kong_gabby Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Kjøpte og en slik Sixaxis ps3 kontroller på ebay for 100kr som jeg kobler til min GTAB 10.1 via bluetooth, fungere utmerket til alt av emulatorer jeg har prøvd på den. Fikk opp mange tilbud da jeg søkte på "Sixaxis ps3", kan jeg bare velge og vrake? Er Sixaxis et merke, og da ikke Sony? Hvis jeg kjøper meg noe sånt, så vil den samme kontrollen være kompatibel med både PS3 og GT 8.9"? Edit: jeg bestilte den her, skal uansett funke til PS3 Endret 4. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du har ikke rett på penger tilbake hvis du har betalt med gavekort. Da har du rett til gavekort tilbake. Hvis dem ikke ser det, gratulerer du har lurt de Funka for meg flere ganger ;D Gavekort på 1.000kr osv på div. klesbutikker. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Kjøpte og en slik Sixaxis ps3 kontroller på ebay for 100kr som jeg kobler til min GTAB 10.1 via bluetooth, fungere utmerket til alt av emulatorer jeg har prøvd på den. Fikk opp mange tilbud da jeg søkte på "Sixaxis ps3", kan jeg bare velge og vrake? Er Sixaxis et merke, og da ikke Sony? Hvis jeg kjøper meg noe sånt, så vil den samme kontrollen være kompatibel med både PS3 og GT 8.9"? Edit: jeg bestilte den her, skal uansett funke til PS3 Tja om det regnes som merke? Sixaxis er den offisielle kontrolleren fra Sony http://en.wikipedia.org/wiki/Sixaxis men brukes også om motion technologien i den. Hva tenker folk om tidspunktet for og kjøpe pad på? Flere blogger som advarer mot det, feks denne: http://techcrunch.com/2012/01/02/patience-is-a-virtue-or-something/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Techcrunch+%28TechCrunch%29 Ser ut til at det blir ett kvantesprang til sommeren når det gjelder oppløsning, og da blir det litt katta i sekken og kjøpe denne nå. Og ikke kom med, det vil alltid være noe bedre på horisonten. Les bloggen over. Gogglepad rykter: http://www.pcworld.com/article/246649/googles_android_tablet_how_might_it_be_different.html og ikke minst iPad 3. Lenke til kommentar
atleriks Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hva tenker folk om tidspunktet for og kjøpe pad på? Flere blogger som advarer mot det, feks denne: http://techcrunch.com/2012/01/02/patience-is-a-virtue-or-something/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Techcrunch+%28TechCrunch%29 Ser ut til at det blir ett kvantesprang til sommeren når det gjelder oppløsning, og da blir det litt katta i sekken og kjøpe denne nå. Og ikke kom med, det vil alltid være noe bedre på horisonten. Les bloggen over. Gogglepad rykter: http://www.pcworld.com/article/246649/googles_android_tablet_how_might_it_be_different.html og ikke minst iPad 3. Det er umulig å tenke slik. Jeg har en venn som brukte 9 år på å kjøpe seg TV, da neste generasjon alltid hadde noe som han ønsket seg. Selv kjøper jeg aldri 1. generasjon (iPad 1, 3D tv, elbil), er litt skeptisk til 2. generasjon, og slutter å tenke på det når 3. generasjon kommer. "Innovatører" er de som er med hele veien. Jeg kommer til å få Transformer Prime av jobben, men ville ha ventet 1,5 år før jeg brukte ehne penger. Og da ville jeg ha kjøpt et 9 mnd gammelt ett, til halv pris ift lanseringen. I mellomtiden kan jeg nyte samme funksjonalitet i mobilen min, bare i litt mindre format Mht til blogglenkene din, så kommer det mange store kunngjøringer, men det tar gjerne minst ett halvt år før du ser noe i butikkene. Tegra 3 ble lansert for 6-7 mnd siden, og vi ser første brett i Norge nå. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 argh. Det er forskjell på når det er ett bra tidspunkt og kjøpe ting på. Leste du ikke bloggen? Så nei det er ikke umulig og tenke slik. Nå feks er ett perfekt tidspunkt og kjøpe TVr, og de fleste Smarttelefoner. Pad derimot har ikke kommet til sweetspot. Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Da er Prime forhåndsbestilt! Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Da er Prime forhåndsbestilt! hvor? Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Da er Prime forhåndsbestilt! hvor? Norek Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 argh. Det er forskjell på når det er ett bra tidspunkt og kjøpe ting på. Leste du ikke bloggen? Så nei det er ikke umulig og tenke slik. Nå feks er ett perfekt tidspunkt og kjøpe TVr, og de fleste Smarttelefoner. Pad derimot har ikke kommet til sweetspot. Then, come February, countless Ice Cream Sandwich phones and tablets will likely drop at Mobile World Congress. Apple generally announces something big in both January and February/early March, too. Last year it was the Verizon iPhone... Perfekt tidspunkt for å kjøpe smarttelefonar? Leste du ikkje bloggen??????? ZOMGELOMG Då skal eg sette meg fint ned her, og vente til du gjev klarsignal for å kjøpe nettbrett. Eller nei, det skal eg ikkje. Snakkast i august, då har du kanskje fått eit brett du kan føle deg trygg på at vart kjøpt på det rette tidspunktet. Men bare kanskje. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Ser ut som Asus har satt dato på ics-oppdateringen (12. januar), så da kommer den vel til Europa etter det en gang med ICS installert. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Ganske krass kritikk av TP og ikke minst Asus her. Greit å ha i mente når man skal bruke 5k+ Endret 4. januar 2012 av deep750 Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ganske krass kritikk av TP og ikke minst Asus her. Greit å ha i mente når man skal bruke 5k+ Er jo bare tull og tøys! De problemene som er nevnt har jo Asus allerede sendt OTA oppdatering på, samt at Asus også har annonsert en Bootloader Unlocker... Joa, kjedelig at det har vært WIFI og GPS problemer, men at Asus allerede har tatt tak i dette og levert en oppdatering som ordner det, viser jo akkurat at dem tar slikt på alvor. Blir berre lekkert det her!! Lenke til kommentar
ekun Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Skulle ønske den kunne dukke opp i noen nettbutikker snart :\ Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=201276&utm_source=Teknofil&utm_medium=pris_cpc&utm_content=faste&utm_campaign=Teknofil&cookie_test=true 1 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har noen fått forhåndsbestilt ennå? Ser at asus sverige påstår forhåndsbestillingen skal åpne 9. januar. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har noen fått forhåndsbestilt ennå? Ser at asus sverige påstår forhåndsbestillingen skal åpne 9. januar. Har bestillt gjennom ps.no. Men de klarer ikke å gi noe informasjon angående leveringsdato. Ganske så irriterende. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da var GTab 10.1 lagt ut på finn! Bye bye you old piece of c...! Ser de endelig har fått inn TP hos bestbuy i USA. Frister sterkt å kjøpe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Fikk en iPad 2 i hus i går, egentlig mitt skikkelige møte med ett nettbrett Har alltid sagt at jeg aldri ville få behov for noe slikt..men etter noen timer innser man hvor feil en kan ta til tider Har jeg ihvertfall noe å kose meg med frem til TP kommer i hus:) Endret 7. januar 2012 av Mala Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 har nå hatt den en uke, er godt fornøyd med det meste. det mest irriterende er den lange oppstarten. den bruker over 3 min på å være oppe å gå. litt lang tid om man bare skal finne litt info på nettet. håper det blir bedre på ISC som ikke burde være langt unna(12 jan?) Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Ser ut som den kommer i 3g variant i Mars:-) http://www.ubergizmo.com/2012/01/asus-tablet-roadmap-2012-revealed/ Reiser til NY på mandag, så tips om hvor man kan få tak i en mottas med takk:-) Endret 7. januar 2012 av DroidOle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå