Lef Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Sitter her og undrer på dette :o Ser min adresse er 212.54.xx.xxx, tidligere var den 80.xx.xx.xxx. Er det noen andre som opplever dette ? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har ikke byttet IP-range nå, Men for ett år eller to siden så byttet jeg ifra 213.xxx.xxx.xxx til 80.xxx.xxx.xxx så det er vel ikke helt unormalt Lenke til kommentar
Lef Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Hm, likte den gamle ip-rangen min bedre, nå kommer jeg nemlig ikke inn på snabbhub'n :-( Noen som vet om det er mulig å fikse dette, event, bli byttet tilbake til den gamle rang'n ? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Da tar du kontakt med admin på Snabbhub'en og ber dem å godkjenne den nye range'n til NGT Du er sikkert ikke den eneste som har byttet range så flere er/blir vel oppmerksom på det. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Da tar du kontakt med admin på Snabbhub'en og ber dem å godkjenne den nye range'n til NGT Det blir ikke enkelt når jeg ikke vet hvem det er eller mailadressen til vedkommende. Hvis du vet det, kan du gjerne sende meg en PM :wink: Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 ble nektet adgang da jeg byttet til 80.203.35.*** så de har ikke veldig oppdatert filter der... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 ...er adressen til hub'en da ? (Send den i en PM !! ) Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hm, likte den gamle ip-rangen min bedre, nå kommer jeg nemlig ikke inn på snabbhub'n :-( Noen som vet om det er mulig å fikse dette, event, bli byttet tilbake til den gamle rang'n ? Samme problem her, kommer ikke inn på snabbhubben jeg heller... Kom inn i går men ikke i dag! (Men det fins andre hubber da!) Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå