enixitan Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 TF101 får ICS, som ein kan lese på produktsida (Android 3.2 Honeycomb O.S.(4.0 Ice Cream Sandwich upgradable)). Så skilnadane vil kun vere fysiske, med mindre Prime får apps TF101 ikkje får (så lenge begge har Supernote, som er tilfelle, bryr det meg ikkje). Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Leste eit par testar, men skulle gjerne lest ei omfattande samanlikning av den originale Transformer og Prime. Har nokon sett testar som ser nærme på dette? TF101 med 16GB+tastatur har vore under 3500 fleire gonger, så eg ser for meg gode tilbod på denne når Prime kjem. Virker som de fleste testerne fikk Prime for kun et par dager siden, så det dukker nok opp en del skikkelige tester i løpet av neste uke. Her er forresten en video som viser de forskjellige fargene: Endret 2. desember 2011 av Swome Lenke til kommentar
HSH Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Her er en unboxing video av både tableten og dockingstasjonen, i tilegg til et førsteinntrykk. Veldig interesant. Endret 2. desember 2011 av Ma9 2 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Da var prime bestillt fra Adorama i USA med Fedex 1-3 dager shipping. Håper å få den rundt 20. Desember. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Og hvor mye måtte du ut med med den frakten? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) 77 dollar for fedex international priority. UPS express var rundt 50 dollar, men tar noen dager ekstra, så valgte fedex slik at jeg garantert får den kanskje før jul. Endret 4. desember 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Så med andre ord rundt 4200 uten docken da, inkl mva. Forøvrig pussig å skrive "garantert" og "kanskje" i samme setning Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Blir ca. 4060kr ja. Ombestemte meg halveis gjennom setningen, så ble en fin liten mix der. Ser at det blir like dyrt som å kjøpe i Norge, men nå skal jeg heller ikke ha dock senere da. Endret 4. desember 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Misunnelig. Tror nok jeg kjøper den fra Norge, men dama kjenner noen som bor i USA så kanskje de kunne kjøpe den og sende den over Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jeg var visst litt for sen med bestillingen, fikk en mail om at de ikke har flere igjen på lager. Utrolig irriterende at Asus aldri lærer, var samma styret med transformer 1. De som vil bestille fra USA nå får ikke prime før i januar engang. Lover virkelig ikke godt for release i europa. "Thank you for your inquiry on the status of your backorder. According to the manufacturer estimates we expect to fulfill your order for the following item(s): ASTF201B1GR by 01/05/12" Endret 4. desember 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 De har visst ikke stor nok kapasitet til å dekke etterspørselen. Blir forbanna hvis usa får de modellene som egentlig skal gå til oss i europa. Kommer vel ikke til oss før i februar da. Lenke til kommentar
ekun Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 De har visst ikke stor nok kapasitet til å dekke etterspørselen. Blir forbanna hvis usa får de modellene som egentlig skal gå til oss i europa. Kommer vel ikke til oss før i februar da. Tviler jeg sterkt på, antar at de har bundlet opp en del enheter med nordisk-tastatur dock så disse enhetene kommer nok til norden som planlagt. Blir selvsagt bare spekulering, men det virker mest fornuftig, samt at det fortsatt er en god stund igjen til release her. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Håper d.. E nesten så eg vurderer å kjøpe meg en Huawei Mediapad så eg har noe å leke med i mellomtiden Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vurderer å selge min Galaxy Tab 10.1 for å kjøpe denne. Er veldig fornøyd med GTab, men Asus ser ut til å gjøre absolutt alt riktig med Prime. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vurderer å selge min Galaxy Tab 10.1 for å kjøpe denne. Er veldig fornøyd med GTab, men Asus ser ut til å gjøre absolutt alt riktig med Prime. Bortsett fra manglende usb-port på selve tableten, som nevnt over. Styrete med ekstra kabler. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er sant, men det var ingen problem å bruke en overgang på GTab, det er jo bare en liten dings, så er det jo usb på keyboardet. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Hadde absolutt vært nice med usb på taben, i hvert fall micro usb. Full size blir vel vanskelig når den er så tynn. Heldigvis er det på tastaturet. Er jo mulig å kjøpe adapter til både usb og sd-kort hvis noen tenker på å kjøpe kun taben. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Den overgangen fungerer utmerket til GTab ja, pleier å se filmer/Tv-serier fra minnepenn. Er og meget spent på hvor gode fargene er på prime skjermen. Sammenligner man transformer 1 skjermen mot GTab 10.1, så ser transformer 1 blass ut i forhold. Har lest at skjermen i prime har meget god kontrast osv, noen som vet noe mer om fargene? Har kun skjermer ellers med meget kraftigere farger, så hvis prime ikke leverer der må jeg nok holde meg til Gtab. (Noe som for så vidt er like greit.) Asus transformer 1 vs galaxy tab 10.1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 http://phandroid.com/2011/12/09/asus-transformer-prime-delayed-until-next-year-because-of-wifi-issues/ Hva tror dere? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Gaming på Prime. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå