men det trengs vel bare en gjennomgang av amobil's anmeldelse så er vel jeg "on fire" igjen Ser samtidig veldig frem til CES, men som en annen her nevnte så orker heller ikke jeg å ruge på pengene så mye lenger Er det bare gullfargen som kommer eller? Har mest lyst på grå. Populært kalt champagne og lilla Lenke til kommentar
Swome Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Er det bare gullfargen som kommer eller? Har mest lyst på grå. Populært kalt champagne og lilla Offisielt kalt champagne gold og amethyst grey Tror eg har lest at europa bare får gullfargen, men husker ikke. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Er det bare gullfargen som kommer eller? Har mest lyst på grå. Populært kalt champagne og lilla Offisielt kalt champagne gold og amethyst grey Tror eg har lest at europa bare får gullfargen, men husker ikke. Haha, da er vi faktisk likt, da amethyst = lilla Lenke til kommentar
ekun Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Er det bare gullfargen som kommer eller? Har mest lyst på grå. Gullfargen ser mest grå ut av de to, den andre er jo mer blå. Men det har jo mange andre enn meg også påpekt Endret 9. januar 2012 av ekun Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 De hadde begge fargene på Gardemoen der jeg kjøpte, og det var en nederlandsk versjon. Lenke til kommentar
ekun Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 http://androidcommunity.com/asus-redesigns-transformer-prime-touts-1920x1200-display-and-new-chassis-20120109/ Spesielt at ASUS lanserer et nytt brett som er så likt. Kun HW fikser og bedre skjerm. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Dette her er jo litt skremmende syns jeg mtp. dagens TP : "Then here comes some good news — GPS and Wifi! ASUS has redesigned the entire rear casing and have improved the GPS and WiFi signal range and quality. Something that has seen a large amount of criticisms since release." Så det er altså en grov design feil som plager dagens modell, og det er vel ikke så mye en software oppgradering kan gjøre med dette? Asus gjør det ikke lett for meg nå altså Endret 9. januar 2012 av Mala Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 http://androidcommun...assis-20120109/ Spesielt at ASUS lanserer et nytt brett som er så likt. Kun HW fikser og bedre skjerm. Faen. Får nesten lyst å avbestille min forhåndsbestilte TP, for å vente på den oppgraderte... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ja, når begynner det å bli irriterende. Ihvertfall siden den koster 5000. Hadde de jekket ned prisen hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Syns det er artig at dagens tablets nå får kun IPS skjermer, mens laptopper fortsatt får de samme gamle elendige TN panelene. Hvis det da skal være samme tegra 3 chippen i den nye oppgraderte 1920x1200 modellen, så vil vel den naturlig nok kreve mer av chippen, som da vil resultere i mindre batterilevetid og noe dårligere ytelse i spill. 1920x1200 på en 10" skjerm er uansett sjukt. Hadde heller venta på Asus sin nye windows 8 Arm tablet. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Finst det ei kjelde som har annonseringa av TF700T ordrett frå Asus? Video, pressemelding eller noko som helst? Eg lurar på korleis dei omtalar dette redesignet av bakpanelet sjølv, i og med at dei meiner at det ikkje er eit problem med TF201. Lenke til kommentar
ekun Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Finst det ei kjelde som har annonseringa av TF700T ordrett frå Asus? Video, pressemelding eller noko som helst? Eg lurar på korleis dei omtalar dette redesignet av bakpanelet sjølv, i og med at dei meiner at det ikkje er eit problem med TF201. http://www.engadget.com/photos/asus-eee-pad-transformer-prime-tf700t-hands-on-0/ Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Korleis svarar den bildeserien på spørsmålet mitt? Ut frå det eg klarer å tyde av plakatane på bileta er ikkje bakdekslet nevnt med eit ord. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Tror ikke jeg klarer å vente lenger på et nettbrett nå.. Blir nok Prime på meg, uansett hva som skjer på CES.. Noen som vet om det følger med veske og evnt. skjermbeskytter til padden? Om ikke må jeg gjøre noen bestillinger på Ebay snarest http://www.ebay.com/itm/Nylon-Sleeve-Case-Pouch-ASUS-EEE-PAD-TRANSFORMER-PRIME-10-1-TABLET-/150723771499?pt=UK_iPad_Tablet_Accessories&hash=item2317d63c6b#ht_2231wt_1163 Den var jo supersnasen Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 http://androidcommunity.com/asus-redesigns-transformer-prime-touts-1920x1200-display-and-new-chassis-20120109/ Spesielt at ASUS lanserer et nytt brett som er så likt. Kun HW fikser og bedre skjerm. Hmm... Vurderer nesten å avbestille Primen nå, men tror jeg heller satser på å selge den når den nye kommer. Hvis det blir verd å oppgradere da, spørs jo litt hvor mye batteri tiden lider og om noe annet kult kommer da. Står jo at den kommer andre kvartal og sikkert senere her i Norge. Har jo veldig lyst på en tablet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå