Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Dem sa så. Sendte ny e-post hvor jeg forklarte at jeg ble forbanna om det var pisspreik dem kom med nå. Om jeg får svar nå, og dem bekrefter at dem ikke får inn Asus TP så drar jeg å kjøper meg iPad 2 eller Samsung Galaxy i dag. Hvilken det blir tar jeg på feelingen der og da da.

 

Jævlig surt iom at jeg ble mer og mer innstilt på å vente på Primen... Perfekt studenttablet til forelesning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper å plukke med meg denne når jeg er i NY rundt nyttår. Noen tanker om jeg bør kjøpe uten dock og heller kjøpe denne i Norge med ÆØÅ?

 

 

Foreløpig kan det se ut som denne er utilgjengelig til utpå nyåret - til og med i statene. Var så råheldig at jeg fikk bestilt denne rett etter julaften på bestbuy.com da de hadde et lite parti som ble lagt ut. Har en kompis der borte som tar den med over. Men tydelig at asus sliter litt med leveransen, spesielt når den første batchen med enheter virket til å ha store problemer med wifi.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ser på det som et dårlig tegn at denne har blitt fjernet fra flere nettsider, og at ingen har den ute for øyeblikket?

 

Virker som om de ikke har fått bekreftet bestilling med riktig pris fra Asus ennå, og det begynnner jo å "haste" for en tidlig Januar-lansering som de fortalte.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ser på det som et dårlig tegn at denne har blitt fjernet fra flere nettsider, og at ingen har den ute for øyeblikket?

 

Virker som om de ikke har fått bekreftet bestilling med riktig pris fra Asus ennå, og det begynnner jo å "haste" for en tidlig Januar-lansering som de fortalte.

Jeg har fått bekreftet pris på 4999. Dog ikke leveringstid.

Lenke til kommentar

Kommer neppe til å komme ut til butikkene før 20 januar etter slik jeg har forstått det, i verste fall kommer den i februar.

 

Det jeg er bekymret for er WIFI problemene som det har vært rykter om.. Noen som vet mer om de?

 

Asus skal ha fikset disse problemene før tablettene ble shipped ifølge linus på ncix.com. Når det kommer til release i Norge, så tror jeg vi må vente til uti Februar før vi kan få kloa i dem. Dette fordi de enda ikke er å få tak i i USA, selv om release der var den 19. Desember. Mange av de som hadde forhåndsbestillte på amazon osv, fikk eposter om at det var tomt, og det er store mangler. Sitat fra en som bestillte Prime i slutten av Desember i USA: "Ordered a Gray 64G Prime from Amazon in late December - Availability reported to be Jan 26 - Feb 9."

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Leste et innlegg x antall sider tilbake angående emulatorer til ASUS TP, siden den bruker Android , så burde vel de emulatorene som er laget til Android fungere ypperlig ?

 

Eller må de gjøres om pga Tegra 3 ? Og har noen erfaring med usb joypads / joysticks til Android / Emulatorer på android ?

Lenke til kommentar

Emulatorene fungerer meget bra på prime ja. Men jeg tror ikke alle 4 kjernene i CPuen utnyttes 100% enda, godt mulig de oppdaterer emulatorene sine når tegra 3 blir mer vanlig. Etter det jeg har lest virker i hvertfall SNES, GBA, GBC, GB, N64, PS1 og sega genesis emulatorene fint. Som videon under viser så er det bare N64 som ikke kjører alle spill 100%. Tror egenlig ikke Majoras mask kjører 100% på noen tablets enda heller.

 

Kjøpte og en slik Sixaxis ps3 kontroller på ebay for 100kr som jeg kobler til min GTAB 10.1 via bluetooth, fungere utmerket til alt av emulatorer jeg har prøvd på den.

 

Lenke til kommentar

Kommer neppe til å komme ut til butikkene før 20 januar etter slik jeg har forstått det, i verste fall kommer den i februar.

 

Det jeg er bekymret for er WIFI problemene som det har vært rykter om.. Noen som vet mer om de?

 

Asus skal ha fikset disse problemene før tablettene ble shipped ifølge linus på ncix.com. Når det kommer til release i Norge, så tror jeg vi må vente til uti Februar før vi kan få kloa i dem. Dette fordi de enda ikke er å få tak i i USA, selv om release der var den 19. Desember. Mange av de som hadde forhåndsbestillte på amazon osv, fikk eposter om at det var tomt, og det er store mangler. Sitat fra en som bestillte Prime i slutten av Desember i USA: "Ordered a Gray 64G Prime from Amazon in late December - Availability reported to be Jan 26 - Feb 9."

 

Hmm, vel, overraskende lite informasjon av ASUS til nettbutikker og forbrukere synes nå jeg. Men vi får håpe på det beste. Sitter med en snart 1 år gammel SG II og synes det er nærmest forbløffende at den fremdeles hevder seg blant verdens beste mobiler, selv Google Nexus er ikke veldig mye bedre etter hva jeg forstår. Håper virkelig at AT Prime kommer til å være blant de mest etterspurte nettbrettene, også om et år. Da er jeg fornøyd med mitt kjøp :)

Lenke til kommentar

Emulatorene fungerer meget bra på prime ja. Men jeg tror ikke alle 4 kjernene i CPuen utnyttes 100% enda, godt mulig de oppdaterer emulatorene sine når tegra 3 blir mer vanlig. Etter det jeg har lest virker i hvertfall SNES, GBA, GBC, GB, N64, PS1 og sega genesis emulatorene fint. Som videon under viser så er det bare N64 som ikke kjører alle spill 100%. Tror egenlig ikke Majoras mask kjører 100% på noen tablets enda heller.

 

Kjøpte og en slik Sixaxis ps3 kontroller på ebay for 100kr som jeg kobler til min GTAB 10.1 via bluetooth, fungere utmerket til alt av emulatorer jeg har prøvd på den.

 

 

Okey, jeg er solgt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...