Dukien Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Spøker du? Det kvalitets-alminium hindret både wifi og gps i tillegg er HDMI-outpouten lett å brekke og sitter EKSTREMT løst, videre er mikro SD kortet også feildesignet som gjør at den detter faktisk ut av og til. KJEMPEkvalitet ja! Lenke til kommentar
Rockeren Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Vurderer seriøst å kjøpe et annet brett nå og gi opp hele Asus... Men var veldig fornøyd med den de 3 ukene jeg fikk gleden av den.. Og det er jo ikke så mange andre som kan stille med lignende spec's... Noen som kan anbefale andre alternativer? Kikker litt på iPad, men jeg er skeptisk.. Forjævlig å kaste 4 lapper i dass, men vet ikke om det er noen andre utveier... Alternativet er jo å satse på at en kina-skjerm passer og vente i opptil en mnd, og håpe... men det er jo en risiko å ta.. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg kom over denne lenken som jeg bare måtte dele her. Asus Bloatware and Crapware That Can Be Disabled http://www.transformerforums.com/forum/applications/20011-asus-bloatware-crapware-can-disabled.html Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744848 Tilbud på denne nå. Samme specs som tf300. Lenke til kommentar
Rockeren Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Acer Iconia scorer dårlig på tester, så tror ikke jeg vil ha den gitt... Jeg var veldig fornøyd med min TF300 den tiden jeg fikk brukt den... Men om 3G forsvinner på Jelly Bean så er det vel lite vits i å kjøpe 3G versjonen på nytt.. Får tenke litt.. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Problemet jeg ser med å ikke kjøpe Asus er at de andre ikke har like gode spesifikasjoner Enig. ASUS'ene har gode papir-spec. Det var jo derfor jeg kjøpte en TF300. Men når produksjonskvaliteten og yielden er så dårlig så hjelper det lite, særlig med den elendige kundestøttepolitikken til ASUS. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Må vente å se hva Nexus 10 blir for noe. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Trenger ny usb kabel til tf301. Noen som vet hvor jeg får tak i det? Hva eter forresten utgangen til primen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ny kabel får du billig på ebay. Dog lang ventetid Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Noen som har erfaring med å bytte skjerm på Prime'n? Mistet min i bakken, fikk en sprekk i skjermen på den ene siden. Glasset er forsatt hel, utrolig nok. Vedlegger bilde Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ugh, da var RMA rapport gjort og returslipp på vei. Lurer virkelig på hva de skal gjøre nå, med tanke på at de allerede har skiftet hovedkort tidligere. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Noen som har erfaring med å bytte skjerm på Prime'n? Mistet min i bakken, fikk en sprekk i skjermen på den ene siden. Glasset er forsatt hel, utrolig nok. Vedlegger bilde Altså, selve gorilla glasset er ok mens det er sprekk på innsiden? Hvordan oppfører touchen seg? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Btw, Prime skal ha fått JB nå, i Sverige! Lenke til kommentar
Rockeren Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Noen som har erfaring med å bytte skjerm på Prime'n? Mistet min i bakken, fikk en sprekk i skjermen på den ene siden. Glasset er forsatt hel, utrolig nok. Vedlegger bilde Sjekk youtube, der ligger det how-to. Men jeg har et glass jeg bestilte til TF300TG som er feil, det kan kanskje passe i din? Det kan du få for 600Norske kr, og det er 3 års garanti, kjøpt herfra: www.laptopscreens.com Dette er en video hvor han demonterer en slik, men det er jo bare å montere i omvendt rekkefølge.. Og skjermen jeg kjøpte: https://www.laptopscreen.com/English/section/search/index.php?section=products&model=TRANSFORMER%20PAD%20TF300T&brand=ASUS Den øverste typen, med nr: 612099 Tenkte å prøve å få returnert det siden det ikke passer, men vil du kjøpe det, så er jo det lettest Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Noen som har erfaring med å bytte skjerm på Prime'n? Mistet min i bakken, fikk en sprekk i skjermen på den ene siden. Glasset er forsatt hel, utrolig nok. Vedlegger bilde Altså, selve gorilla glasset er ok mens det er sprekk på innsiden? Hvordan oppfører touchen seg? Helt okey! Må bare få byttet skjerm på den. Nå er den død, den reagerer ikke når jeg trykker på powerknappen eller vil lade, så mulig jeg har klart det umulige. Noen som har erfaring med å bytte skjerm på Prime'n? Mistet min i bakken, fikk en sprekk i skjermen på den ene siden. Glasset er forsatt hel, utrolig nok. Vedlegger bilde Sjekk youtube, der ligger det how-to. Men jeg har et glass jeg bestilte til TF300TG som er feil, det kan kanskje passe i din? Det kan du få for 600Norske kr, og det er 3 års garanti, kjøpt herfra: www.laptopscreens.com Dette er en video hvor han demonterer en slik, men det er jo bare å montere i omvendt rekkefølge.. http://www.youtube.com/watch?v=JG9gEYRALtU&feature=related Og skjermen jeg kjøpte: https://www.laptopsc...300T&brand=ASUS Den øverste typen, med nr: 612099 Tenkte å prøve å få returnert det siden det ikke passer, men vil du kjøpe det, så er jo det lettest Nei, ellers takk. Fjøla mi er helt død, får ikke liv i den, så den har muligens vandret heden. Lenke til kommentar
Rockeren Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Såpass ja, kjedelig det da.. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Btw, Prime skal ha fått JB nå, i Sverige! Veldig gode nyheter Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Jeg fikk nettopp oppdatert min Transformer Prime Infinity TF700T, men har fremdeles kun Android 4.0.3. Endret 26. september 2012 av DJViking Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg fikk nettopp oppdatert min Transformer Prime Infinity TF700T, men har fremdeles kun Android 4.0.3. Så så, du får begynne å sjekke OTA update denne eller neste helg Den amerikanske brukre kan forvente Jelly Bean update i løpet av 72timer, mens WW brukere ryktes det om enten denne helg eller neste. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1906599 Blandende følelser hos meg akkurat nå, Jelly Bean oppdatering kommer selvfølgelig når min Infinity ligger hos InfoCare og jeg nettop har opprettet sak mot ASUS hos forbrukerrådet. ........ Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Og JB kommer til 4.1 selvsagt noen dager etter at jeg spontant solgte den på finn.no i full raseri, fik en "hikk-up" for mye gitt! Ikke at jeg tror JB vil gjøre noe radikalt da prime i tillegg til tidenes mest elendig kernel-fuckup av akkurat asus, ja dere asus! så er hardwaren jammen meg ikke testet nok før de ble sendt ut. Se på Nexus 7 med stock og "hakket værre hardware". Se på WinRT med Tegra3 hvor alt går smooth til den store gullmedaljen, er jeg bitter .. njaaa ? Og føler sterkt med han ovenfor meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå