Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

og svak wifi er ikke lenger tilfellet på de nyeste TF201 modellene som blir produsert (C3 serie nummer og utover).
Det betyr at om jeg sender min inn på reklamasjon får jeg en av de nye versjonene? Wireless problemene er vel ikke mulig å reparere? Er litt lei av å ha konstant 2 bars overalt, med mindre jeg sitter inntil ruteren. Venners ipads har aldri noen problemer. Videoavspilling er ganske fail atm.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og svak wifi er ikke lenger tilfellet på de nyeste TF201 modellene som blir produsert (C3 serie nummer og utover).
Det betyr at om jeg sender min inn på reklamasjon får jeg en av de nye versjonene? Wireless problemene er vel ikke mulig å reparere? Er litt lei av å ha konstant 2 bars overalt, med mindre jeg sitter inntil ruteren. Venners ipads har aldri noen problemer. Videoavspilling er ganske fail atm.

 

Du vil ikke få en ny prime med nytt serie nummer nei, men de vil åpne og montere wifi adapteret på en ny og bedre måte. Det vil fortsatt ikke bli like god rekkevidde som på en ipad 2, men det vil bra nok slik at man ikke skulle få noen problemer med video avspilling på lengre avstander.

Lenke til kommentar

Sliter med wifi på min tf300 ihvertfal, kan være ruteren og. Er en ræva ruter som jeg kjøpte billig på komplett, får ikke ip adresse, når jeg resetter ruteren så funker det en dag før jeg må gjøre det igjen :p

Men det rare at det funker feilfritt på galaxy s2 men ikke på iphone heller :p

Er og minst 10 rutere i blokka her som jeg ser med wifi analyzer at de kjører på all slags kanaler prøver å kjøre på kanal 13 siden ingen gjør det men hjelper fortsatt ikke, syns og det er latterlig at den ikke støtter 5 ghz når s2`en gjør det.

Lenke til kommentar

Er det noen som har tips om skriveprogram til android?Jeg bruker kingsoft office men har en SINNSSYKT irriterende ting der og det er at det er mellomrom mellom hver setning, er det noen som også bruker det eller vet om det er en android-keyboardinstilling? Har prøvd å letet på selve programmet uten hell, og det irriterer vettet av meg.

Lenke til kommentar

Skjermen reagerte litt rart idag da jeg så på film. Legger et bilde som et vedlegg. Noen av dere som har opplevd noe lignende?

 

Yepp, har skjedd meg 2 ganger når jeg bladde gjennom bilder i galleriet. Men jeg husker ikke om det var før eller etter siste oppdatering. En restart løste ihvertfall problemet

Lenke til kommentar

Vel, sendte nå min inn på angreretten, og det var en C3 utgave. Og kan vel trygt si at Wifi problemene ikke er løst. Venter istedet på en TF300, så får man se om den er noe bedre.

 

Jeg har C4, og absolutt null problemer :p

 

Hadde vært interessant å se en poll på folk med og uten wifi-problemer - sortert etter de respektive batchene (C1, C2, C3, C4, og snart C5).

 

At du ikke har problemer betyr ikke at alle de andre C4 er fine, dessverre. Mange hadde bra enheter fra C1, og mange hadde bra enheter fra C3.

 

Håper bare at disse produksjonsproblemene er over når Infinity kommer, men jeg har mine tvil.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min 300, og er knallfornøyd!

 

Hvilken app bruker folket til facebook? Prøvde Friend Me, men den virket buggete.. Bruker Friendcaster nå, og er sånn bobbob fornøyd. Har testet den ofisielle på ipad, og den er jo knallbra! håper det lages noe lignende til android snart.

 

Splashtop fungerer mye bedre en forventet.

 

Må vel roote den snart da så man får inn litt backup av applikasjoner fra telefonen, og håper det kommer noen snasne ROM's snart.

Lenke til kommentar

Hvordan kan en gjøre det slik at mailer i innboksen ikke forsvinner? Blir bare dagens mailer igjen...

 

Må være noen instillinger du har gjort. De skal ikke forsvinne med mindre du har stilt inn på dette, eller sletter dem manuelt. Spørs også på e-post serveren.

 

Da har jeg fått min 300, og er knallfornøyd!

 

Hvilken app bruker folket til facebook? Prøvde Friend Me, men den virket buggete.. Bruker Friendcaster nå, og er sånn bobbob fornøyd. Har testet den ofisielle på ipad, og den er jo knallbra! håper det lages noe lignende til android snart.

 

Splashtop fungerer mye bedre en forventet.

 

Må vel roote den snart da så man får inn litt backup av applikasjoner fra telefonen, og håper det kommer noen snasne ROM's snart.

 

Syntes desktop-facebook funker bedre enn den offisielle appn, men det er vel smak og behag.

 

Vel, sendte nå min inn på angreretten, og det var en C3 utgave. Og kan vel trygt si at Wifi problemene ikke er løst. Venter istedet på en TF300, så får man se om den er noe bedre.

 

Jeg har C4, og absolutt null problemer :p

 

Hadde vært interessant å se en poll på folk med og uten wifi-problemer - sortert etter de respektive batchene (C1, C2, C3, C4, og snart C5).

 

At du ikke har problemer betyr ikke at alle de andre C4 er fine, dessverre. Mange hadde bra enheter fra C1, og mange hadde bra enheter fra C3.

 

Håper bare at disse produksjonsproblemene er over når Infinity kommer, men jeg har mine tvil.

Ja, ser dette. Leste alt jeg kom over av 201 før jeg bestilte, og må innrømme jeg var utrolig skeptisk. Kjipt med dem som har vært uheldige...

Lenke til kommentar
5/9/2012 Update -

I have been out with pneumonia but will have messages forwarded to the Customer Care Team. The .24 release is in final qualification testing and will be released shortly.

 

Ny firmware til helgen kanskje?

 

(LOL. På riktig topic nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...