Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare gullfargen som kommer eller? Har mest lyst på grå.

 

Har ikkje undersøkt om det har kome motstridande annonseringar, men det siste eg leste var at det ikkje var planlagt å lansere gråfargen i Europa.

 

Bestilte hjå Komplett, men ventar på at Prisjakt skal få TF201 inn i produktlistene sine, så eg kan få automatisk prisovervaking. :)

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte jeg og.. Like greit det sålenge jeg kan avbestille i tenketiden.. Er litt usikker på om jeg burde vente på 3g/4g versjonen, men når jeg har en SGII med meg omtrent overalt så burde det egentlig gå veldig fint.. Er også smålig missfornøyd med fargeutvalget, men champagne ser jo ikke helt forferdelig ut det heller.

 

Så.. Litt nølende her, men det trengs vel bare en gjennomgang av amobil's anmeldelse så er vel jeg "on fire" igjen :p

 

Ser samtidig veldig frem til CES, men som en annen her nevnte så orker heller ikke jeg å ruge på pengene så mye lenger :p

 

Er det bare gullfargen som kommer eller? Har mest lyst på grå.

 

Populært kalt champagne og lilla :)

 

asus-eee-pad-transformer-prime-colors-amethyst-gray-champagne.jpg

Lenke til kommentar

Er det bare gullfargen som kommer eller? Har mest lyst på grå.

 

Populært kalt champagne og lilla :)

 

asus-eee-pad-transformer-prime-colors-amethyst-gray-champagne.jpg

Offisielt kalt champagne gold og amethyst grey ;)

Tror eg har lest at europa bare får gullfargen, men husker ikke.

 

Haha, da er vi faktisk likt, da amethyst = lilla :tease:

Lenke til kommentar

Dette her er jo litt skremmende syns jeg mtp. dagens TP :

 

"Then here comes some good news — GPS and Wifi! ASUS has redesigned the entire rear casing and have improved the GPS and WiFi signal range and quality. Something that has seen a large amount of criticisms since release."

 

 

Så det er altså en grov design feil som plager dagens modell, og det er vel ikke så mye en software oppgradering kan gjøre med dette?

 

Asus gjør det ikke lett for meg nå altså :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Syns det er artig at dagens tablets nå får kun IPS skjermer, mens laptopper fortsatt får de samme gamle elendige TN panelene. Hvis det da skal være samme tegra 3 chippen i den nye oppgraderte 1920x1200 modellen, så vil vel den naturlig nok kreve mer av chippen, som da vil resultere i mindre batterilevetid og noe dårligere ytelse i spill. 1920x1200 på en 10" skjerm er uansett sjukt. Hadde heller venta på Asus sin nye windows 8 Arm tablet.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg klarer å vente lenger på et nettbrett nå.. Blir nok Prime på meg, uansett hva som skjer på CES..

 

Noen som vet om det følger med veske og evnt. skjermbeskytter til padden? Om ikke må jeg gjøre noen bestillinger på Ebay snarest :p

 

http://www.ebay.com/itm/Nylon-Sleeve-Case-Pouch-ASUS-EEE-PAD-TRANSFORMER-PRIME-10-1-TABLET-/150723771499?pt=UK_iPad_Tablet_Accessories&hash=item2317d63c6b#ht_2231wt_1163

 

Den var jo supersnasen :p

Lenke til kommentar

http://androidcommunity.com/asus-redesigns-transformer-prime-touts-1920x1200-display-and-new-chassis-20120109/

 

Spesielt at ASUS lanserer et nytt brett som er så likt.

 

Kun HW fikser og bedre skjerm.

 

Hmm... Vurderer nesten å avbestille Primen nå, men tror jeg heller satser på å selge den når den nye kommer. Hvis det blir verd å oppgradere da, spørs jo litt hvor mye batteri tiden lider og om noe annet kult kommer da. Står jo at den kommer andre kvartal og sikkert senere her i Norge. Har jo veldig lyst på en tablet nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...