9ls1 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hei, jeg har prøvd å sette sammen en PC fra PS.no Her er delene: HK RAM * 2 GPU PSU Kainett HDD CPU ekstra vifte Jeg lurer på hva dere synes? Hva slags spill vil jeg kunne dra/ikke dra? (klarer vel MW3?) Passer alle komponenter? noe jeg burde bytte ut for å forbedere eller spare penger? Holder PSUen? Tror dere denne vil bli stillegående, hva kan jeg gjøre for å få den enda stillere? på forhånd takk:D Endret 31. oktober 2011 av 9ls1 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du postet din handlekurv, ikke en liste. Så vi kan ikke se den Lenke til kommentar
9ls1 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Du postet din handlekurv, ikke en liste. Så vi kan ikke se den Sorry... kan du se denne? Ny liste Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du postet din handlekurv, ikke en liste. Så vi kan ikke se den Sorry... kan du se denne? Ny liste Nei. Lenke til kommentar
9ls1 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Du postet din handlekurv, ikke en liste. Så vi kan ikke se den Sorry... kan du se denne? Ny liste Nei. Nå funker det Lenke til kommentar
EmilFabian Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Du postet din handlekurv, ikke en liste. Så vi kan ikke se den Sorry... kan du se denne? Ny liste Nei. Nå funker det Nei, denne listen fungerer ikke nå heller.. Linkene i førstepost fungerer Ser greit ut dette! Kabinettet var dritfett, skal vurderes selv" Endret 31. oktober 2011 av EmilFabian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå