Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Ser bra ut det der. De fleste av emulatorene de viser kjører vel også like fint på Tegra 2. Håpet litt på at N64oid kom til å endelig kjøre zelda lagg-fritt, men kanskje dette fikser seg i neste update. Imponerende grafikk på tegra 3 spillene for sure ihvertfall.

 

Får håpe de får fiksa de wifi problemene, slik at tabletten blir tilgjengelig i Europa helst før februar. Kun de som har pre-ordera i USA får tabletten sin før jul, mens den virkelig datoen for release er mer starten av Januar, noe som da kanskje betyr at den vil komme ut i Europa i starten av Februar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns denne ser spennende ut men ser ikke ut som den kommer før en gang i januar, føler det blir litt seint når samsung skal avsløre sin nyeste tab mest sansynlig i februar med rykter om 11.6 tommers skjerm og 2560-1600 oppløsning og 2 ghz dual core prossesor.

Uansett om det ryktet i det hele tatt har noen sannhet i seg tviler eg sterkt på at hardwaren kommer til å takle den syke skjermen. Kommer til å gå hardt ut over grafikkytelse og sannsynligvis batteritid. Blir nok en prime på meg uansett ka samsung kommer med.

Lenke til kommentar

Vel cdon.no har den også inne

http://cdon.no/elektronikk/asus_eee_pad_transformer_tf201_32gb_inkl_keyboard-17451242?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_no

 

Men for min del venter jeg til "alle" får den inn, sånn sett har jeg best mulighet for å få den beste prisen. Håper også at de snart begynner å legge den ut hvis en tidlig januar slipp skal skje.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg selv en huawei mediapad nå så eg har noe å leke med før den kommer :p

 

Hehe. Koster ikke den like mye som galaxy tab 8.9? Fordelene med den er vel 3G og microsd. Ikke så værst pris heller mtp. hva man får. Nettbrett har virkelig eksplodert i det siste, og de ser nesten ut til å doble seg i ytelse for hvert år som går.

 

Nå er det like før de som forhåndsbestillte Prime i USA får tabletten sin. Den ene pulja sendes ut fra den 18. Desember, mens de som bestillte noe senere må vente til 29. før den sendes ut. Likevel sier Asus at Prime vil være tilgjengelig, som planlagt, den 19. Om den blir tilgjengelig da, så er vel det et lite håp om å få den under juletreet hvis de sender den ut samme dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...