Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal prøve å spille av 1080 i morgen. Er i hvert fall veldig fornøyd så langt. 7 tommer er en veldig grei størrelse. Føles absolutt ikke som noe billig kinaprodukt. Hele saken er jo aluminium unibody ala HTC sine telefoner. Den forsvarer prisen syns nå eg. Skjermen ser forresten veldig bra ut. Er jo mye større pikseltetthet enn 10tommerne. Er kanskje den beste 7tommern på markedet.

Lenke til kommentar

Skal prøve å spille av 1080 i morgen. Er i hvert fall veldig fornøyd så langt. 7 tommer er en veldig grei størrelse. Føles absolutt ikke som noe billig kinaprodukt. Hele saken er jo aluminium unibody ala HTC sine telefoner. Den forsvarer prisen syns nå eg. Skjermen ser forresten veldig bra ut. Er jo mye større pikseltetthet enn 10tommerne. Er kanskje den beste 7tommern på markedet.

Håper 1080 mkv virker, slipper å gjøre om filen. Elkjøp har nå 60 dager åpent kjøp fra internett og gratis frakt, så er vel bare å teste den. får ikke bedre betingelser en det. Passer den ikke inn er det bare å levere den inn for pengene og se om transformer prime kommer uten tastatur til lavere pris.

Lenke til kommentar

Håper 1080 mkv virker, slipper å gjøre om filen. Elkjøp har nå 60 dager åpent kjøp fra internett og gratis frakt, så er vel bare å teste den. får ikke bedre betingelser en det. Passer den ikke inn er det bare å levere den inn for pengene og se om transformer prime kommer uten tastatur til lavere pris.

Prøvde 720 nå både streamet fra pcen og fra usb minnepinne på taben og via hdmi ut til tven. Funker som bare det. Har ikke noe 1080 liggende men skal sjekke det ut senere. Brukte dice player.

Lenke til kommentar

Da er det bestemt, dette blir mitt første håpefulle steg inn i nettbrett verdenen :) En forhåndsbestilling hadde vært legendarisk ja, mulig eg shipper avgårde en mail til ps.no jeg også. Noen som har tidligere erfaringer med disse?

Har tidligere bestilt i5 2500K og hovedkort derfra når det kom i januar i fjord. Inget negativt og si om de jeg!

Lenke til kommentar

Og det var grunnen til at jeg venter litt med å bestille :p

Ikke regn med noen bestemt dato før et par dager i forveien, en uke toppen. Foreløpig er dette et ekstremt etterspurt produkt, og hvordan Asus fordeler tilgangen de har på disse brettene, er det kun Asus som vet.

For alt vi vet kan det hende de kun produserer til USA for å "mette" markedet før jul i alle fall, og så drøyer til romjul/nyttår før de produserer for oss.

Heller ingen grunn til å tro at PS.no eller andre nettbutikker vil få det før andre.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...