snapshooter Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Planlegger å handle inn telefon i gave til min bedre halvdel. Hun er forelsket i min Samsung Galaxy S, og ønsker seg en telefon med tilsvarende egenskaper. Særlig da mtp størrelse og kvalitet på skjerm (for film og nettsurfing). Ser nå at Galaxy S (altså ikke S2) er nede i ca. 2400,-, er denne (nå litt aldrende telefonen) et godt kjøp i den prisklassen sammenholdt mot nyere telefoner? Ønsker altså tips for hvilke telefoner i prisklassen rundt kr 2000,- som er det beste kjøpet når jeg er ute etter noe som først og fremst skal brukes til film, nettsurfing, litt småspilling og ellers vanlig mobilbruk. Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 kjøpte htc desire S for to mnd siden, er storfornøyd med den. 3,7" byr ikke på direkte kinostemning men jeg har sett noen episoder av big bang theory på den for å teste, det funker utmerket og jeg imponert av bildekvaliteten. mest fornøyd er jeg kanskje med å ha tregirs lommelykt batteriet holder i 2-3 dager hvis jeg husker å slå av wlan og ikke spiller for mye, den glir lett ned i lommen og veier akkurat såpass at man kjenner det om den mangler i nevnte lomme. har også tålt noen fall i bakken uten at det ser ut til å ha påvirket den. eneste negative jeg kan komme på er at den virker å ha noe treg responstid, uten at det er plagsomt. har ikke så stort sammenlikningsgrunnlag, den er ihvertfall 1000x mer fornøyelig enn mine tidligere SE xperia mini og w995 eller hva det var de het. betalte 1 kr med et ikke altfor billig tele2 abonnement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå