Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Veldig rart problem med synet

Skunkish

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har det seg sånn at ytterst få ganger, skjer det noe rart med synet mitt.

Det er flere måneder siden sist, men nå skjer det igjen...

Et lite område på øyet mitt blir veldig "blury". Såpass at jeg får problemer med visse ting, som blant annet å skrive dette innlegget.

Hver gang det kommer gir det seg veldig fort (30-60min), og mtp at det kommer så ytterst sjeldent ser jeg ikke på det som noe problem, men jeg er bare utrolig nysgjerrig på hva det kan være..

Noen som har hørt om/opplevd noe lignende? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Nå har det seg sånn at ytterst få ganger, skjer det noe rart med synet mitt.

Det er flere måneder siden sist, men nå skjer det igjen...

Et lite område på øyet mitt blir veldig "blury". Såpass at jeg får problemer med visse ting, som blant annet å skrive dette innlegget.

Hver gang det kommer gir det seg veldig fort (30-60min), og mtp at det kommer så ytterst sjeldent ser jeg ikke på det som noe problem, men jeg er bare utrolig nysgjerrig på hva det kan være..

Noen som har hørt om/opplevd noe lignende? :hmm:

Nei, verken hørt etter opplevd noe liknende, men det høres jo ut som det er noe på hornhinnen.

Lenke til kommentar

Jeg opplever det samme. Er temmelig sikker på at det er snakk om migrene. Er flere måneder mellom hver gang og er over på 30-60 min. Siste del av "anfallet" består av en mild hodepine. Ikke akkurat noe stort problem for min del. Mistenker også at trøtthet/utmattelse er med på å trigge det. Men hvis du er bekymret vil jeg anbefale deg å ta en tur til legen, jeg er ikke utdannet lege og kan dermed ikke gi deg en diagnose. Noe en lege heller ikke ville ha gjort uten å ha undersøkt deg, diagnosering på nettet er som regel ikke en god idé :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...