Reidar1945 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Devy90 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 eg komme ikkje på noke bedre forklaring enn å sei da ser ut så heila bilde består av pixla(piksla) og ein del støy. så da ser ikkje realistisk ut, ser mer kornete ut. sku likt å sett bilde ubehandla, men du kan jo selvfølgelig ta med den svarte bakgrunnen Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Syns nok ikke etterbehandlingen har vært særlig vellykket her. Det rosa tårnet passer dårlig inn i mine øyne. Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Syns nok ikke etterbehandlingen har vært særlig vellykket her. Det rosa tårnet passer dårlig inn i mine øyne. Takker! Fargen er faktisk ganske lik originalen. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Syns nok ikke etterbehandlingen har vært særlig vellykket her. Det rosa tårnet passer dårlig inn i mine øyne.Takker! Fargen er faktisk ganske lik originalen. Ja, nå uttalte jeg meg egentlig om noe jeg ikke hadde greie på. Jeg antok jo bare at tårnet ikke var rosa i virkeligheten:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg