Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Jeg skal, så godt det la seg gjøre, la min TF300 ta over den gamle bærbare sin jobb :)

Hva slags nettleser bruker du?

Jeg likte egentlig både Chrome og Firefox. Eneste ulempen med sistnevnte var at jeg ikke kunne lage avsnitt i et forum jeg diskuterer ofte. Godt mulig det ikke funker her heller.

Med Chrome kunne jeg lage avsnitt.

Ellers ville ingen spille av VGTV. Fikk beskjed om at jeg ikke var i Norge(?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg veksler mellom å bruke standard nettleser og Firefox.

Men det skal sies at jeg bruker remote desktop ganske mye da, har et eksternt skrivebord her hjemme som jeg kobler meg på, uansett om jeg bruker bærbar eller nettbrett (eller telefon).

Så kan ikke si at jeg bruke nettleseren på nettbrettet alt for mye, men noe blir den brukt.

Lenke til kommentar

Noen som har testet netflix på tf201? Fungerer bra å se film på nettbrettet, men når den kobles opp mot tv med micro hdmi, sendes bare bilde og lyd til tv, mens teksten henger igjen på svart skjerm på prime'n. Litt irriterende å ikke få tekst på tv'n.

Noen som har en løsning på dette?

Har siste versjon av fw og netflix.

Lenke til kommentar

Hei!

Fikk meg en TF300T i julegave av min samboer og er på jakt etter et deksel til denne.

Er vant med og leke med Ipad`en til madammen med bare sånn skjermbeskytter deksel / magnet deksel på.

Noen som vet om det finnes noe ala den typen til asus taben?

Du tenker på Asus Sleeve?

https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=90-XB2UOKSL00060-

For min forhåpentligvis imorra.

Bestilte fra ps.no tidligere, men fikk tilsendt feil type som var ment for både nettbrett og docking (Dual Sleeve). Var ikke pent i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Noen som har testet netflix på tf201? Fungerer bra å se film på nettbrettet, men når den kobles opp mot tv med micro hdmi, sendes bare bilde og lyd til tv, mens teksten henger igjen på svart skjerm på prime'n. Litt irriterende å ikke få tekst på tv'n.

Noen som har en løsning på dette?

Har siste versjon av fw og netflix.

Samme situasjon her, og bruker iblant brettet som mediesenter med kabel lagt rundt fra TV-benken til et lite bord vsa. sofaen. Hadde vært fint å få sendt teksten også via hdmi, så kunne den vært valgfri å bruke.

Lenke til kommentar

Spør sikkert dumt, men har ikke så god greie på det. Kan jeg på noen måte oppgradere min AsusTF101. Må kunne gjøres på en enkel måte slik at selv jeg forstår det. Har Android-versjon 4.0.3. Har aldri hatt problemer med den, og brukbart fornøyd med farten, men kan jeg få den til å gå raskere vil gjerne vite det

Lenke til kommentar

Jeg kan kun bekrefte TF300, at problemet der ble løst i høst en gang.

Jeg regner da med at de har fått samme oppdatering til TF700 også.

Men du vil ikke heller vente å se når de nye brettene med Tegra4 kommer da?

Ryktene sier at den vil bli 6 ganger så rask da.

Lenke til kommentar

Det har ikke vært mye nytt av nettbrett på denne ces messen synes jeg,i alle fall ikke noe som jeg synes er verdt å vente på.

Det tar vel noe tid før det kommer brett med Tegra 4, og jeg vil ha et brett nå...

Hadde egentlig lyst på Nexus 10, men det er ikke tilgjengelig enda.

Har også vurdert Infinity 700, men har lest at mange sliter med surfing, at nettleseren slutter å svare og at det er lag.

Lurer derfor på om dere her som HAR Infinity 700 kan si meg om dette problemet fremdeles er her, selv etter siste oppdatering?

Lenke til kommentar

Vel, det problemet har blitt løst på TF300TG med oppdatering i høst en gang.

Så i dag får man ikke opp feilmeldinger og de dumme pausene.

Derfor syntes jeg det ville være rart om feilen og ikke er fikset på TF700T.

Men ingen her som TF700, og vil informere Njord74?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...