Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Har bestillt gjennom ps.no. Men de klarer ikke å gi noe informasjon angående leveringsdato. Ganske så irriterende.

Er nok mer asus enn ps sin feil, virker ikke som om de vil gi noen dato. Men har mest tro på månedsskiftet/første uka i februar akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestillt gjennom ps.no. Men de klarer ikke å gi noe informasjon angående leveringsdato. Ganske så irriterende.

Er nok mer asus enn ps sin feil, virker ikke som om de vil gi noen dato. Men har mest tro på månedsskiftet/første uka i februar akkurat nå.

Klar over det ja:)

Ps sier at de har fått indikasjoner på den 23 januar. Egentlig greit for da rekker vi å se hva som kommer på ces.

Lenke til kommentar

Reiser til NY på mandag, så tips om hvor man kan få tak i en mottas med takk:-)

Har sjekka på alle de butikkene i USA som jeg vet om selger TP, og det er utsolgt. Eneste jeg fant som kanskje har den på lager er Bestbuy. Lover ikke godt for Europa hvis det skal bli utsolgt så lenge i USA.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var innom Capi på OSL Gardermoen idag, kan bekrefte at de har den inne. Prisen er 5499,-, men er på special offers denne mnd til 4999,-. Var ikke norsk tastatur på utstillingsmodellen, klistremerkene på docken er på nederlandsk. Tror jeg venter selv til de store nettbutikkene får det inn.

Lenke til kommentar

Har dessverre ingen erfaring med tf101, spør heller direkte om du lurer på noe. Kan ikke si noe om bt/gps ennå, men wifi funker bra på 2 tilkoblingspunkt, og ser ut til at jeg har god dekning.

Har ikke hatt problem idet hele tatt med at skjermen ikke reagerer.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Komplett.no på Facebook:

Da har vi endelig åpnet for forhåndsbestilling av superheftige ASUS Eee Pad Transformer Prime. Vi vet mange av dere har ventet lenge på dette og lovet å si i fra så snart vi la den ut, så nå er det bare å sikre seg plass i køen for denne kommer til å gå fort unna. Terningkast 6 i VG og Amobil!

Lansering er mandag 30.januar så vi starter utsending søndag 29.januar :-)

ASUS Eee Pad Transformer Prime TF201

Lenke til kommentar

Det blir gjort ein reservasjon på heile beløpet når du bestiller, for å sjekke at det er tilgjengeleg. Beløpet vert belasta kontoen når vara vert sendt. Så i dette tilfellet vil ein reservasjon legge beslag på pengane i 3-5 dagar, deretter forsvinne, så vert pengane trekt når Komplett sender vara.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...