Kentinho Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg skal, så godt det la seg gjøre, la min TF300 ta over den gamle bærbare sin jobb Hva slags nettleser bruker du? Jeg likte egentlig både Chrome og Firefox. Eneste ulempen med sistnevnte var at jeg ikke kunne lage avsnitt i et forum jeg diskuterer ofte. Godt mulig det ikke funker her heller. Med Chrome kunne jeg lage avsnitt. Ellers ville ingen spille av VGTV. Fikk beskjed om at jeg ikke var i Norge(?). Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har prøvd Asus egen sleeve? Leser noen steder at den ikke passer så bra. Typemessig hadde den vært perfekt for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg veksler mellom å bruke standard nettleser og Firefox. Men det skal sies at jeg bruker remote desktop ganske mye da, har et eksternt skrivebord her hjemme som jeg kobler meg på, uansett om jeg bruker bærbar eller nettbrett (eller telefon). Så kan ikke si at jeg bruke nettleseren på nettbrettet alt for mye, men noe blir den brukt. Lenke til kommentar
Drjones88 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har testet netflix på tf201? Fungerer bra å se film på nettbrettet, men når den kobles opp mot tv med micro hdmi, sendes bare bilde og lyd til tv, mens teksten henger igjen på svart skjerm på prime'n. Litt irriterende å ikke få tekst på tv'n. Noen som har en løsning på dette? Har siste versjon av fw og netflix. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hei! Fikk meg en TF300T i julegave av min samboer og er på jakt etter et deksel til denne. Er vant med og leke med Ipad`en til madammen med bare sånn skjermbeskytter deksel / magnet deksel på. Noen som vet om det finnes noe ala den typen til asus taben? Du tenker på Asus Sleeve? https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=90-XB2UOKSL00060- For min forhåpentligvis imorra. Bestilte fra ps.no tidligere, men fikk tilsendt feil type som var ment for både nettbrett og docking (Dual Sleeve). Var ikke pent i det hele tatt. Lenke til kommentar
Regny Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Noe lignende den sleeven men liker ikke måten den brettes bak på Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hvordan er surfeopplevelsen med TF700 nå? Leser at mange sliter med denne,men at brettet er bra ellers. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Dette har sikkert vært nevnt tidligere, men 145 sider er mye... Har hørt snakk om TF700 med 3G som får annen prosessor enn Tegra 3 i månedsvis. Har denne dukket opp i norske forretninger (kan ikke finne), eller har 3G-utgaven blitt kansellert? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ingen som har noe svar på dette? Ingen? Må vel bare ta kontakt med mpx.no og sende den til ASUS da, så må jeg vel betale ca 1000 kr for å bytte hovedkort? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Noen som har testet netflix på tf201? Fungerer bra å se film på nettbrettet, men når den kobles opp mot tv med micro hdmi, sendes bare bilde og lyd til tv, mens teksten henger igjen på svart skjerm på prime'n. Litt irriterende å ikke få tekst på tv'n. Noen som har en løsning på dette? Har siste versjon av fw og netflix. Samme situasjon her, og bruker iblant brettet som mediesenter med kabel lagt rundt fra TV-benken til et lite bord vsa. sofaen. Hadde vært fint å få sendt teksten også via hdmi, så kunne den vært valgfri å bruke. Lenke til kommentar
Titten Tei Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Spør sikkert dumt, men har ikke så god greie på det. Kan jeg på noen måte oppgradere min AsusTF101. Må kunne gjøres på en enkel måte slik at selv jeg forstår det. Har Android-versjon 4.0.3. Har aldri hatt problemer med den, og brukbart fornøyd med farten, men kan jeg få den til å gå raskere vil gjerne vite det Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvordan er surfeopplevelsen med TF700 nå? Leser at mange sliter med denne,men at brettet er bra ellers. Prøver igjen... Hvordan er surfingen?Lagger den eller henger seg opp etter siste oppdatering også? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg kan kun bekrefte TF300, at problemet der ble løst i høst en gang. Jeg regner da med at de har fått samme oppdatering til TF700 også. Men du vil ikke heller vente å se når de nye brettene med Tegra4 kommer da? Ryktene sier at den vil bli 6 ganger så rask da. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ryktene sier at den vil bli 6 ganger så rask da. Nå begynner du å høre ut som sånn øyevippe greier. 300% mer volum, slik har det vært i 10 år. Må begynne å tro at det er absurd mengder med volum nå. 2 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Etter litt sjekk, så stemte det ikke helt nei. Nvidia hevder at Tegra 4 er 2,6 ganger raskere enn Tegra 3 på nettsurfing, og har 6 ganger raskere grafikkytelse. Strømforbruket skal være redusert med inntil 45 prosent. http://www.mobili.no/nyheter/nvidia-lanserer-tegra-4/ Men om den blir 2,6 ganger raskere enn Tegra 3, så blir det uansett mye mer enn 30%. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det har ikke vært mye nytt av nettbrett på denne ces messen synes jeg,i alle fall ikke noe som jeg synes er verdt å vente på. Det tar vel noe tid før det kommer brett med Tegra 4, og jeg vil ha et brett nå... Hadde egentlig lyst på Nexus 10, men det er ikke tilgjengelig enda. Har også vurdert Infinity 700, men har lest at mange sliter med surfing, at nettleseren slutter å svare og at det er lag. Lurer derfor på om dere her som HAR Infinity 700 kan si meg om dette problemet fremdeles er her, selv etter siste oppdatering? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Om 700 har akkurat samme problem som 300, så er det en HW feil og kan ikke rettes opp. Kan ungås ved å bruke Data2SD, men dette krever å unlocke bootloaderen (garantien ryker) og ett raskt micro sd kort. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Vel, det problemet har blitt løst på TF300TG med oppdatering i høst en gang. Så i dag får man ikke opp feilmeldinger og de dumme pausene. Derfor syntes jeg det ville være rart om feilen og ikke er fikset på TF700T. Men ingen her som TF700, og vil informere Njord74? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Merkelig at min tf300 fortsatt har det problemet da, både med siste stock og alle custom roms jeg har prøvd. Det ble bedre i høst men problemet ble langt ifra borte, og kjører man benchmark på minnet skjønner man fort hvorfor den oppfører seg slik. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Helt utrolig at det går ann å fortsette å levere søppel minne i første om gang, på Transformer Prime. Men at de har fortsatt i samme leiet med de senere utgavene? Idiotskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå