Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer seriøst å kjøpe et annet brett nå og gi opp hele Asus... Men var veldig fornøyd med den de 3 ukene jeg fikk gleden av den.. Og det er jo ikke så mange andre som kan stille med lignende spec's...

Noen som kan anbefale andre alternativer? Kikker litt på iPad, men jeg er skeptisk..

Forjævlig å kaste 4 lapper i dass, men vet ikke om det er noen andre utveier... Alternativet er jo å satse på at en kina-skjerm passer og vente i opptil en mnd, og håpe... men det er jo en risiko å ta..

Lenke til kommentar

Problemet jeg ser med å ikke kjøpe Asus er at de andre ikke har like gode spesifikasjoner

Enig. ASUS'ene har gode papir-spec. Det var jo derfor jeg kjøpte en TF300. Men når produksjonskvaliteten og yielden er så dårlig så hjelper det lite, særlig med den elendige kundestøttepolitikken til ASUS.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å bytte skjerm på Prime'n? Mistet min i bakken, fikk en sprekk i skjermen på den ene siden. Glasset er forsatt hel, utrolig nok. Vedlegger bilde

IMAG0193.jpg

Sjekk youtube, der ligger det how-to. Men jeg har et glass jeg bestilte til TF300TG som er feil, det kan kanskje passe i din? Det kan du få for 600Norske kr, og det er 3 års garanti, kjøpt herfra:

www.laptopscreens.com

Dette er en video hvor han demonterer en slik, men det er jo bare å montere i omvendt rekkefølge..

Og skjermen jeg kjøpte:

https://www.laptopscreen.com/English/section/search/index.php?section=products&model=TRANSFORMER%20PAD%20TF300T&brand=ASUS

Den øverste typen, med nr: 612099

Tenkte å prøve å få returnert det siden det ikke passer, men vil du kjøpe det, så er jo det lettest :mrgreen:

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å bytte skjerm på Prime'n? Mistet min i bakken, fikk en sprekk i skjermen på den ene siden. Glasset er forsatt hel, utrolig nok. Vedlegger bilde

Altså, selve gorilla glasset er ok mens det er sprekk på innsiden? Hvordan oppfører touchen seg?

Helt okey! Må bare få byttet skjerm på den. Nå er den død, den reagerer ikke når jeg trykker på powerknappen eller vil lade, så mulig jeg har klart det umulige.

Sjekk youtube, der ligger det how-to. Men jeg har et glass jeg bestilte til TF300TG som er feil, det kan kanskje passe i din? Det kan du få for 600Norske kr, og det er 3 års garanti, kjøpt herfra:

www.laptopscreens.com

Dette er en video hvor han demonterer en slik, men det er jo bare å montere i omvendt rekkefølge..

http://www.youtube.com/watch?v=JG9gEYRALtU&feature=related

Og skjermen jeg kjøpte:

https://www.laptopsc...300T&brand=ASUS

Den øverste typen, med nr: 612099

Tenkte å prøve å få returnert det siden det ikke passer, men vil du kjøpe det, så er jo det lettest :mrgreen:

Nei, ellers takk. Fjøla mi er helt død, får ikke liv i den, så den har muligens vandret heden.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp oppdatert min Transformer Prime Infinity TF700T, men har fremdeles kun Android 4.0.3.

Så så, du får begynne å sjekke OTA update denne eller neste helg ;)

Den amerikanske brukre kan forvente Jelly Bean update i løpet av 72timer, mens WW brukere ryktes det om enten denne helg eller neste.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1906599

Blandende følelser hos meg akkurat nå, Jelly Bean oppdatering kommer selvfølgelig når min Infinity ligger hos InfoCare og jeg nettop har opprettet sak mot ASUS hos forbrukerrådet. ........

Lenke til kommentar

Og JB kommer til 4.1 selvsagt noen dager etter at jeg spontant solgte den på finn.no i full raseri, fik en "hikk-up" for mye gitt!

Ikke at jeg tror JB vil gjøre noe radikalt da prime i tillegg til tidenes mest elendig kernel-fuckup av akkurat asus, ja dere asus! så er hardwaren jammen meg ikke testet nok før de ble sendt ut.

Se på Nexus 7 med stock og "hakket værre hardware". Se på WinRT med Tegra3 hvor alt går smooth til den store gullmedaljen, er jeg bitter .. njaaa ?:D

Og føler sterkt med han ovenfor meg. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...