Dukien Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ryktene vil ha det til at asus vil være først med 4.1 jellybeem til tabs .. kan krysse fingrene og håpe fordi vi vet jo allerede at google har uttalt at dem overhodeti kke er fornøynd med nettbrett-satsingen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg håper Asus har lært med å forhaste software biten i så tilfelle.... Lenke til kommentar
Celestrian Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Vet ikke om dette er skrevet tidligere, men et kjapt spørsmål: Kommer Transformer TF700 med 3g til salg i Norge - hvis ja, vet noen når det kommer? (Det ser ut til at det skal komme med 3g, iallfall internasjonalt, men har ikke sett noen med 3g til salg i Norge enda....) Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) 5/31/2012 Update -We are working on another release with updated code from NV/Google that addresses ANR events , battery life drainage and a few other items. I will be in Taiwan next week to discuss finalizing this version. I have sent it out to a few beta testers and so far the results are excellent. As soon as I have an update on the release it will be posted. Ser ut som de gjør en sikkelig oppdatering på sin neste firmware. En ting jeg lurte på om dere opplever det samme. Når dere spiller spill som Riptide eller Shadowgun (spill som krever 3D rending), blinker skjermen på deres Prime noe voldsomt? At den plutselig står fast, men det er fullt mulig å spille videre selv om dere ikke ser hva man gjør? Jeg sendte en mail til Asus om dette problemet, og de sier at de ikke er kjent med det og anbefaller meg å sende det inn på service. Mener å ha lest et sted på XDA forumet at de fleste opplever dette, også med youtube appsen. EDIT: Og jo, har noen av dere fått GPS donglen? Endret 1. juni 2012 av nKyb Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Denne store updaten er vinn/forsvinn for min del - løser det ikke problemene så kvitter jeg meg med primen (noe jeg ikke vil fordi når den funker så funker den virkelig) Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 http://www.itavisen.no/896551/slik-blir-nexus-nettbrettet Jelly Beam for prime siden vi bruker "stock-android" i løpet av sommeren plzz! Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hei godtfolk Har akkurat hentet meg en Ipad 3, som er mitt aller første apple produkt...ever. Jeg har satt den på lading uten å ha gjort noe som helst. Er dette riktig måte å gjøre det på?. Bruksanvisning fant jeg ikke. På expert sa de at itunes var gratis, er det det? Pokkerta, postet i feil forum...igjen Endret 1. juni 2012 av Vallhall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Helt feil tråd, men siden jeg er så snill og konge så skal du få svar: Du kan egentlig bare bruke padda di rett ut av esken, sånn sett, dagens batteri tar ingen skade av dette. iTunes er gratis, men du kan kjøpe musikk etc. der. Dessuten bør du finne deg i å bli god venn med iTunes nå som du har skaffet deg en iDings! Du har ihvertfall gjort ett godt kjøp Endret 1. juni 2012 av Mala Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Helt feil tråd, men siden jeg er så snill og konge så skal du få svar: Du kan egentlig bare bruke padda di rett ut av esken, sånn sett, dagens batteri tar ingen skade av dette. iTunes er gratis, men du kan kjøpe musikk etc. der. Dessuten bør du finne deg i å bli god venn med iTunes nå som du har skaffet deg en iDings! Du har ihvertfall gjort ett godt kjøp Takk skal du ha Mala Har nå fått prøvd den litt med både spill og ikke minst som fjernkontroll til min nye Pioneer receiver. Det funker som fjell, sitter akkurat nå å spiller via airplay- En happy camper nå, så nå skal ølboksen(e) sprettes Endret 1. juni 2012 av Vallhall Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Pussig med Primen dette. Etter at jeg "trua" med å kjøpe Ipad har ikke Primen restarta...ser ut som den vil gjøre sitt beste nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Haha, ja du skal selge den videre eller hva? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Haha, ja du skal selge den videre eller hva? Nja jeg vet ikke helt, får se på det. Nå når feriepengene nesten er brukt opp skulle jeg vel egentlig det Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Noen som vet om noen sider hvor jeg får kjøpt trådløst gamingpæd til primen? Kjøpte sonic og det var moro greier men vil nok bli mere moro med pæd, men er det noe som støtter non-rooting ? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Noen som vet om noen sider hvor jeg får kjøpt trådløst gamingpæd til primen? Kjøpte sonic og det var moro greier men vil nok bli mere moro med pæd, men er det noe som støtter non-rooting ? Må nok roote skal du lage touch profiler eller mappe knappene. Jeg bruker en PS3 controller som da funker både trådløst via bluetooth og med USB. Rooting i disse dager er mega lett og da. Endret 1. juni 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Om jeg bruker usb-kabelen til ps3 orginalt a? Må i tilfelle hente den kabelen tilbake. Jaah, er egentlig det men er det å "konstant" måtte sjekke updates, plutselig en bug etc - jeg er ikke der lengre, nå er jeg student som bare vil ha alt simplest mulig, du snakker til en som avbestilte GSIII og plukket opp Nexus tlf fordi jeg ikke så hva jeg skulle med GSIII, vil bare ha det simple as possible med andre ord. Men jeg mener du tipset meg om dette under dette emnet før, prøvde å google under dette emnet menfant ikke guiden du linket til forrige gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nei du kan bruke hvilken som helst usb kabel så lenge det er av samme type. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 BREAKTROUGH-ALERT! Det har blitt funnet en "svææær" bug i ICS på åssen systemet hånterer high-usage cpu/memory som heftig multitasking/browsing/games etc - personen har rapportert dette til blant annet Asus men dette er fresh så om Asus tar dette alvorlig så vil kanskje den svææære patchen holdes tilbake - men det er i tilfelle en bra ting. Link : http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=26766669&postcount=77 SÅååh .. kanskje prime og andre adroid tablet vil bli som natt/dag i løpet av sommeren? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Skummet igjennom teksten, men det kan da bare vere positivt om det viser seg å vere noe i det Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Da er det vel bare å levere inn padden for "doa", skjedde nå nettopp igjen Lenke til kommentar
asicman Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er stadige utsettelser hos MPX. Har hatt en TF300 bestilling inne i lang tid. Ny dato er 6.6. Ny dato er 13.jun.2012... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå