Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste eit par testar, men skulle gjerne lest ei omfattande samanlikning av den originale Transformer og Prime. Har nokon sett testar som ser nærme på dette? TF101 med 16GB+tastatur har vore under 3500 fleire gonger, så eg ser for meg gode tilbod på denne når Prime kjem.

Virker som de fleste testerne fikk Prime for kun et par dager siden, så det dukker nok opp en del skikkelige tester i løpet av neste uke.

 

Her er forresten en video som viser de forskjellige fargene:

Endret av Swome
Lenke til kommentar

Jeg var visst litt for sen med bestillingen, fikk en mail om at de ikke har flere igjen på lager. Utrolig irriterende at Asus aldri lærer, var samma styret med transformer 1. De som vil bestille fra USA nå får ikke prime før i januar engang. Lover virkelig ikke godt for release i europa.

 

"Thank you for your inquiry on the status of your backorder. According to the manufacturer estimates we expect to fulfill your order for the following item(s):

 

ASTF201B1GR by 01/05/12"

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

De har visst ikke stor nok kapasitet til å dekke etterspørselen. Blir forbanna hvis usa får de modellene som egentlig skal gå til oss i europa. Kommer vel ikke til oss før i februar da.

 

Tviler jeg sterkt på, antar at de har bundlet opp en del enheter med nordisk-tastatur dock så disse enhetene kommer nok til norden som planlagt. Blir selvsagt bare spekulering, men det virker mest fornuftig, samt at det fortsatt er en god stund igjen til release her.

Lenke til kommentar

Den overgangen fungerer utmerket til GTab ja, pleier å se filmer/Tv-serier fra minnepenn.

 

Er og meget spent på hvor gode fargene er på prime skjermen. Sammenligner man transformer 1 skjermen mot GTab 10.1, så ser transformer 1 blass ut i forhold. Har lest at skjermen i prime har meget god kontrast osv, noen som vet noe mer om fargene? Har kun skjermer ellers med meget kraftigere farger, så hvis prime ikke leverer der må jeg nok holde meg til Gtab. (Noe som for så vidt er like greit.)

 

 

Asus transformer 1 vs galaxy tab 10.1

transformer-vs-galaxy-8.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...