Per69 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Heisann. Har alle GeForce kort Cuda kjerner? Tanken er å benytte kortet til bilde og videoredigering. Spesielt vurderer jeg msi sin twin frozr 560 TI 2GB. For meg ser det ut som det ikke har CUDA? Er det noe annet jeg heller burde vurdert? Endret 31. oktober 2011 av Per69 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) CUDA støttes av alle GeForce-kort fra 8000-serien og oppover. Så svaret er "Ja". Edit: Når det gjelder dette kortet, så er det bare Komplett som har glemt å liste opp støtte som et av punktene. Endret 31. oktober 2011 av Smirnoff Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, de kan kjøre CUDA. Litt usikker på hvilken praktisk betydning det har for deg da ... GTX560 er uansett helt kurant det, hvis prisklassen passer for deg. I praksis er det vanskelig å gjøre noe feil i dag. Du har en gitt prisklasse du har bestemt deg for - Og både AMD og nVidia lager gode kort og konkurrerer sterkt med hverandre i alle prisklasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå