Mio Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei! Ser at Catch har begynt å levere ADSL. Noen som har ADSL fra Catch i dag, eller som kan få det levert? Sjekket nr her i Drammen og Hokksund, men det er ikke utbygd her enda. Den feteste ADSL linja de har er på 2100/512 til 990 i mnd. Er ikke det billigste tilbudet, men tror man får det man betaler for av dem Hvis noen har ADSL fra dem, så skriv gjerne ned erfaringene her. Lenke til kommentar
xico Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 har spillt q3 med 1,3 mbit adsl'en deres, hadde jo 5-15 ping @ tnx (online sine servers) :o . det eiger på gaming iallefall Lenke til kommentar
Mio Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 ja,man klager ikke med en slik ping Spørs om man får like bra ping på utenlandske servere da. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Se her hva kvalito skriver om catch. Sjekk også loggen deres. Der står det mye om catch. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 stakkars dere ... dere bor sørpå her i bodø (som dere vet kommer catch i fra bodø) er det utbygt i heile byen.. er med på å arangere et lan her, og vi får linje i fra catch; visstnok sdsl men man får jo deiiilig ping da kjenner 2 stk med catch adsl og de har suuper ping men 704/128kbps.. syns litt synd i meg selv som er bundet til tele2 i fø*kkings 12 måneder... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har BARE positive ting å si om catch.. hatt det i snart 2 år.. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 syns litt synd i meg selv som er bundet til tele2 i fø*kkings 12 måneder Tele2 har da ikke bindingstid på sin adsl?Sjekk websiden deres,eller ring dem. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 takk uberboss.. vil helst ha catch når jeg kan ha det.. skal ringe å klage på linja i dag.. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det kan variere fra bydel til bydel hvo stabil en linje er. Enkelte er veldig mye plaget, mens andre aldri har problem. Jeg har selv kvalito og har aldri hatt problem. (Fikk det i mars i år) Men andre deler av byen har store problemer. Den lokale forhandleren/formidleren av kvalito har fått så mange klager at de har sluttet som forhandler for dem. Og de blir å starte et egen adsl firma. (Bra det kommer flere) Men jeg vil si at det beste er å sjekke hvilke leverandører som leverer det mest stabile linjen til ditt område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå