spiffers Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei! Jeg skal sette opp en server og litt diverse utstyr i en bod som ikke har noen el-uttak. Eneste er en boks inni rommet som er forbundet med lys og lysbryter. Tenkte det burde være en smal sak å lage til noe der, men siden jeg ikke er no faglært, tenkte jeg å først spørre noen mer kyndige om litt hjelp. Har lagt ved et bilde (se bort fra edderkoppene) med hvordan jeg tror jeg kan koble meg på boksen. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 siden du ikke er faglært har du ikke lov til å gjøre det selv, og jeg foreslår at du ringer din foretrukne el. installatør. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Har ingen foretrukken el. installatør. Siste som var her forsvant med reguleringsknappene til varmekablene på kjøkkenet, hvis jeg ber han om å komme ender det vel opp med at komfyren er borte når han er ferdig. Men jeg prøver slik jeg har tenkt. Funker det ikke så ryker sikringa, og jeg kobler bort det jeg kobler på. Enkelt og greit Heh, jeg kuttet ut prosjektet. Bra det, fikk meg en karamell da jeg lukket boksen. Happy Halloween! Endret 31. oktober 2011 av spiffers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå