Skugge Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Heisann. Har sett litt på det kommende Bondspillet, og liker det jeg ser. Ser på lefdal.com at spillet er påkrevd MOVE. Ettersom jeg ikke er noen entusiast av å spille med MOVE lurer jeg på om noen av dere vet om det stemmer, eller har muligens lefdal misforstått? Er vel som oftest et valg mellom vanlig styring, eller med move? Håper at noen av dere vet det her så jeg kan få bekreftet om dette skal kjøpes eller ikke Endret 31. oktober 2011 av Skugge Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 I Wii-versjonen kan du bruke Classic-kontroller, så kan aldri tenke meg at du MÅ ha Move på PS3-versjonen. Lenke til kommentar
noxside Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ganske sikker på at du ikke trenger move for og spille det. Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Runda nettop spillet woop wooop Utrolig bra gjennomført 8.5 av 10 stor kosa meg skal prøve meg på en høyere vanskelighets grad nå Endret 31. oktober 2011 av samco Lenke til kommentar
Skugge Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Whut? Fått det litt tidlig i posten da eller? Måtte du bruke MOVE eller funket det med vanlig kontroll? Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 xbox 360 us versjonen ute litt tidligere dær Gull verd usa xboxen min (exs rockband1 et år før norges fikk rockband) Mulig ps3 har move støtte i tilegg til pad ingen kinect på 360 ivertfall Lenke til kommentar
Skugge Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 xbox 360 us versjonen ute litt tidligere dær Gull verd usa xboxen min (exs rockband1 et år før norges fikk rockband) Mulig ps3 har move støtte i tilegg til pad ingen kinect på 360 ivertfall Aha :)Bra du likte det da, lover bra! Ja, det står på coveret til spillet at det er Move Features, ikke noe om Move Requirements.. Så kjøper det på releasedag og satser på det ikke trenger Move. Ser så sinnsykt bra ut! Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ble litt ohno når jeg så det var et 3 parti selskap som har laga det for activision men er meeeget spillbart Husker så lite av n64 golden eye ,men tror det har ivertfall litt samme sjarm som det ,litt retro følelse men så morro Lenke til kommentar
Skugge Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Haha, men det høres bra ut Har faktisk aldri prøvd N64 versjonen, men har alltid vært blodfan av Bond, både filmer og spill. Så lenge Bond-følelsen er tilstede er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Bond humorn er tilstedet (ikke mange gadgets desverre) spillet er smooth nydelige kontroll Få spill jeg har runda jeg hiver med på en 2nd playthrough så det er meeget bra Endret 31. oktober 2011 av samco Lenke til kommentar
Skugge Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Konge! Gleder meg bare mer og mer Håper det blir solgt en del slik at sjansen for flere spill er større Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Glemet å si mulig jeg savner en hoppeknapp komme synd det ikke er en hoppe funksjon for jeg har presssa A gjennom hele spillet :!: Jump bond jump .. går greit uten men litt savn Lenke til kommentar
Skugge Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Merkelig, hadde ikke trodd det skulle så mye til for å lage til en hoppefunkjson Men men, spillet er nok godt i sin helhet Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Nydelig golden eye intro i beste bond stil etter 1 banen Ahh det er wii versjonen i hd dette var ikke klar over det egentlig nice Endret 31. oktober 2011 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå