Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

På TF201 med Jelly Bean 4.1.1, så er det netflix-app for å se film på brettet. Det er dlna-muligheter også slik at videofiler på brettet kan spilles over på TV'en. Men er det mulig å kjøre netflix over dlna til TV'en? Noen som har gjort noe sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Nå har venter jeg på at samboeren kommer over dammen med Asus Infinity som jeg har siklet på lenge!

Kunne noen her vært så snille og anbefalt meg et tynt, stilig og funksjonelt deksel?

Også: Om noen vet om hvor man kan få tak i tastaturdock i Amethyst Grey i nordisk format? Har lett en time nå og finner det bare ikke:-(

Har JB (4.1) kommet til Infinity enda?

Takk for svar

Lenke til kommentar

Etter å ha tilbrakt 1 døgn på dama sin iPad 2 var det en bedriten opplevelse å atter en gang vende tilbake til Transformer Prime brettet mitt, plusset er jo tastaturet da! Har ikke lader til min Macbook Pro om dagen, så TP fungerer som en nødstillt erstatning.

Til nettbruk blir det fort mye irritasjoner med android brettet altså, ebay appen suger forøvig pikk på android sammenlignet med iOS har jeg funnet ut. Kjekt med Netflix på brettet da :)

Lenke til kommentar

Har ikke peiling på hva "surface scrathes" skal bety, men fikk det reparert på garantien. Må vel vært noen microskopiske riper i skjermen siden de har byttet den. Alt jeg sendte den inn for var defekt wifi modul, eller hva det var som gjorde at jeg ikke kunne koble til noe nettverk.

Lenke til kommentar

Anbefaler folk å være VELDIG forsiktige når man docker/undocker, (spesielt T300). Jeg har klart å få småskraper i glasset som går i docken, samt har klart å brekke av noe av plasten rundt hengslene.

Det sistnevnte var heldigvis veldig lett å fikse med superlim, uten at det ble stygt etterpå.

Lenke til kommentar
...

Er det noen muligheter til å få Java til å virke på Android 4.1.1 uten alt for mye jobb?

Skulle gjerne hatt nettbanken til å virke...

Kjører TF201 med JB 4.1.1, helt standard, og bruker dnb sin nettbank uten java.

Logger inn med alternativ metode: kontofonkode 4 siffer + engangskode fra kodebrikke. Mulig andre banker også har tilsvarende løsning?

Lenke til kommentar

Noen tips ang batteri og lading? Min TF300TG med docking blir jo aldri tom for strøm. Har hatt den siden onsdag nå, og nå er dockingen nede i 44% og batteriet på 80%.

Har brukt den noen timer for å si det slik. Men skjermen er vel bare på 30-40% og jeg har kun brukt den til surfing og epost.

Uansett, bør jeg bruke den til batteriet nesten er tomt, eller kan jeg bare lade den i natt?

Har det noen betydning for batteriene som er i?

I bruksanvisningen sier de bare at batteriene vil fungere optimalt etter noen ladinger.

Edit:

Fant denne informasjonen... så da lønner det seg tydeligvis å la den gå ned til ca 50% før man lader. Gir absolutt best resultat.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Er det andre her med TF300TG som har problemer med 3G? På min fungerer 3G helt fint etter om omstart av OS. Men så fort jeg har brukt WIFI nettverket en stund, og prøver å slå det av for å bruke 3G nekter den å koble seg på 3G, til og med at Tele2 navnet kommer opp.

Eneste løsning er da å restarte hele OS igjen. Da fungerer alt så lenge jeg bare bruker 3G, men samme problem oppstår så fort jeg har brukt WIFI en stund.

Skikkelig irriterende merker jeg. Fint om noen har en løsning på dette.

Lenke til kommentar

Annbefaler å sjekke ut tilbehør på ebay, som regel veldig billig iforhold til norske butikker.

Bestilt selv 10 pack stylus penner til ipad for 5 dollar, og vurderer beskyttelse til skjerm (noen dollar), tastatur (10-12 dollar). Ellers er en Case veldig greit å ha nettbrettet i.. fks,

http://www.ebay.com/...=item3f1b8a0aed

Følger med beskyttelse til skjermen også.

Endret av Ipad
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å skaffe meg CleanROM til min TF700. Dette vil medføre å unlocke enheten, noe som bryter med garantien. Er det noen mulighet for å anskaffe seg en type garanti som dekker eventuelle feil ved paden skulle de oppstå? Går det da evt. under forsikring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...