EG-s Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjøpte meg selv en huawei mediapad nå så eg har noe å leke med før den kommer Spiller mediapad av 1080p mkv filer? Var tilbud på galaxy tab, men uten minnekort var den uaktuel. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Skal prøve å spille av 1080 i morgen. Er i hvert fall veldig fornøyd så langt. 7 tommer er en veldig grei størrelse. Føles absolutt ikke som noe billig kinaprodukt. Hele saken er jo aluminium unibody ala HTC sine telefoner. Den forsvarer prisen syns nå eg. Skjermen ser forresten veldig bra ut. Er jo mye større pikseltetthet enn 10tommerne. Er kanskje den beste 7tommern på markedet. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skal prøve å spille av 1080 i morgen. Er i hvert fall veldig fornøyd så langt. 7 tommer er en veldig grei størrelse. Føles absolutt ikke som noe billig kinaprodukt. Hele saken er jo aluminium unibody ala HTC sine telefoner. Den forsvarer prisen syns nå eg. Skjermen ser forresten veldig bra ut. Er jo mye større pikseltetthet enn 10tommerne. Er kanskje den beste 7tommern på markedet. Håper 1080 mkv virker, slipper å gjøre om filen. Elkjøp har nå 60 dager åpent kjøp fra internett og gratis frakt, så er vel bare å teste den. får ikke bedre betingelser en det. Passer den ikke inn er det bare å levere den inn for pengene og se om transformer prime kommer uten tastatur til lavere pris. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fikk mail av Ps.no at jeg kunne forhåndsbestille den til 4999 og antatt levering 9 januar Lenke til kommentar
stue Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 9. januar ja...ikke verst Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Skal prøve å spille av 1080 i morgen. Er i hvert fall veldig fornøyd så langt. 7 tommer er en veldig grei størrelse. Føles absolutt ikke som noe billig kinaprodukt. Hele saken er jo aluminium unibody ala HTC sine telefoner. Den forsvarer prisen syns nå eg. Skjermen ser forresten veldig bra ut. Er jo mye større pikseltetthet enn 10tommerne. Er kanskje den beste 7tommern på markedet. Håper 1080 mkv virker, slipper å gjøre om filen. Elkjøp har nå 60 dager åpent kjøp fra internett og gratis frakt, så er vel bare å teste den. får ikke bedre betingelser en det. Passer den ikke inn er det bare å levere den inn for pengene og se om transformer prime kommer uten tastatur til lavere pris. Prøvde 720 nå både streamet fra pcen og fra usb minnepinne på taben og via hdmi ut til tven. Funker som bare det. Har ikke noe 1080 liggende men skal sjekke det ut senere. Brukte dice player. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fikk mail av Ps.no at jeg kunne forhåndsbestille den til 4999 og antatt levering 9 januar Jeg vil å. Men finner den ikke på siden deres Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Send mail til [email protected] at du vil forhåndsbestille Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvilken dato er den offisielle ? Må bare ha dette ASAP. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det offisielle er en januar-lansering, tidlig januar lansering. Er ikke satt dato. De sendes ut så fort butikkene får varene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da er det bestemt, dette blir mitt første håpefulle steg inn i nettbrett verdenen En forhåndsbestilling hadde vært legendarisk ja, mulig eg shipper avgårde en mail til ps.no jeg også. Noen som har tidligere erfaringer med disse? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Da har jeg fått ordrebekreftelse fra ps.no Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Da er det bestemt, dette blir mitt første håpefulle steg inn i nettbrett verdenen En forhåndsbestilling hadde vært legendarisk ja, mulig eg shipper avgårde en mail til ps.no jeg også. Noen som har tidligere erfaringer med disse? Har tidligere bestilt i5 2500K og hovedkort derfra når det kom i januar i fjord. Inget negativt og si om de jeg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Høres flott ut Satt og såg noen videoer av denne her i natt...kriblet i magen Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Da har jeg fårhåndsbetillt 5000 var nok i overkant av hva jeg trodde jeg ville bruke på en pad, men tastatur og den ekstreme batteritiden forsvarer det litt selv om lommeboken er uenig. Lenke til kommentar
steinsho Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fra ps.no nå; Leverings dato er ikke fastspikret inn til Norge enda, men vi regner med 23 januar. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fra ps.no nå; Leverings dato er ikke fastspikret inn til Norge enda, men vi regner med 23 januar. Det var jo en bommert. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Og det var grunnen til at jeg venter litt med å bestille Ikke regn med noen bestemt dato før et par dager i forveien, en uke toppen. Foreløpig er dette et ekstremt etterspurt produkt, og hvordan Asus fordeler tilgangen de har på disse brettene, er det kun Asus som vet. For alt vi vet kan det hende de kun produserer til USA for å "mette" markedet før jul i alle fall, og så drøyer til romjul/nyttår før de produserer for oss. Heller ingen grunn til å tro at PS.no eller andre nettbutikker vil få det før andre. Endret 16. desember 2011 av Mixy Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kan jo alltids bare avbestille fra ps.no da Lenke til kommentar
stue Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 hvorfor kan ikke bare ps.no legge det ut på siden sin? Virker gammeldags å sende epost for å bestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå