motsjo Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei, håper på litt informasjon fra noen som kan litt mer enn meg om dette. Jeg har nettopp kjøpt en ny pc (Battlefield host host), som fungerte fint den første uka, men plutselig fikk jeg et problem. Jeg har to harddisker: en SSD som jeg har installert Windows på, også denne WD 2TB-disken. SSD-en fungerer som den skal, men WD-en sluttet bokstavelig talt plutselig å virke en dag; jeg hørte på musikk med både program og filer som ligger på denne disken, og da jeg skulle åpne musikken igjen tre sekunder etter å ha lukket programmet fikk jeg beskjed om at windows ikke kunne finne filen. Nå vil ikke harddisken vises i bios engang, og jeg har prøvd flere SATA-posisjoner i hovedkortet, flere kabler, og jeg har prøvd harddisken i en annen pc, uten at den har blitt registrert i bios i noen tilfeller. Jeg regner med at disken er ødelagt og jeg bare må reklamere på den? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Høres ut som en klar konklusjon. Lenke til kommentar
motsjo Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Et annet problem er at jeg har en del sensitiv informasjon som ligger ukryptert på disken. Er ikke sikker på om jeg vil sende den inn uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå