Gå til innhold

Kan jeg kun starte BF3 fra browseren?

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingenting, så klønete lagt opp.

Jeg kjøpte spillet i butikk, satte in disk 1. Så måtte jeg installere Origin, så laste ned BF3. På tross av det Help Center sier om at det står "laster ned" men at den egentlig henter data fra disk, hørte jeg ikke diskstasjonen jobbe og jeg behøvde heller ikke å sette i disk 2.

Så har jeg installert. Når jeg trykker play i Origin kommer jeg bare til en webside, som browseren min (Opera) tydeligvis ikke har full støtte for engang. Er virkelig dette eneste måten å komme seg inn i spillet på? Finnes det ikke noe "Start Game" så man får en hovedmeny inne i spillet?

Dette opplegget her er utrolig sært.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ordne parties, skype etc, og teame up førdu starter spillet, og dermed unngå utallige alt-tabs. Spillet starter jo å loade med en gang, så det er jo ingen reell forskjell om det var ingame. Dessuten er systemet lynraskt, du kan kopiere ip-er direkte, og det er lettere å bruke vanlige nettleserløsninger når du f.eks. leser statistikk.

Lenke til kommentar

Du kan ordne parties, skype etc, og teame up førdu starter spillet, og dermed unngå utallige alt-tabs. Spillet starter jo å loade med en gang, så det er jo ingen reell forskjell om det var ingame. Dessuten er systemet lynraskt, du kan kopiere ip-er direkte, og det er lettere å bruke vanlige nettleserløsninger når du f.eks. leser statistikk.

Ja men hvor er musikken? jeg kan ikke starte et Battlefield spill uten og høre den klassiske musikken :(

Skjønner ikke hvorfor de gadd og bruke penger på musikk i spillet en gang, større sjangs og finne det på en dårlig youtube fil en i spillet selv

Lenke til kommentar

Server browser i spillet hadde neppe blitt en bedre opplevelse enn det de gir oss med Battlelog.

Håper og tror dette ikke er siste gang server browser legges til nettleseren - dette flyter mange ganger bedre enn noen annen server browser jeg har vært borti før.

Om du starter spillet fra Origin kommer du inn i Single Player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...