Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen nøyaktig dato på når Tf300T kommer inn på lager? Begynner og bli lei av å vente hær altså, siden jeg bestilte den 28. :( Stoler ikke helt på Komplett sin leverings dato, siden den først viste at den var på lager den 28, så den 6, og nå den 13. Så jeg ville blitt veldig glad om noen viste om 13, er rett dato, eller om det er bare enda en "tulle" dato? :D

Digitalimpul har et par inne

http://www.digitalimpuls.no/Data_maskiner/Nettbrett/Nettbrett/Asus/ASUS-Transformer-Pad-TF300T-WiFi-hvit-101-HD,-Tegra-3,-32GB-SSD,-Android-40-117513.aspx

Lenke til kommentar

Da har jeg også mottatt GPS-dongelen. Har ikke testet den ennå. Et lite tips til de som får en hentelapp i posten, og ikke skjønner hva det kan være for noe (som meg), så er det nok dongelen. Min var sendt fra et servicesenter i Konsvinger.

Lenke til kommentar

Sitter på brinken til å bestille en TF300T, noen grunner til at jeg ikke burde gjøre det? Kommer til å bli brukt til surfing, litt serie når jeg reiser og lesing av pdf dokumenter.

Grunnen må isåfall være Ipad. Vet ikke noe om pdf dok, men eller er Ipad overlegen i mine øyne

Lenke til kommentar

Har testet min nye GPS Donglen, som jeg fikk forrige uke etter at jeg sendte mail til dem, og den funket utmerket. Har også kjøpt meg en case som jeg har blitt veldig glad i nå :) Synd at denne casen ikke virker med GPS donglen eller tastaturet. Ulempen med denne casen er at det er vanskelig å sette tableten inn, men ellers er jeg fornøyd.

Nå gjenstår det å vente på oppdaten :) Er så lei av reboots etter jeg har sett på flashvideo med nettbrowsern. Restarter når den ikke greier å starte opp.

Lenke til kommentar

Sitter på brinken til å bestille en TF300T, noen grunner til at jeg ikke burde gjøre det? Kommer til å bli brukt til surfing, litt serie når jeg reiser og lesing av pdf dokumenter.

Grunnen må isåfall være Ipad. Vet ikke noe om pdf dok, men eller er Ipad overlegen i mine øyne

Ipad er nok alt for låst for min del.

Lenke til kommentar

Ipad er nok alt for låst for min del.

Vel det var du som sa surfing, serie etc, til det skulle vel Ipad være grei nok. Nå har jeg både Asus Prime å Ipad, å det er ikke tvil om hva jeg syns er best....for meg.

Når det er sagt , kjøpte jeg en Apple TV som gjorde at bruksområdet med Ipad er sååå mye større enn med Asus for min del nå, i tillegg er nettsidene mye bedre tilpasset samt at appene til Ipad er mye bedre og tilpasset...nettopp nettbrett

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar

Skulle ikke Transformer Infinity lanseres i Italia i dag? Noen som har info om den har blitt det eller ikke? Og evt. når den kommer til resten av Europa, for min del Storbritannia eller Norge?

Den ble lansert på Computex, men det var vel for Australia. Skal prøve å finne det ut.

Lenke til kommentar

Ny oppdatering (.28) for prime denne uka :-) Kilde: XDA

The .28 Firmware will be available this week to address ANR (Application Not Responding) issues and unlock a couple of new features. I will start beta testing of the next firmware release with specific Browser performance enhancements this week.

lover bra! =)

Lenke til kommentar

Nå kommer "high end oppløsning" max payne til android nå til Torsdag, ser fram til det da jeg drar til Polen for tre uker og akkurat runnet 3ern, men er spent på åssen denne vil gjøre det på primen i forhold til f.eks GTA 3 hvor min nexus kjører bedre framerate enn primen.

Men jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger til asus patchene så er jeg "forsiktig men samtidig herlig optimist" om dette går an da.

Men hyggelig å se at ting skjer iallefall.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finfin timing dette her ; først kommer spotify og så kommer denne updaten 2 dager før jeg stikker 3 uker til Polen.

Leser på prime-forumet og folk er egentlig pleased, jeg tok en hard/cold resett direkte etter updaten og so far har jeg enda ikke fått noen "ics++ stoppet å svare" den derimot lugger istedenfor men dette er lovende enn så lenge; linker til diskusjonsforumet til nærdsa også :

http://www.transformerforums.com/forum/transformer-prime-general-discussions/23484-tf201-28-updates-rolling-out-5.html

Skal teste GTA3 nå og se om det er noe improvement på frameraten der - men blåtann/wifilagg er ikke fikset ser det ut som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...