Fugl1 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bruker du nettbrett ofte til å ta bilder? Hvor relevant er det spørsmålet egentlig? Har vel ikke noe å si om han bruker det hver dag eller en gang i året? Poenget er at dette skal fungere. Jeg skyter ikke folk med pistol hver dag, men det er greit å vite at pistolen fungerer allikevel... Joda, selvsagt skal det fungere. Jeg bare lurte på hvor ofte det egentlig blir brukt. Jeg har selv tatt ett bilde med prime'n, da jeg har både kamera og mobil som funker bedre til det. Ikke skyt meg Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Min restarter ikke av seg selv, men når apper skal kjøres Som feks akkurat nå, når jeg skulle åpne netteleseren, da hang den seg å restartet..........jævla drittbrett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Altså er det høyst sannsynlig en hw feil hvis du har prøvd factory reset uten suksess. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 JA det er mulig, som sagt har det fungert tilfredstillende i mange mnd til nå de siste 3 ukene Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 JA det er mulig, som sagt har det fungert tilfredstillende i mange mnd til nå de siste 3 ukene Send til rep. Greit å ta slik på garanti. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Vil tro det er softwarefeil. Var selv plaget med random reboots opptil 2 ganger om dagen på min huawei U8800. forsvant med en gang jeg la inn custom rom. Har vært innom stock rom ved noen annledninger i ettertid og samme problem kom tilbake. Vil tro det er noe asus jobber med. Har selv hatt 2 reboots på min tf300 siden jeg fikk den på torsdag. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hadde håpet på en ny software oppdatering snart, derfor jeg ikke har sendt den tilbake før. Skal vente noen dager til å se om det kommer noen ny oppdatering, før jeg sender den inn, men jeg er ikke akkurat optimistisk til det Lenke til kommentar
Roundsound Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har bestilt min TF201 nå, skal komme med tilbakemelding her etter den er testet til uken. Virker som det er mye bugs, og blir selvfølgelig litt skeptisk. Er ikke keen på ipad, da får jeg heller spare litt og gå for en zenbook... Lenke til kommentar
Havkatt Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Bestillte en TF201 hos Amentio i februar og de har enda ikke fått den på lager, det er stadig nye utsettelser og nå sier de 12.Juni. Ser enkelte andre har begynt å få inn noen eksemplar i champagne-farge, men vil helst ha en i sølv/alu farge. Noen som vet når en kan forvente den på markedet i Norge? Amentio er konk og har nå bestillt min TF 201 fra PS som har den på lager Har mottatt min TF 201 og er så langt rimelig fornøyd. Bruksanvisning, finnes det? Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jepp, her: http://www.asus.no/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_Prime_TF201/#download 1 Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Bestillte en TF201 hos Amentio i februar og de har enda ikke fått den på lager, det er stadig nye utsettelser og nå sier de 12.Juni. Ser enkelte andre har begynt å få inn noen eksemplar i champagne-farge, men vil helst ha en i sølv/alu farge. Noen som vet når en kan forvente den på markedet i Norge? Amentio er konk og har nå bestillt min TF 201 fra PS som har den på lager Har mottatt min TF 201 og er så langt rimelig fornøyd. Bruksanvisning, finnes det? Du har da oss! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Annbefaler alle å teste ut Opera Next. Nå flyter surfigen unna som en drøm. eneste problemet er at man ikke kommer seg ut av mobilvisning på noen sider. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Da er Infinity (TF700) lagt ut for bestilling hos Komplett.no i hvertfall: http://www.komplett....aspx?q=infinity Prisene som forventet. Har allerede bestilt med dock Endret 14. mai 2012 av KriFos Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Mon tro når tid den faktisk kommer på lager. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg tror faktisk at jeg har lyst å vente til LTE/3G/4G utgaven kommer, for å se direkte sammenligninger mellom de to utgavene. Selv om det i 95% av tiden vil være mest aktuelt å bruke Wifi. Samsung sitt nye brett er muligens heller ikke så veldig langt unna. En del av meg skriker dog etter å bestille Infinity med Tegra 3 og Wifi. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hadde vært noe om Asus kom med et innbytteprogram til å få kjøpt Inifinity billigere, for de som sliter med Wifi-problemer og andre ting på sin Prime. 1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Synes dog det var en noe stiv pris på Infinity brettet. Trenger heller ikke 64 gb, så får vel vente til 32 kommer ut, noe som bør gjøre det billigere Lenke til kommentar
thamule Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Vil ha 3G (4G) og! Lanser noooo! Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg tror faktisk at jeg har lyst å vente til LTE/3G/4G utgaven kommer, for å se direkte sammenligninger mellom de to utgavene. Selv om det i 95% av tiden vil være mest aktuelt å bruke Wifi. Samsung sitt nye brett er muligens heller ikke så veldig langt unna. En del av meg skriker dog etter å bestille Infinity med Tegra 3 og Wifi. Kommet noe spec på Samsung-brettet? Synes den nye trådløse speilingen av alt som skjer på skjermen i full HD er en must-have feature. Håper andre tablets kommer med dette snart. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Komplett skriver på facebook at de håper den kommer inn innen 25. mai men at de ikke kan bekrefte. Jeg tror nok ikke den kommer inn så fort, men det er jo selvsagt lov å håpe. Satser i alle fall at den kommer rundt midten av juni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå